פרויקט-רובינשטיין-על-הפארק-קרדיט-מורג-ביטן
פרויקט-רובינשטיין-על-הפארק-קרדיט-מורג-ביטן

הארנונה ב-"רובינשטיין על הפארק": הסכסוך בין הקבלן לדיירים נמשך, העירייה התערבה

לאחר שהדיירים בפרויקט "רובינשטיין על הפארק" המשיכו לשלם ארנונה על שטחים ציבוריים שנמנעה גישתם אליהם, בעירייה החליטו להרים את הכפפה

פורסם בתאריך: 7.10.19 16:28

הסכסוך בין דיירים ב-"רובינשטיין על הפארק" לבין הקבלן ממשיך: לאחר שהקבלן בפרויקט חסם גישה לשטחים ציבוריים ומנע מהדיירים להיכנס אליהם, אגף ההנדסה בעיריית רעננה הוציא צו הריסה לשינויים שביצע הקבלן. לפני כשבועיים, בית המשפט הסכים, בעקבות בקשה משותפת של רובינשטין והועדה המקומית לתכנון ובניה להאריך את כניסתו לתוקף של הצו לחצי שנה. על פי הנטען בבקשה המשותפת בכוונת רובינשטין להכשיר את את החריגות. ובינתיים? הדיירים בפרויקט בבניינים ברחוב מניה שוחט 7 ו-9 המשיכו לשלם ארנונה על שטחים שכלל אין להם גישה אליהם.

כזכור, הדיירים, המתגוררים בפרויקט המיועד לשכירות ארוכת טווח, מספרים כי לפני כשלושה חודשים, עובדים מטעם החברה הקבלנית הוציאו ללא הודעה מוקדמת עשרות זוגות אופניים מחדר האופניים הציבורי, החליפו את המנעול ומנעו מדיירי הבניינים גישה אליו. בנוסף, הדיירים טוענים כי הקבלן ביצע מספר שינויים נוספים, כמו סגירת חללים וחסימת כניסות בקומת הלובי, מה שהוביל לפגיעה בנוחיותם של הדיירים. בעקבות כך, כאמור, העירייה הוציאה צו הריסה מנהלי, שדורש מהחברה להרוס את השינויים שביצעה בחללים, בין היתר הריסת קיר בלוקים שהקימה שחסם את הגישה לחדר האופניים הציבורי.

לטענת רובינשטין על פי הבקשה להארכת המועד לכניסתו לתוקף של הצו שהוגשה לבית המשפט, מדובר בהקמה של "משרד אחזקה על מנת שהשוכרים בפרויקט יקבלו שירותי אחזקה נאותים" והיא אף התחיבה בפני הועדה המקומית כי משרד האחזקה לא ישמש אותה לכל עניין מסחרי . עם זאת, הדיירים טוענים כי המצב ששרר עד כה אינו תקין – הם המשיכו לשלם ארנונה, על שטחים ציבוריים בלובי שאין להם גישה אליהם ושאינם משרתים אותם.

"אנחנו כדיירים, לא מבינים למה רובינשטיין מרשה לעצמו לעשות ככל העולה על רוחו בלי להתחשב, להתייעץ או להסביר", אומרת אחת הדיירות, "אוקיי, הוא בעל הבית, אבל אנחנו משלמים ממיטב כספינו. זו התייחסות מזלזלת. ולמה גובים מאיתנו ארנונה על שטחים שאין לנו גישה אליהם?".

בסופו של דבר, לאחר פניות מצד הדיירים, עיריית רעננה התערבה. בעירייה מספרים כי היום, שני, הדיירים קיבלו החזר על השטח שנמצא בפועל בחזקת הקבלן, אליו לדיירים אין גישה.

בחברת רובינשטיין סירבו להגיב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר