בני גנץ (צילום אלי כץ), איתן גינזבורג
בני גנץ (צילום אלי כץ), איתן גינזבורג

זה רשמי: איתן גינזבורג הצטרף לרשימה של בני גנץ

מפלגת חוסן לישראל פרסמה את שמות החברים החדשים ברשימה שלה לכנסת, בהם גם סגן ראש עיריית רעננה איתן גינזבורג שכבר זכה לביקורת על המהלך

פורסם בתאריך: 14.2.19 18:09

השמועות התבררו כנכונות: מפלגת חוסן לישראל, בראשות הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, מספר חברים נוספים ברשימתה לכנסת בבחירות הקרובות. בין חברי הרשימה שהוצגו בסרטון של המפלגה, גם את סגן ראש עיריית רעננה, איתן גינזבורג.

לצד גינזבורג הוצגו חברים נוספים ברשימה כמו סגן ראש עיריית תל אביב לשעבר אסף זמיר, יו"ר המכינה הקדם צבאית בארי גדי יברקן, ראש אגף החינוך לשעבר בעיריית כפר סבא אורלי פרומן, ועוד.

הצטרפותו של גינזבורג למפלגתו של גנץ היא לא מקרית. שי אבן, שעבד כמנהל הקמפיין של גינזבורג במסע הבחירות שלו לראשות העיר, מנהל כיום את מטה הקמפיין של גנץ. "אני יודע שהקשר בין איתן לבין מפלגתו של גנץ הוא לא מקרי", אמר מקורב לגינזבורג, "מלבד שי אבן, גם איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', אנשי יחסי הציבור שעובדים עם גנץ, הם חברים של איתן".

נציין כי בבחירות המקומיות קיבל גינזבורג את תמיכת מפלגת העבודה ואף קיבל מהמפלגה סיוע כספי במימון הקמפיין.

איתן גינזבורג בסרטון מפלגת "חוסן לישראל". צילום עופר חג'יובo

ברשתות החברתיות כבר היה מי שביקר את המהלך של מי שעד לפני כמה חודשים רצה להיות ראש עיריית רעננה. היו כאלה שגם השוו את החלטתו של גינזבורג להצטרף לפוליטיקה הארצית לפרישתו של ראש עיריית רעננה לשעבר זאב בילסקי, שפרש פעמיים מתפקידו כראש העירייה כדי להגיע לפוליטיקה הארצית (בפעם הראשונה כיהן כיו"ר הסוכנות היהודית ובפעם השנייה כיהן כיו"ר מטה הדיור).

איתן גינזבורג בחר שלא להגיב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר