אשכול הגנים החדש במשה וילנסקי 48 בנווה זמר
אשכול הגנים החדש במשה וילנסקי 48 בנווה זמר

הורים באשכול הגנים החדש בנווה זמר מאיימים: "נשבית את הגן"

למרות שאושרו עבודות עד שעות חריגות כדי לפתוח את אשכול הגנים בזמן, העירייה הודיעה כי בשבועות הקרובים יתבצעו עבודות בנייה בסביבת האשכול בשעות הלימודים. "הם הולכים לבנות לילדים מעל הראש", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 8.9.19 19:25

הורים באשכול הגנים החדש בנווה זמר זועמים: העירייה הודיעה בשבוע שעבר להורים, כי היא אישרה עבודות בנייה במבנה האשכול, בזמן יום הלימודים. מדובר באחד משני אשכולות גנים חדשים בשכונה, הממוקם ברחוב משה וילנסקי 48.

"ברצוננו לעדכן אתכם, כי כחלק מהשלמת בניית אשכול גני הילדים של ילדיכם, יבוצעו במהלך השבועות הקרובים עבודות בנייה במעטפת מבנה האשכול", נכתב בהודעה שנשלחה מאגף החינוך להורי הילדים, "העבודות יבוצעו בפיקוח מלא של אגף ההנדסה, ומחלקת הבנייה הציבורית בעירייה, בשיתוף אגף החינוך בעירייה, תוך הקפדה על נוהלי הבטיחות המחמירים ביותר ובהפרדה מלאה מהכניסה לגני הילדים. על מנת לצמצם את אי הנוחות, ולמנוע פגיעה בשגרת פעילות הגנים, יבוצעו העבודות בטווח השעות 9:00-16:00, קרי- כשעה לאחר הגעת הילדים אל הגן ובטרם האיסוף לביתם. כמו כן, למשך כשבוע יבוצעו עבודות בחצרות הגנים, ברוטציה בין הגנים וללא שהות הילדים בחצרות, ויימשכו כיומיים בכל חצר. אנו מצרים על אי הנוחות, ומודים לכם על ההבנה והסובלנות".

חלק מהורי האשכול החדש כבר חוו את אותה הצרה בשנה שעברה, כאשר ילדיהם למדו באשכול הגנים 'כלי מיתר', שם גם התבצעו עבודות במהלך יום הלימודים, עד להתערבות ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא. "הם הולכים לבנות לילדים מעל הראש", אומרת אמא באשכול הגנים החדש, "פועלים נכנסים לשם, הכול ככה חופשי. עשו את הטעות הזאת באשכול הקודם, חבל שהם לא לומדים מטעויות. חושבים שאנחנו הורים יותר נוחים, שאנחנו לא נתנגד. מנסים עלינו את שיטת מצליח. שישימו את טובת הילדים מול עיניהם. הם יכלו לעשות את העבודות קודם, שימצאו שיטה אחרת. זה צריך להתבצע רק אחר הצהריים שהילדים לא בגן, גם הרעש, גם הפועלים שאנחנו לא מכירים שמסתובבים ליד הילדים, גם הסכנות בבנייה".

מתחם הגנים בוילנסקמתחם הגנים במשה וילנסקי 48י

מתחם הגנים במשה וילנסקי 48 טרם פתיחת שנת הלימודים

זאת לא הפעם הראשונה שאשכול הגנים החדש מתפרסם בעקבות תלונות של תושבי השכונה. לפני כשבועיים פרסמנו כאן לראשונה ב-"צומת השרון", כי העירייה אישרה עבודות בנייה מעבר לשעות המותרות בחוק טרם פתיחת שנת הלימודים כדי להשלים את מבנה האשכול עד ל-1 בספטמבר, מה שגרר ביקורת רבה מתושבים הגרים בסמוך לאשכול.

"גם בשנה שעברה היה לנו עוול נורא, ועכשיו זה עוד ממשיך", אמרה אמא אחרת לילדים באשכול החדש, שילדיה למדו באשכול כלי מיתר בשנה שעברה, "שם היו דופקים לילדים מעל הראש, הם היו חוזרים הביתה בוכים שהם לא שומעים את הגננת. לגבי האשכול החדש, אם הם לא יפסיקו את זה במיידי, אנחנו נשבית את הגן, נמאס לנו כבר. אלה החיים של הילדים שלנו. עכשיו הם רוצים להעביר אותנו את אותו הסיוט כמו באשכול כלי מיתר? לא יקום ולא יהיה".

תגובתה של עיריית רעננה תובא כשתתקבל


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר