חניה ברחוב רחוב ע.הלל בנווה זמר. צילום אור טל

העירייה סימנה חניות שמיועדות לאיסוף גזם, תושבים: גם כך יש מצוקה בשכונה

במקומות המסומנים לא ניתן להחנות מיום ההוצאה בשעה 9:00 ועד יום הפינוי ב-14:00. בעקבות סימון חניה בנווה זמר, מבקשים תושבים לסמן את המקום לפינוי הגזם על המדרכה הרחבה

פורסם בתאריך: 3.8.20 17:15

תושבים מרחוב רחוב ע.הלל בנווה זמר, מתלוננים על כך שעיריית רעננה, סימנה חניה אחת בצבע ירוק, עבור איסוף גזם. לטענתם, בשכונה יש גם כך בעיה קשה של חנייה וניתן היה לסמן את המיקום לאיסוף הגזם, על המדרכה הסמוכה, שלטענתם רחבה מספיק.

תחילת הסיפור, בחודש פברואר, אז הודיעה עיריית רעננה, על פיילוט של סימון חניות ייעודיות  (כנסו כאן לקרוא על הפיילוט) לאיסוף הגזם על מנת למנוע את פיזור הגזם במספר מוקדים ולהקל על משאיות האיסוף. החניות סומנו בצבע ירוק באישור וועדת התנועה ובסמוך לכל חניה הוצב תמרור המיידע את התושבים אודות מועדי איסוף הגזם והשעות המותרות להצבתו. בכל שאר ימות שבוע, חניות אלה משמשות את בעלי הרכבים ברחוב כחניה רגילה לכל דבר. הפיילוט החל במספר רחובות בעיר והשבוע הגיע כאמור גם לרחוב ע.הלל בנווה זמר, שם טוענים מספר תושבים שלא נכון לעשות כך ברחוב. אחד התושבים העלה פוסט על כך בדף הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" וכתב: "כבר כמה שנים אנחנו מתלוננים שאין מספיק חניה ברחוב שלנו, מדובר בשכונה שעדיין נמצאת בבניה וזה אומר שעוד יתווספו משפחות, ולכן להקצות מקום חניה אחד לגזם, במקום לסמן את אותו הריבוע על המדרכה המאוד רחבה ליד, זה ממש לא הגיוני". תושבת אחרת מוסיפה: "אני מבינה שהם רוצים שהתושבים ירכזו את כל הגזם שלהם במקום אחד וזה מבורך, אבל בסמוך לחניה, יש מדרכה רחבה ויכלו לסמן בה מיקום לאיסוף גזם ובכך להשאיר את החניה פנויה. נכון שהפינוי הוא פעם בשבוע, אבל לא מעט אנשים מוציאים את הגזם יום לפני הפינוי, שזה אומר שלא מעט שעות החנייה תפוסה".
מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "עיריית רעננה החלה בהסדרה כוללת של נקודות איסוף הגזם ברחבי העיר, במטרה לשמור על הסדר והניקיון במרחב הציבורי ולייעל את איסוף הגזם. שיטת האיסוף החדשה נועדה לכך שהגזם יונח אך ורק במקומות המסומנים. על ידי כך נפחית את כמות הערימות המפוזרות ברחובות העיר, מה שיגרום דווקא לפינוי מקומות חניה רבים לשימוש התושבים בימי הוצאת הגזם. ברחבי העיר נצבעו חניות בצבע ירוק, והן מוגבלות בחניה מיום ההוצאה בשעה 09.00 ועד למחרת – יום הפינוי בשעה 14.00. מעבר לימים אלו הן משמשות כחנייה רגילה לכל דבר בהתאם לתמרור החוקי המוצב במקום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר