יואב אביב, אנה פוזמנטיר, רחמים שלום. צילום
יואב אביב, אנה פוזמנטיר, רחמים שלום. צילום יהודית הופמן

חברי רשימתו של ברוידא עולים להתקפה נגדו: "אתה מתעלם מקיומנו, נשקול את המשך דרכינו"

במכתב מבקרים חברי רשימתו ופעיליו של ברוידא את התנהלותו בחודשים האחרונים, בין היתר מתייחסים לשורת המינויים האחרונה שהעניק לסיעות אחרות ולא לסיעתו שלו. רחמים שלום חזר בו מהחתימה על המכתב: "הטעו אותי". ברוידא: "שיקולים אישיים לא יהוו פרמטר בהחלטות שאינן טובת הכלל"

פורסם בתאריך: 22.7.19 12:48

פעילים וחברי רשימתו של ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, שלחו אליו אמש מכתב חריף בו הם מתלוננים על התנהלותו בחודשים האחרונים, שכללה לאחרונה מינויים לתפקידים בכירים שהעניק ברוידא לסיעות אחרות, ולא לסיעתו שלו. על המכתב, שנחשף כאן בצומת השרון, חתומים בין היתר חברי סיעתו רחמים שלום ואנה פוזמנטיר, וכן פעילים וחברים אחרים ברשימתו למועצה כמו משה כרשיש, יואב אביב, שריד רוזנברג ורפי מעודד. יש לציין כי לאחר שפנינו לקבל תגובה מטעם ראש העיר, רחמים שלום חזר בו מתמיכתו במכתב למרות שהוא חתום עליו וטען כי הוטעה.

"פנייתי זו אלייך הינה לאחר שחבר המועצה ומספר 3 בסיעתך מר רחמים שלום וחברים נוספים מהרשימה 'חיים ברעננה' ופעילים במטה פנו אליי והביעו חוסר שביעות רצון, אי אמון ואכזבה עמוקה מהתנהלותך מאז היבחרך לראשות העיר", נכתב.

המכתב שנשלח לברוידא מטעם פעיליו וחברי סיעתו

המכתב שנשלח לברוידא מטעם פעיליו וחברי סיעתו

"למען הסר כל צל של ספק, מבקשת להדגיש! דבר אינו עומד מאחורי המחאה שלנו, למעט ההיגיון הבריא שמצביע באופן ברור על התנהלות לא ראויה ותמוהה שהיינו עדים לה בשנה האחרונה. חלוקת תפקידים לפרקי זמן קצרים לחברי מועצה רבים כלכך, על מנת להשיג קואליציה רחבה, משמעותן השגת 'חותמות גומי', אבדן דרך וחוסר משילות. זה לא לטובת העיר ולא לרווחת התושבים. התנהלות זו, התחילה עם היבחרך כראש העיר הנוכחי, וממשיכה עד עצם היום. צר לי שחברי מועצה אחרים, שבעבר רקמו קואליציה עם ההנהגה הקודמת, וחבריה וראשיה שהכפישו ולעגו ליכולת הניהול שלך כפי המתועד בכל הרשתות החברתיות, מכרו גם את אמון תומכיהם עבור תואר. תארים שבפועל נראים כנטולי תוכן.

"הרצון לניהול טוב וראוי של עיר והרצון לתרום אינם עולים בקנה אחד עם ההתנהלות שלך. לא לזה התכוונו. טעינו, ומותר להודות. לא כינסת את חברי הסיעה מאז היבחרך ולו גם פעם אחת, אינך מתייעץ איתנו או משתף ומתעלם לחלוטין מקיומנו, אנחנו מתנערים מהתנהלות שכזו ונשקול את המשך דרכינו".

מטעם ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, נמסר: "הצהרתי לפני הבחירות על התנהלות פוליטית נקייה. ממעמד של ראש עיר, אני מחויב לה עוד יותר. שיקולים אישיים לא יהוו פרמטר בהחלטות שאינן טובת הכלל, רק טובת הציבור לנגד עיני. 7 חודשים אחרי הבחירות לעירייה ומבחינתי אין יותר התחשבנות ויריבות פוליטית. כבר בנאום הניצחון הספונטני בליל הבחירות, הדגשתי שמבחינתי תמה המערכה. אני מושיט יד חמה ל'יריביי' הפוליטיים עד לאותם רגעים. מבחינתי, כל מי שמוכן לתת מעצמו למען קידומה של רעננה, הוא בן ברית. אין זה משנה לאיזו מפלגה משתייך או השתייך בעבר. החשיבה המנחה אותי היא מתן שירות מיטבי לכל פלחי האוכלוסייה ברעננה. ישנם אתגרים רבים וחשובים, וכולנו צריכים להתגייס בעת הזאת למען טובת העיר".

מטעם חבר המועצה, רחמים שלום נמסר: "בעניין המכתב הוטעיתי ולא הייתה זו כוונתי כלל וכלל, נהפוכו, אני מעריך ומכבד את ראש העיר,מוקיר את עשייתו בחודשים האחרונים למען תושבי רעננה, ואנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ובתיאום. טוב היה לו המכתב האמור כלל לא היה בא אל העולם, אני מחזק את ראש העיר ומגבה אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר