ענבר הוכברג, מיכאל רייזמן, יקי ודמני. צילומים עזרא לוי, שלומי מזרחי
ענבר הוכברג, מיכאל רייזמן, יקי ודמני. צילומים עזרא לוי, שלומי מזרחי

מינויים חדשים בעירייה: הוכברג ורייזמן סגנים, ודמני משנה לראש העיר

שני חברי סיעתו של איתן גינזבורג יחליפו אותו ברוטציה. כל המינויים הם ללא שכר ונדרש להם אישור של מועצת העיר, שאמור להתקבל בישיבת המועצה הקרובה

פורסם בתאריך: 15.7.19 17:56

חיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, מבקש לבצע מספר מינויים חדשים בקואליציה: ענבר הוכברג ומיכאל רייזמן, מקומות 2 ו-3 בסיעת 'לב', סיעתו לשעבר של איתן גינזבורג, ימונו לסגנים ללא שכר ברוטציה, כאשר רייזמן יהיה הראשון להתמנות. כזכור, גינזבורג כיהן בתפקיד סגן בשכר, לפני שהתפטר כדי לכהן כחבר כנסת מטעם מפלגת 'כחול לבן'. בנוסף, רייזמן והוכברג, יקבלו כל אחד בתורו אחריות על התרבות, הנוער והפנאי בעיר, כמו גינזבורג לפניהם.

יקי ודמני, יו"ר ועדת הכספים וראש סיעת 'רעננה מכל הלב', צפוי להתמנות כמשנה לראש העיר, תפקיד סמלי בעיקרו שמילא בעבר עופר בן דור, עד לפרישתו מהמועצה. גם מינויו של ודמני וגם המינויים של רייזמן והוכברג צריכים לעבור את אישור מועצת העיר כדי להפוך לרשמיים, וכפי שמסתמן יקבלו רוב קולות בישיבת המועצה שתתקיים ב-24 לחודש.

כזכור, לאחר התפטרותו של גינזבורג מתפקיד הסגנות בשכר, פרצה סערה בעיר סביב השאלה מי ימלא את תפקידו, כאשר בין המועמדים עלו שמותיהם של רייזמן, ארז ברט מסיעתו של ודמני, אנה פוזמנטיר מסיעתו של ברוידא ואף אלי אלוש, שכיהן עוד בזמנו כחבר קואליציה, טרם פרישתו לאופוזיציה. בקרבתו של ברוידא מספרים כי ההחלטה למנות סגן שלא בשכר נובעת ממניעים כלכליים, זאת בשל מצבה הכלכלי של העירייה, שהוביל את בכיריה להיות מזומנים לשימוע במשרד הפנים בעניין מעמדה של רעננה כעיר איתנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר