שובל הילה צילום דורי בר אור
שובל הילה צילום דורי בר אור

גאווה מקומית: שובל הילה לבין מרעננה תייצג את ישראל בתחרות מיס קווין אירופה

הדוגמנית הצעירה שהבטיחה לתרום חלק מכספי הזכייה לבית איזי שפירא, תתחרה בנציגות מ-50 מדינות שונות, על התואר היוקרתי ופרס כספי נדיב

פורסם בתאריך: 2.10.19 19:18

היא משלנו: שובל הילה לבין בת ה-20 מרעננה, נבחרה לייצג את ישראל בתחרות היופי הבינלאומית "מיס קווין אירופה". לבין נבחרה מבין 15 המתמודדות הישראליות להתחרות בנציגות מ-50 מדינות שונות על התואר הנכסף. התחרות תתקיים ב-2 בנובמבר, כאשר מלבד התואר היוקרתי, לזוכה יוענק פרס כספי בגובה של 20 אלף יורו.

שובל הילה לבין. קרדיט: אסף לב

שובל הילה לבין. קרדיט: אסף לב

לבין, שהתגלתה על ידי סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן כבר בגיל 13, גדלה והתחנכה ברעננה. לתחרות השנה, רשם אותה הסוכן שלה ללא ידיעתה, אך כשעברה את האודישנים, כבר החלה לתכנן מה תעשה במקרה ותזכה בכספי הפרס.

שובל הילה לבין. צילום ואיפור: מאיה אפרת

"אני רוצה פשוט להגיד תודה לכל מי שהיה שם ותמך בי, תושבי השרון ותושבי רעננה", אמרה היום לבין,  "זה כמובן כבוד גדול להגיע למעמד כזה. כרגע אני יכולה רק להגיד תודה וכמה זה כבוד גדול, מעבר לזה ומה יהיה הלאה, זה תלוי בי. בעזרת השם, מהפה של כולם שאני אזכה, ואני מחכה לרגע הזה. אני צריכה לתת את כל כולי. פשוט הלוואי".

בראיון שנתנה ל-"צומת השרון" לפני מספר שבועות, אמרה לבין כי היא מתנדבת לתרום חלק מכספי הזכייה לבית איזי שפירא, בו התנדבה במשך שנים רבות. "אם אצליח, אז חלק מכספי הזכייה אני רוצה לתרום לבית איזי שפירא, ובחצי מהכסף אני רוצה לעזור למשפחה שלי", אמרה לבין בראיון, "אני מתנדבת בבית איזי שפירא מגיל צעיר ואמא שלי גם עבדה שם בעבר, זה מקום מדהים. אני מאוד רוצה להיבחר כנציגה כאן רק בשביל ללכת לייצג את ישראל, זה מרגש אותי יותר מהזכייה עצמה בתחרות. מבחינתי הזכייה בתחרות זה להוכיח מה הארץ שלנו שווה. וכמובן גם להוכיח לעצמי שאני מסוגלת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר