אילו כהן, גלי שחר. צילום נתנאל חדאד, תמר מלין

שני חברי מועצה מונו למשנה לראש העירייה: אילן כהן וגלי שחר אפרת

השניים מצטרפים לרחמים שלום שמונה לתפקיד לפני כחודש. מדובר במשנה ללא שכר. הגדרת התפקיד המדויקת תתבצע בקרוב ותובא לאישור מועצת העיר

פורסם בתאריך: 5.8.20 12:39

ראש העירייה חיים ברוידא, מינה אתמול, יום שלישי, את חברי המועצה גלי שחר אפרת מסיעת לב ואילן כהן מהליכוד לתפקיד משנה לראש העיר ללא שכר. השניים יצטרפו לחבר המועצה רחמים שלום שמונה לתפקיד זה לפני כחודש ימים. הגדרת תפקידם המדויקת תתבצע בימים הקרובים על ידי ברוידא ותובא לאישור בישיבת מועצת העיר. שחר אפרת היא חברת מועצה אשר אחראית על נושא בטיחות בדרכים וכהן על השכונות. כהן הוא אחיו של מי שהיה דמות מפתח בתנועת הליכוד וברעננה, עוזי כהן ז"ל, שכיהן במשך שנים כסגן ראש העיר ברעננה. שחר אפרת היא כיום מנהלת בכירה בחברת אמדוקס, אחראית על הפעילות העיסקית עם הלקוחות בישראל. בעברה הייתה  סמנכ״לית פיתוח עסקי-חברתי בקרן רש״י לחיזוק אוכלוסיות מוחלשות בחברה הישראלית ומנכ״לית עמותת גבהים המסייעת בקליטת עולים חדשים בשוק התעסוקה.

ברוידא אמר: "אני מאחל להם הצלחה רבה בתפקידם החדש. אני משוכנע כי הם יתרמו רבות בכישוריהם ויכולותיהם למען שיפור השירותים ואיכות חייהם של תושבי רעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. רענני ותיק

    צריך אנשים שייצגו את הציבור ויעשו עבודה, לא תארים ריקים מתוכן. זה מתחיל להזכיר את הצבא המקסיקני שבו כל חייל שני היה גנרל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר