רחוב אחוזה

העירייה מאפשרת לבעלי מסעדות ובתי קפה הצבת כיסאות ושולחנות בשטח הציבורי ללא תשלום נוסף

זאת מתוך רצון לסייע לבעלי העסקים בעיר. העירייה הציבה מספר תנאים עליהם יצטרכו בעלי העסקים לשמור

פורסם בתאריך: 31.5.20 09:12

עיריית רעננה תאפשר לבעלי מסעדות, בתי קפה ומתחמי מזון בעיר להוציא שולחנות וכיסאות מחוץ לבתי העסק, ללא חיוב אגרת חוץ וארנונה נוספת. כך מפרסמת העירייה בדף האינטרנט העירוני במידע לעסקים בעיר. ביום רביעי לפני החג הותר לפתוח בתי קפה ומסעדות תחת מגבלות מסוימות, והעירייה מנסה לסייע לבעלי העסקים ולעודד פעילות כלכלית בעיר ולכן מתירה באופן זמני הוצאת כסאות ושולחנות במרחב הציבורי הסמוך לבתי אוכל ללא צורך בהנפקת אישור מתאים וללא חיוב אגרה.
התנאים להוצאת הכיסאות והשולחנות הם בכפוף לחתימת בעל העסק על הצהרה בדבר עמידה בתנאים המפורטים בתקנות שעת חירום (נגיף הקורונה החדש – הגבלת פעילות), התש"ף – 2020 (תו סגול). ניתן להוציא כסאות ושולחנות בסמוך לבית העסק ובתנאי שלאחר הצבתם נשאר לפחות 1.5 מטר פתוח ממכשולים (כולל תמרורים, פחים, עמודים, ערוגות, תחנות אוטובוס וכל מכשול אחר) להולכי רגל.
חל איסור לבצע גידור, זמני או קבוע, או לבצע כל שינוי במבנה המדרכה ובכלל זה הצבת דק, ציפוי, דשא סינטטי, הצבת אדניות וכו'. כמו כן, אסורה הצבת כיסאות ושולחנות מחוץ לבית העסק הגורמת למטרדים ו/או לחסימה של המעבר וחל איסור להצבת המתקנים במקומות אשר עלולים לסכן את שלום הציבור, את בריאותם וחופש תנועתם של משתמשי הדרך או לקוחות העסק או הציבור.
לצד זה הצבת הכיסאות והשולחנות מותרת בימים ובשעות הפעילות המותרות לבית העסק, בהתאם לחוק העזר העירוני ועל פי כל דין, בסוף יום עבודה יש להכניס את הכיסאות והשולחנות.
האישור הוא זמני ובכפוף לעמידה בדרישות תו סגול לבתי אוכל , מועד תום האישור יפורסם באתר העירוני ובאחריות בעל העסק לעקוב אחרי הפרסומים ולעמוד בדרישות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר