דרורה כהן
דרורה כהן

סוף הסיפור: דרורה כהן קיבלה אישור רשמי כי נסגר תיק התלונה נגדה בעניין חריגות הבנייה

בנוגע לטענות נוספות הקשורות לפעילותה כרכזת מתנדבים כתבה לה היועצת המשפטית הפורשת, כי מאחר וחדלה לשמש כרכזת המתנדבים של תנועת של"ם וחתמה על טופס ניגוד עניינים, הפנייה מיותרת והתיק נסגר

פורסם בתאריך: 17.11.20 08:50

סגנית ראש העירייה, דרורה כהן,קיבלה באחרונה אישור לכך כי שני תיקי תלונה נגדה נסגרו. בחודש יוני הגיש חבר מועצת העיר לשעבר, מרסלו גל, מכתב תלונה לאגף ההנדסה בעירייה בנוגע לביתה של כהן. הטענה המרכזית הייתה שבהיתר שניתן לכהן בשנת 1975 שטח המבנה העיקרי הוא 160.48 מ"ר והשירות הוא 34.05 אך בשטח ישנה תוספת של 63 מ"ר. במכתב התגובה שנשלח לגל על ידי האגף לחקירות ברשות לאכיפה במקרקעין נכתב: "מממצאי בדיקה שבוצעה לבירור טענותיך, במסגרתה נערכו בירורים אל מול הגורמים הרלוונטיים לרבות ביקור במקרקעין ובנכס נשוא התלונה, עולה כי נסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות פתיחה בחקירה". כן צוין שהוא רשאי לערער על ההחלטה ולאור כך, הטיפול בתלונה הסתיים.
תלונה נוספת הייתה על ניגוד עניינים לכאורה בין שני תפקידים אותם ביצעה, כיו"ר מועצת המתנדבים, ובמקביל כרכזת המתנדבים הישוביים של תנועת של"ם (שירות לאומי מבוגר). לטענת תושבים שפנו לתנועה לאיכות השלטון, כהן לא הודיעה על ניגוד עניינים בין היותה יו"ר וועדת המתנדבים לבין תפקידה בתנועת "שלם". בעקבות מכתב ששלחו מהתנועה, הודיעה כהן ביולי האחרון, כי לא תפעל בניגוד עניינים בין שני התפקידים.

קיראו גם:

תלונה על ניצול סמכות וניגוד עניינים נגד דרורה כהן שאומרת: "לא היו דברים מעולם"

מתנדבות בעיר טענו אז להתנהלות בעייתית לכאורה של כהן, טענות שהוכחשו על ידה באופן גורף. תלונה אחת הייתה שכהן ביקשה לכאורה ממתנדבת לסייע בהתנדבות באנגלית לנכדתה, תלונה אחרת הייתה שביקשה לכאורה ממתנדבת להתפקד לבית היהודי. כהן אמרה אז שלא היו דברים מעולם וגורמים אינטרסנטים מנסים להזיק לה. בהודעה שהועברה אליה מהיועצת המשפטית הפורשת, עו"ד דפנה קינן, נכתב שמאחר וכהן חדלה לשמש כרכזת המתנדבים של תנועת של"ם, וחתמה על טופס ניגוד עניינים, הפנייה מיותרת ולכן הטיפול בכך הסתיים והתיק נסגר.

כהן אמרה: "כל השנים התנדבתי ותרמתי ומעולם לא דיברתי על העשייה שלי ועכשיו זה כואב לי שאני צריכה לבוא ולהסביר את העשייה שלי לאורך השנים, בגלל תלונות שהן פוליטיות ולא יותר מכך. בתקופת החגים חליתי בקורונה, המחלה הייתה לי קשה. חום גבוה, כאבי שרירים, ובגדול לא יצאתי מהמיטה ימים ארוכים. כמו כל אדם שמקבל סטירה, זה גרם לי להסתכל על החיים באופן חד יותר, ברור יותר. לשאול את עצמי מה חשוב לי יותר ומה פחות, מה משמעותי לי, על מה לוותר, ומה סתם קשקושים. חשבתי על הבית שהקמתי עם בעלי שמואל, על ששת ילדי והנכדים שאני זכיתי בהם ועל העבודה המתמשכת והרציפה בחינוכם ובהתוויית דרכם החינוכית והערכית שאני כל כך מאמינה בה. נזכרתי בכל השנים שעבדתי כיועצת חינוכית בבית ספר לתלמידים שחייהם לא הטיבו עימם ואני הייתי להם מקום להאמין ביכולתם להתגייס לצה"ל ולשאוף תמיד קדימה . משם המשכתי כמנהלת בי"ס במקומות שונים. זכיתי לחיים מלאים במשמעות ובשמחה. לא מובן מאליו שגם היום בגיל 70 אני זוכה לעסוק בעשיה משמעותית. נותנת מעצמי למען אחרים ורואה הצלחה וברכה במעשי ידי תודה לאל. אני בוחרת להתעסק בטוב. אני יודעת שאני רוצה טוב. אני מאחלת לכולנו, ממש לכולנו לראות טוב ולעשות את התפקיד שלנו, בעיר הזאת בפרט, ובעולם הזה בכלל, הכי טוב שאנחנו מסוגלים. הסיפור הזה של התלונות גרם לי לעצור, לחשוב ולמקד את עצמי במה אני רוצה לעסוק. לכן החלטתי לוותר על ההתנדבות בתנועת של"מ ובמקום זה לקחת על עצמי את הממונה על אגף הרווחה בעירייה, עבודה שמצריכה ממני הרבה זמן ועשייה ובעיקר אתגר".

בעקבות ההחלטה הודיע מרסלו גל כי שלח למשרד המשפטים ערעור על ההחלטה בעניין תלונתו על חריגות בנייה לכאורה בביתה של כהן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר