איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל
איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל

מרגש: תרם את כספי הבר מצווה שלו לטובת מד"א

במקום מסיבה מפוארת או חופשה משפחתית בחו"ל, בחר איתן ראלברוק בן ה-13 מרעננה לחגוג את בר המצווה שלו בגיוס עשרות אלפי שקלים ורכישת אופנוע כבד ליחידת האופנועים של מד"א. מנכ"ל מד"א: "בגיל צעיר כל כך הכיר בחשיבות של טיפול בחולים ופצועים"

פורסם בתאריך: 1.7.19 09:37

איתן ראלברוק בן ה-13 מרעננה, בחר לחגוג את הגעתו לגיל מצוות בדרך מיוחדת ומקורית: במקום מסיבה כיתתית או חופשה משפחתית בחו"ל, בחר לצד הוריו, בן ואפרת, ובסיוע מבני משפחתו וחבריו, לגייס כספים כדי לרכוש ולתרום אופנוע כבד ליחידת האופנועים של מגן דוד אדום.

איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל

איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל

"חשבתי ביני לבין עצמי לקראת בר המצווה שלי, והבנתי שהדרך שבה אני רוצה לציין את ההגעה למצוות היא בתרומה לקהילה והצלת חיים", סיפר איתן, "באמצעות האופנוע שתרמתי, אני יודע שחולים ופצועים יקבלו טיפול רפואי במהירות, ותחושת הסיפוק מעצם זה שיש לי חלק בזה, היא אדירה".

בשל תרומתו המשמעותית, הוזמן על ידי אגודת ידידי מד"א לאירוע התרמה מיוחד בלוס אנג'לס, שם עלה על הבמה וסיפר על תרומתו הייחודית. על האופנוע הכבד שתרם איתן, יצא להציל חיים חובש מתנדב במד"א לן מרקושוביץ, חבר קהילת "שבטי ישראל" ברעננה, שבה חברים גם איתן ומשפחתו. באמצעות האופנוע שתרם איתן למגן דוד אדום, הוא בחר להנציח את הרב בלר ז"ל, שהיה רב הקהילה, והלך לעולמו בטרם עת.

איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל

איתן ראלברוק. צילום אלירן אביטל

"אני חשה סיפוק אדיר מהידיעה שיום יום נוסע בכבישים אופנוע שמגיע במהירות להציל חיים, וכל זאת בזכות המסע שאיתן ואנחנו עברנו", אמרה אפרת ראלברוק, אימו של איתן, "אני שמחה שאיתן הצליח ללמוד מכל התהליך הזה, ולשנות את העולם שלנו. אני גאה באיתן שהוא יצא למסע של נתינה והצליח בו, ומקווה שהוא יהווה השראה לילדים ונערים אחרים, לעשות למען האחר".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, בירך גם הוא על התרומה: "כל תרומה שמתקבלת במגן דוד אדום בארץ או בעולם, משמחת ומרגשת, שכן באמצעות התרומות, אנו יכולים להמשיך בפועלנו ולהציל חיים. ברצוני להתייחס באופן מיוחד לתרומתו של איתן ראלברוק, שבגיל צעיר כל כך הכיר בחשיבות של טיפול בחולים ופצועים והצלת חיים, ובחר להקדיש את הגיעו למצוות לתרומה למען הזולת. תרומתו של איתן משמעותית, ובעיקר לא מובנת מאליה, ועל כך אני מודה לו. האופנוע הכבד שתרם איתן מצטרף ל-650 האופנועים של מגן דוד אדום שנוסעים בכבישי הארץ, מקצרים את זמני התגובה וההגעה למטופלים, ומצילים חיים מדי יום ביומו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר