נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו. צילום PILAR OLIVARES/רויטרס
נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו. צילום PILAR OLIVARES/רויטרס

נשיא ברזיל ביטל את ביקורו ברעננה

על פי עיריית רעננה, הסיבה לביטול הגעתו לעיר היא קיצור ביקורו בארץ. בשל ביטול הביקור ברעננה, משלחת מהעיר המורכבת מעולים מברזיל, צפויה לפגוש אותו הערב במלונו בירושלים

פורסם בתאריך: 2.4.19 12:13

נשיא ברזיל' ז'איר בולסונארו, הודיע אמש על ביטול ביקורו המיועד ברעננה, שהיה צפוי להתקיים מחר, יום רביעי. על פי עיריית רעננה, הסיבה לביטול הגעתו לרעננה היא קיצור ביקורו בישראל במספר שעות, שכן המפגש היה אמור להתקיים מחר בבוקר והנשיא היה צפוי לחזור לארצו מיד אחריו. על אתר האינטרנט של העיתון הברזילאי "פוליו דה סאן פאולו", סיבה נוספת לביטול המפגש הייתה כמות האנשים הגדולה שהייתה צפויה להגיע לפגוש את הנשיא ברעננה, מעל מאתיים וחמישים איש, שהקשתה על סידורי האבטחה.

חברי הקהילה הברזילאית ברעננה, שמונה כמאתיים משפחות, עודכנו כבר אמש על ביטול ביקור הנשיא. "הודיעו לנו אמש על ביטול הביקור", אמר הרב יעקב יצחק זילברמן, ראש קהילת עולי ברזיל ברעננה, "ככל הנראה היום משלחת מרעננה תפגוש את הנשיא בשעות הערב במלון בו הוא שוהה בירושלים. הכל זה מלמעלה, אנחנו מקבלים בהבנה את ביטול הביקור".

כזכור המגעים להגעתו של הנשיא לרעננה כבר החלו לפני כחודש. קהילת עולי ברזיל ברעננה, קהילת "אור ישראל", הגדולה בארץ, נעזרה בראש העיר חיים ברוידא כדי להזמין את נשיא ברזיל הטרי להגיע לרעננה במסגרת ביקורו בארץ. ברוידא הפתיע את התושבים במוצאי שבת האחרון, כאשר הודיע על הביקור בעמוד הפייסבוק שלו. "אם לא יקרה הבלתי צפוי", כתב, "ביום רביעי הקרוב יהיה לנו הכבוד לארח ברעננה את כבוד נשיא ברזיל זאיר מסיאס בולסונארו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר