נפצים שנתפסו ע"י המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
נפצים שנתפסו ע"י המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

למרות האכיפה המוגברת: עשרות תלונות על נפצים

חרף מדיניות ההרתעה של העירייה, שהודיעה בחודש שעבר על הגברת האכיפה ועל קנסות של מאות שקלים, תושבים מתלוננים על רעשי נפצים בלתי פוסקים, גם בשעות הלילה. "חבל שלא מטפלים בזה. יש לעירייה אחריות", אומר אחד התושבים

פורסם בתאריך: 21.3.19 13:23

עשרות מתושבי העיר מתלוננים בימים האחרונים על רעשי נפץ בלתי פוסקים ברחבי העיר לאורך כל שעות היממה, הנובעים משימוש בנפצים. תלונות התושבים, שמספרות על מטרד של ממש שפוגע באיכות חייהם, מגיעות בהמוניהן למרות שהעירייה הודיעה כבר בחודש שעבר על מדיניות הרתעה כלפי שימוש בנפצים, שתכלול אכיפה מוגברת, קנסות גבוהים והעלאת מודעות בקרב הורים.

כרזת מודעות נגד נפצים. צילום עיריית רעננה

כרזת מודעות נגד נפצים. צילום עיריית רעננה

"מה שקורה כאן זה נפצים ללא הפסקה", מספר אחד התושבים, "זה ברמה של חומרי נפץ צבאיים. זה לא נפסק, ואין טיפול. זה קרה גם שנה שעברה, והנה, מתרחש גם השנה. אין שום טיפול בבעיה. אם אתה הולך ברגל ברחוב בלילה, אתה תראה עשרות ילדים שמתעסקים עם חומרי נפץ ממש מסוכנים, זה סכנת חיים, זה לאורך כל הלילה. כשמגיעה משטרה הם מחביאים את זה מאחורי גלגל של מכונית או בתוך רכב, ומתנהגים כרגיל. לא קשה לתפוס אותם. אני פניתי למשטרה ולמוקד, ולא הגיעו. חבל שלא מטפלים בזה. יש לעירייה אחריות, לצאת לשטח ולבדוק את הסיפור הזה".

"זה נפצים בלתי פוסקים, זה רעש, קללות, צעקות עד 4 בבוקר, הילדים שלי לא הצליחו לישון", אומרת תושבת אחרת, "איך יכול להיות שאין קנסות? איך העירייה מעלימה עין ומאפשרת לזה לקרות?".

רק בחודש שעבר הוחרמו ע"י משטרת ישראל, אלפי נפצים שנמצאו ברשות שני תושבי העיר. נזכיר כי שימוש בנפצים מנוגד לחוק העזר העירוני "שימוש בצעצועים מסוכנים", וכתוצאה מכך עלול לגרור אחריו קנסות כבדים.

תגובת עיריית רעננה לא תובא כאן משום שהעירייה מסרבת לענות לשאילתות של צומת השרון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אם מחלקת הרווחה תתערב

    וייקחו מהבית את הילדים האלה, שההורים שלהם כל כך מזניחים אותם עד כדי כך שהם משחקים עם חומרי נפץ, רעש הנפצים יפסיק.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר