שובל הילה צילום דורי בר אור
שובל הילה צילום דורי בר אור

שובל הילה לבין מרעננה רוצה להיות מיס קווין אירופה. בשביל זה היא זקוקה לקולות שלכם

בגיל 13 גילה אותה רוברטו, אם תזכה תתרום חלק מכספי הזכייה לבית איזי שפירא, ובקרוב היא תתחיל ללמוד פסיכו דרמה. שובל הילה לבין מתמודדת על הזכות לייצג את ישראל בתחרות מיס קווין אירופה

פורסם בתאריך: 6.9.19 12:05

איך נערה הופכת לדוגמנית? אל מול הסיפורים ההוליוודיים על "הסוכן שגילה אותה ממש במקרה", יש את אלפי הנערות שמגיעות עם חלומות לסוכנויות ולאחר השקעה של אלפי שקלים יוצאות בידיים ריקות. אז נספר לכם כבר בהתחלה, שהסיפור של שובל הילה לבין בת ה-20 מרעננה, הוא בסגנון ההוליוודי. מי שהתגלתה כשהייתה ילדה בת 13 על ידי בכיר סוכני הדוגמניות בישראל, עשויה למצוא עצמה בעוד כחודשיים צועדת על מסלול התחרות הבינלאומית "מיס קווין אירופה", בה יתחרו נציגות מ-50 מדינות שונות על התואר.
"הייתי בת 13, ושלחו לי מהסוכנות של רוברטו בן שושן הודעה בפייסבוק", מספרת לבין, "בהתחלה לא האמנתי, חשבתי שזה סתם מתיחה. באיזשהו שלב, התחילו לשלוח לי מלא הודעות, ואז כבר הבנתי שאף אחד לא עובד עליי. כשהגעתי לסוכנות לפגישה, הבנתי שאני לא זו שמשלמת כסף, אז כנראה הם באמת רוצים אותי וזה לא סתם. התחלתי שם בעבודות של איפור, איל מקיאג' וכאלה, והתקדמתי לדגמן בגדים".

שובל הילה לבין. צילום ואיפור: מאיה אפרת

שובל הילה לבין. צילום ואיפור: מאיה אפרת

איך ההורים הגיבו?
"אמא שלי מאוד התלהבה. היא אמרה לי שמאז ומתמיד אני דוגמנית קטנה, שזה בטבע שלי. תמיד הייתי רואה "פרויקט מסלול" בטלוויזיה, מאז ומתמיד הייתי מסתובבת עם שמלות בבית, חושבת שאני נסיכה. בין אם זה בהתנהגות, בדיבור. אני מגיל קטן, חייבת להיות מתוקתקת. גם בעלה של אמא שלי מאוד תמך בי כשבחרתי בדוגמנות. אחותי יותר פחדנית בקטע הזה, כי היא סטייליסטית בעולם האופנה, היא גרה במילאנו והיא מודעת לסכנות האפשריות בעולם הזה. כל פעם שאני הולכת לאנשהו, היא אומרת לי 'תגידי לי מה קורה איתך, תעדכני אותי'. כשהיא הייתה עוד בישראל, היא הייתה מלווה אותי. היא נותנת לי המון ביטחון, ובו זמנית מאוד שומרת ומאוד מגוננת עליי, אבל ככה זה אחות גדולה לא?".

לבין נולדה והתחנכה ברעננה. היא גילתה לראשונה את אהבתה לבמה במגמת התיאטרון בחטיבת אלון. "מאוד אהבתי את כל עניין הבמה", מספרת, "וזה היה גיל בו מתחילים לחקור על דברים שמעניינים אותך, אז התחלתי כבר לחקור על דוגמניות. הבמה מושכת אותי מאוד. אחת החוויות היותר משמעותיות הייתה כשהשתתפתי במחזמר 'ללכת שבי אחריו', במסגרת פרויקט 'מסך עולה'".
לאחר סיום לימודיה בחטיבה, למדה לבין בתיכון 'מור מטרווסט', ובמקביל המשיכה בעבודות דוגמנות לחברות הלבשה כמו גליתה ו-"BOOM". לאחר מספר שנים בהן לבין הייתה מיוצגת על ידי רוברטו, נפרדו דרכיהם, וכיום היא עובדת לצד סוכן אישי, שהוא זה שהחליט לרשום אותה בחשאי לתחרות הדוגמנות האירופית – "מיס קווין אירופה". בתחרות, שתתקיים בתחילת חודש נובמבר, יתחרו דוגמניות מ-50 מדינות שונות, ביניהן ישראל. בכל אחת מהמדינות כבר נבחרו 15 מועמדות ראשוניות, שיעברו בחודש הקרוב תהליך סינון בעזרת הצבעתם של הגולשים באפליקציה ייעודית. המנצחת תייצג את ישראל בתחרות האירופית.

שובל הילה לבין. קרדיט: אסף לב

שובל הילה לבין. קרדיט: אסף לב

"האמת שעל התחרות הזאת של 2019 בן הזוג שלי גילה", מספרת לבין, "סיפרתי לסוכן שלי ואמרתי בצחוק שאולי אני ארשם גם השנה, כי בשנה שעברה נרשמתי אליה ולא התקבלתי לשלב הראשוני של 15 המועמדות. אז הוא רשם אותי בסתר. אחרי כמה זמן התקשרו אליי בקשר לאודישן, זה שוק. אם אצליח, אז חלק מכספי הזכייה אני רוצה לתרום לבית איזי שפירא (מוסד מוכר ברעננה המסייע לילדים עם מוגבלויות), ובחצי מהכסף אני רוצה לעזור למשפחה שלי. אני מתנדבת בבית איזי שפירא מגיל צעיר ואמא שלי גם עבדה שם בעבר, זה מקום מדהים. אני מאוד רוצה להיבחר כנציגה כאן רק בשביל ללכת לייצג את ישראל, זה מרגש אותי יותר מהזכייה עצמה בתחרות. מבחינתי הזכייה בתחרות זה להוכיח מה הארץ שלנו שווה. וכמובן גם להוכיח לעצמי שאני מסוגלת".

שובל הילה לבין. קרדיט: שרון מלכה

שובל הילה לבין. קרדיט: שרון מלכה

כדוגמנית, מה את חושבת על הטענות שיש קשר ישיר בין עולם הדוגמנות לבעיות דימוי גוף בקרב ילדות ונערות?
"כמו שאני אומרת במשפחה שלי, אני חושבת שבחורות לא צריכות להיות רזות כדי להרגיש טוב עם עצמן. קודם כל צריך להיות בריא. זה חשוב שנאכל בריא ונעשה ספורט. אני גם לא חושבת שבנות מלאות או שמנות זה דבר לא תקין או לא בסדר בעולם הזה. אני חושבת שכל עוד ההורים מסבירים לילדים על דימוי עצמי, ומה המשמעות של אהבה עצמית ודימוי עצמי בריא, הילדים מפנימים, לא חשוב מה הם רואים בטלוויזיה. אומר שכן יש בנות שהן רזות מדי לטעמי, שלא צריכות להופיע בפרסומות".

יש לך מודל לחיקוי?
"המודל שלי לחיקוי זו גל גדות. היא כל כך גדולה בעולם ואף פעם לא שוכחת את ישראל, רואים את זה בכל דבר שהיא עושה. השאיפה שלי זה להמשיך להיות דוגמנית, אולי אפילו בינלאומית, אבל תמיד להראות שישראל זה המקורות והבית שלי. מצד שני, אני גם צריכה לחשוב על העתיד הרחוק. בגלל זה אני מתכננת להתחיל ללמוד בפברואר הקרוב פסיכודרמה בסמינר הקיבוצים. הרי אני לא מאמינה שאני אוכל לדגמן כשאהיה בת 60".

# כדי להצביע לשובל הילה לבין במוקדמות התחרות הבינלאומית, הורידו את האפליקציה הייעודית inRating, היכנסו לדף התחרות הישראלית ולחצו על ה-R לצד שמה של שובל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר