אנה פוזמנטיר
אנה פוזמנטיר

אנה פוזמנטיר מודרת מישיבות הקואליציה: "ראש העיר פועל מאינטרסים אישיים"

חברת המועצה מסיעתו של ראש העירייה חיים ברוידא, לא הוזמנה לשתי ישיבות הקואליציה האחרונות, למרות היותה חברת קואליציה. גורם מקורב לראש העיר: "שאנה תחליט אם היא בקואליציה או באופוזיציה"

פורסם בתאריך: 25.12.19 14:08

הקרע בין פוזמנטיר לברוידא מחמיר: ל-"צומת השרון" נודע כי חברת המועצה אנה פוזמנטיר, המשתייכת לסיעתו של ראש העירייה חיים ברוידא, מודרת מישיבות הקואליציה, ולא הוזמנה לשתי ישיבות הקואליציה האחרונות. זאת למרות שפוזמנטיר נחשבת לחברת קואליציה מן המניין.

גורמים בסביבתו של ראש העיר, מסבירים כי הדרתה של פוזמנטיר מישיבות הקואליציה הוא צעד שננקט לאחר שנמנעה או התנגדה בחלק מההצבעות בישיבות המועצה, ולא נצמדה למשמעת קואליציונית. "ברגע שאנה תחליט אם היא בקואליציה או באופוזיציה, ואז מן הסתם היא תוזמן לכל הישיבות", אומר אחד מהם, "היא הרי הצביעה עם האופוזיציה, ואז היא נמנעה בישיבה אחרת".

נזכיר כי מערכת היחסים בין ראש העיר לבין מספר 2 בסיעתו התדרדרה מאוד מאז הבחירות שהתקיימו לפני כשנה, והגיעה לשפל בחודשים האחרונים. בחודש ספטמבר האחרון טענה פוזמנטיר כי בינה לבין ברוידא אין כל תקשורת, ואף פנתה אליו בשאילתות בישיבת מועצה. פוזמנטיר טענה מאז כי המענה שקיבלה לשאילתות לא היה מספק, וכי בקשתה להעלות את השאילתא כהצעה לסדר היום נדחתה.

בתגובה לשאילתות, ברוידא הודיע על הדחתה של פוזמנטיר מוועדת הביקורת, ומינויו של חבר סיעתו רחמים שלום במקומה. השפל בקשר בין השניים הגיע לידי ביטוי בעימות בישיבת המועצה שהתקיימה לפני כשלושה חודשים, כאשר ברוידא צעק לפוזמנטיר כי "לא תהיה סגנית בשכר", ופוזמנטיר השיבה לו "זו הוצאת דיבה".

מחברת המועצה אנה פוזמנטיר נמסר בתגובה: "ראש העיר פועל מאינטרסים אישיים ולא לטובת העיר".

מטעמו של ראש העיר לא נמסרה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר