איתן גינזבורג צילום גיא ארדיטי
איתן גינזבורג צילום גיא ארדיטי

"בן של שטנים מזדיין": כתב אישום נגד תושב פתח תקווה שאיים על גינזבורג

הנאשם, בן 41 מפ"ת, איים על חבר הכנסת דרך חשבון המייל שלו, ובין השאר כתב: "אתה בושה, אתה מגעיל, הספירה לאחור החלה!". על פי כתב האישום, הנאשם תקף את אמו וכלא את אביו בביתו לאחר דיון בבית המשפט

פורסם בתאריך: 1.8.19 13:40

משטרת ישראל הגישה אמש כתב אישום נגד גבר בן 41 מפתח תקווה, בגין איומים על חבר הכנסת איתן גינזבורג, וסעיפים של איומים, כליאת שווא ותקיפה כנגד שביצע על פי האישום כנגד הוריו.

המשטרה פתחה בחקירה ראשונית לאחר שלפני מספר ימים התקבלה במשטרת ישראל תלונה מצד חבר הכנסת וראש עיריית רעננה לשעבר איתן גינזבורג, ממפלגת כחול לבן, בגין איומים שקיבל לחשבון המייל שלו. מהתלונה התברר כי לכתובת המייל של חבר הכנסת נשלחו איומים בנוסח הבא: "שלום. פרלמנט או למות? לעזאזל תעזוב את העבודה שלך. אתה בושה, אתה מגעיל, הספירה לאחור החלה!….נתראה אחר כך, בן של שטנים מזדיין! גרינגו!".

במשטרה מספרים כי חוקרי המשטרה פתחו בחקירה אינטנסיבית ומהירה לזיהויו של חשוד במעשה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים ובחלוף מספר ימים, זוהה ואותר הנאשם, בן 41 מפתח תקווה והוא נעצר והובא לתחנת המשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת, וב-28 ליולי הוא שוחרר בביהמ"ש בתנאים מגבילים ובהם, למעצר בית מלא לבית הוריו ובפיקוחם. עם יציאתו מבית משפט השלום בפתח תקווה, הנאשם ברח מהוריו. מאוחר יותר באותו היום, אימו בת ה-73 פגשה בו בסמוך לביתם שבפתח תקווה. על פי כתב האישום, הנאשם תקף את אימו ומשך ממנה בחוזקה את מקל ההליכה שלה תוך שהוא דוחף אותה בידיו עד שכמעט ונפלה לרצפה. עוד התברר מהחקירה כי הנאשם הגיע לבית הוריו, ניתק את החשמל בבית ואיים על אביו בן ה-80 ואמר לו: "יש אלוהים שלח אותי, אתה בגדת בי ואלוהים אמר לי לרצוח אותך. יש לי נביאים מחכים לי בחוץ". בהמשך, כלא את אביו בבית ואיים עליו: "אתה צריך למות פה" ואיים על הוריו: "מוות, מוות, מגיע לכולכם מוות".

שוטרים וכוחות כיבוי והצלה שהגיעו למקום פרצו את דלת הבית ועצרו את הנאשם. מעצרו הוארך ב-4 ימים ואתמול הוגש נגדו כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של איומים, כליאת שווא, תקיפה והפרת הוראה חוקית. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד הנאשם גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר