יצחק רבין והכרזה בעצובו של אריאל שחר צילום יעקב סער _ לע_מ

בפעם השנייה ברציפות: תושב רעננה נבחר לעצב את כרזת יום הזיכרון ליצחק רבין

כרזתו של שחר אריאל, מעצב גרפי מנווה זמר, נבחרה מבין עשרות כרזות שונות. עבודתו תוצג ברחבי הארץ ובמוסדות החינוך השונים. אריאל: "כבוד גדול, לחץ לזכות גם בשנה הבאה"

פורסם בתאריך: 10.11.19 19:04

גאווה מקומית: בפעם השנייה ברציפות, עבודתו של שחר אריאל, מעצב גרפי משכונת נווה זמר ברעננה, נבחרה לייצג את כרזת הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. מדובר בתחרות שקיים מרכז רבין, במסגרתה פנה לעשרים מעצבים גרפיים שונים ברחבי הארץ, וביקש מהם לעצב כרזה בנושא אחדות חברתית.

כרזה לזכרו של יצחק רבין. קרדיט אריאל שחר

"השנה המרכז פנה אליי באופן אוטומטי, בגלל שזכיתי בשנה שעברה", מספר אריאל, "הם ביקשו שהקונספט יהיה תומך במשפט 'מפרימה לאיחוי'. אני מודה שלא היה לי הרבה זמן, ושלא כמו פעם קודמת, אז הגשתי כמה סקיצות, הפעם הגשתי רק סקיצה אחת. חיפשתי רעיון שמדבר על פרימה ואיחוי, וניסיתי לחשוב על משהו שמאחד את העם, ובו זמנית מפלג אותו. רצח רבין לדוגמא, גם איחד וגם פילג את העם. אז עלה לי הרעיון של ריצ'רץ', שיהיה מורכב מדמויות מהחברה הישראלית. הרוכסן עצמו, מורכב מהפנים של יצחק".

שחר אריאל

שחר אריאל

במה מתבטאת הזכייה?

"בהרבה כבוד. יש פרס כספי, אבל הוא סמלי. הכרזה מוצגת במוסדות החינוך השונים ברחבי הארץ, לתלמידי בתי הספר. היא מוצגת במקומות נוספים כמו בעיריית תל אביב. זה יוצר לחץ, כי שנה הבאה זה כבר חצי יובל לרצח, מאורע רציני, אז אני מרגיש שאני כבר צריך לזכות גם אז. אין ספק שזה כבוד גדול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר