הבית ברחוב יהודה הלוי 6
הבית ברחוב יהודה הלוי 6

ניצחון ליזמים ביהודה הלוי: יוקם בניין בן 6 קומות ברחוב

ועדת הערר המחוזית הפכה את החלטת הועדה המקומית, וקבעה כי יש לאשר הקמת בניין בן 6 קומות ברחוב הכפרי שמתאפיין בבנייה נמוכה. בין המתנגדים להקמת הבניין: ראש העירייה לשעבר, נחום חופרי

פורסם בתאריך: 12.2.20 14:44

ועדת הערר המחוזית לתכנון ובניה הפכה לאחרונה החלטה של הועדה המקומית לתכנון ובניה רעננה, וקבעה כי יש לאשר תכנית להקמת בניין בן 6 קומות ברחוב יהודה הלוי, זאת לאחר שהועדה המקומית דחתה את התכנית בשל התנגדויות תושבי הרחוב. בין המתנגדים להקמת הבניין, היה דייר האזור וראש העירייה לשעבר, נחום חופרי.

לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה הקודמת בנושא

נזכיר כי הועדה המקומית החליטה לדחות את התכנית בחודש מאי האחרון, למרות שהתכנית תאמה את תכנית המתאר של רעננה, רע/3000. הועדה המקומית נימקה את דחיית התכנית לאחר ששמעה את התנגדויות תושבי הרחוב, וטענה "כי לגבי רחוב זה תכנית המתאר מוטעית ואין הצדקה להגדלת זכויות הבניה באופן קיצוני".

כאמור, היזמים הגישו ערעור על ההחלטה לועדה המחוזית, וזאת הפכה את ההחלטה, וקבעה על הועדה המקומית לדון בתכנית שוב ולאשרה תוך חודש ימים. "מקרקעין בשטח של 841 מ"ר, המצוי בקו בניינים שני לרחוב אחוזה, מרחק הליכה / נסיעה באופניים לקווי תחבורה עתירי נוסעים קיימים ומתוכננים, אין זה נכון להותיר עם בינוי מיושן משנת 1983 המאפשר חמש יחידותד דיור סך הכול", כתבה ועדת הערר בהחלטה. בנוסף, הטילה הועדה את הוצאות העוררים בסך 4,500 שקלים על המתנגדים להקמת הבניין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר