רחוב אחוזה

העירייה מזכירה: מותר למסעדות ובתי קפה להציב שולחנות בשטח הציבורי

עיריית רעננה הודיעה שוב, בדומה להודעה מחודש מאי, כי היא מאפשרת למסעדות ולבתי קפה להציב שולחנות וכיסאות בשטח הציבורי, בתנאי שיישאר מעבר של לפחות 1.5 מטר פנוי להולכי רגל. זאת ללא חיוב באגרת חוץ ובארנונה נוספת. בעירייה אומרים כי עתה ההיתר יורחב

פורסם בתאריך: 21.7.20 12:11

עיריית רעננה הודיעה כי ראש העירייה, חיים ברוידא, לאחר היוועצות עם סגני ראש העיר, החליט במטרה לסייע לעסקים המקומיים, בדגש על בתי קפה ומסעדות, לאפשר להוציא כסאות ושולחנות למרחב הציבורי. בהודעה שהוציאה העירייה נכתב: "העסקים הקטנים והבינוניים ועסקי המסעדנות בפרט הם הנפגעים הגדולים ביותר ממשבר הקורונה המתמשך. ההגבלות של הממשלה, וההנחיות על מספר האנשים המצומצם במרחבי המסעדות ובתי הקפה, פוגעות בפעילות העסקים ומביאות לסגירתן. כדי למנוע את הפגיעה, תאפשר העירייה לעסקים להתפרש בשטחים הפתוחים מחוץ לבתי העסק". עוד ציינו בהודעת העירייה שהטבה זו מתווספת לחבילת ההטבות שגיבשה העירייה במסגרת חבילות הסיוע לעסקים המתמודדים עם משבר כלכלי עמוק ומתמשך.
עם זאת נדגיש כי לא מדובר בהחלטה חדשה וכבר בחודש מאי הודיעה העירייה הודעה דומה. לשאלת צומת השרון אמרו בעירייה כי עתה ההיתר יורחב, אבל מנגד הודגש כי עדיין תהיה הקפדה על כך שלאחאר הצבת השולחנות והכיסאות מחוץ לבית העסק נשאר לפחות 1.5 מטר פתוח ממכשולים (כולל תמרורים, פחים, עמודים, ערוגות, תחנות אוטובוס וכל מכשול אחר) להולכי רגל. העירייה לא מחייבת על כך באגרת חוץ ובארנונה נוספת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר