אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי
אנה פוזמנטיר וחיים ברוידא. צילום עזרא לוי

"מאז הבחירות אין לי תקשורת עם ראש העיר": מספר 2 של ברוידא פונה אליו בשאילתות

אנה פוזמנטיר, מסיעתו של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, פנתה אליו בשאילתות ודרשה תשובות בנושאים תקציביים. "הוא לא מכנס את הסיעה", אומרת פוזמנטיר לצומת השרון

פורסם בתאריך: 2.9.19 17:16

נתק בסיעתו של ראש העיר: אנה פוזמנטיר, מספר 2 בסיעתו של חיים ברוידא, "חיים ברעננה", הגישה שתי שאילתות לסדר היום של ישיבת המועצה הקרובה. השאילתות מופנות אל ברוידא ואל חברי המועצה, ומבקשות לקבל תשובות בנושאים תקציביים, בין היתר בנושא של ביטול הנחות למשפחות חד הוריות, ובנושא אירועי הקיץ.

השאילתא של אנה פוזמנטיר בנושא ביטול הנחות למשפחות חד הוריות.

השאילתא של אנה פוזמנטיר בנושא ביטול הנחות למשפחות חד הוריות.

השאילתא של אנה פוזמנטיר בנושא אירועי הקיץ

השאילתא של אנה פוזמנטיר בנושא אירועי הקיץ

המקרה של חברת סיעה שפונה לראש הסיעה דרך שאילתות הוא אמנם נדיר, אך זהו רק סימפטום של הנתק הארוך בין פוזמנטיר לבין ראש העיר, שלדברי פוזמנטיר עצמה החל לאחר הבחירות, כאשר הקשר בין השניים ידע מאז בעיקר מורדות, ומעט מאוד עליות. כזכור, לפני כחודש וחצי, שלחו חלק מחברי סיעתו ופעיליו של ברוידא, ביניהם אנה פוזמנטיר, מכתב אישי, בו טענו כי הוא "מתעלם מקיומם". זאת לאחר שהעניק תפקידים בכירים לחברי המועצה יקי ודמני, מיכאל רייזמן וענבר הוכברג. על המכתב היו חתומים גם פוזמנטיר וגם חבר סיעתו של ברוידא, רחמים שלום, שמיד לאחר פרסום המכתב התנער מתוכנו.

"מאז הבחירות אין לי תקשורת רצופה עם ראש העיר", אמרה אנה פוזמנטיר לצומת השרון בעקבות הגשת השאילתות, "הוא לא מכנס את הסיעה. אני חושבת שהנושאים שהעליתי בשאילתות הם ראויים שיקבלו תשובה. וראיתי שזו הדרך לקבל אותה".

מעיריית רעננה נמסר: "השאילתות טרם התקבלו, ויינתן להן מענה בישיבת המועצה כמו לכל שאילתא אחרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנה,
    מוזר מאוד שכחברה חשובה בקואליציה(מספר 2 ברשימתו של ראש העיר) את לא מודעת להוצאות וחלוקתן על פני מגזרים שונים. את חברת לראש העיר באישור התקציב ל2019 ויכולת אז לברר להיכן הולך הכסף, היכן קצצו ולמה.
    ממתי חברי קואליציה מגישים שאילתות לחברי המועצה, שאילתות שאמורות להתברר בישיבת המועצה?האם את לא יכולה פשוט להרים טלפון לגזבר העיריה ו/או למכלה ולקבל בציק כל מידע שאת רוצה? מישהו ממדר אותך?
    השאלות שהעלית חשובות ומעניינות רבים מתושבי העיר. בטוח שרובינו היינו מוותרים על ארוע זה או אחר למען הצדק החברתי אבל זה לא עובד ככה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מפתיע בכלל! אין הבנה לניהול תקציב ולמרות החלטות משרד הפנים הארנונה הועלתה ברעננה בכמעט 4%

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר