נשיא ברזיל עם נציגי קהילת יהודי ברזיל וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. קרדיט: אנדרה נחמד
נשיא ברזיל עם נציגי קהילת יהודי ברזיל וראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. קרדיט: אנדרה נחמד

למרות ביטול הביקור: נשיא ברזיל נפגש עם נציגי קהילת יהודי ברזיל מרעננה

עשרות נציגי הקהילה פגשו את הנשיא במלון בו שהה בירושלים. למפגש הצטרפו גם בכירים בעירייה, ביניהם ראש העיר חיים ברוידא, שהודיע על אפשרות חתימת ברית ערים תאומות בין רעננה לריו דה ז'ניירו

פורסם בתאריך: 3.4.19 17:42

אתמול נפגשו כארבעים נציגי קהילת יהודי ברזיל מרעננה עם נשיא ברזיל, ז'איר בולסונארו, במלון "קינג דיוויד" בירושלים. הפגישה נקבעה לאחר שהנשיא הודיע כי יבטל את ביקורו ברעננה, שהיה מתוכנן להתקיים הבוקר.

לצידם של נציגי קהילת יהודי ברזיל, נסעו גם מספר בכירים מעיריית רעננה, ביניהם ראש העיר חיים ברוידא.במפגש שוחח הנשיא עם חברי הקהילה על קשר ישראל-ברזיל, על חיי הקהילה הברזילאית ברעננה ועל המדיניות החדשה שבה הנשיא הטרי מנסה לגבש בברזיל.

"זה היה אירוע מאוד לבבי ונחמד", סיפר ראש קהילת יהודי ברזיל ברעננה, הרב יעקב יצחק זילברמן, "הנשיא היה במצב רוח מרומם וטוב. הוא דיבר באופן מאוד פתוח, והצלחנו להעביר את המסר, שאנחנו מאושרים ברעננה ומודים על העזרה שאנחנו מקבלים מהעירייה לפגוש את הנשיא זה אכן מעמד מרגש".

לאחר המפגש, סיפר ראש העיר חיים ברוידא, בעמוד הפייסבוק שלו, כי נולדה יוזמה אפשרית לחתימת ברית ערים תאומות בין רעננה לבירת ברזיל, ריו דה ז'ניירו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר