רחוב אחוזה
רחוב אחוזה

לאור העלייה בתחלואה: רעננה הפכה הבוקר לעיר כתומה

החששות בעקבות המגמה שהסתמנה בעיר בימים האחרונים התאמתו, ועם ציון רמזור של 5.7 הפכה רעננה לעיר כתומה. אתמול בערב, כפי שפרסמנו, הודיעה העירייה על שורה של הגבלות חדשות

פורסם בתאריך: 14.12.20 10:05

העיר רעננה הפכה הבוקר לכתומה ברמזור הקורונה כאשר הציון שלה עלה ל-5.7 לעומת 5.4 אתמול. כך התפרסם הבוקר באתר משרד הבריאות. השינוי הבוקר הינו המשך של מגמת עלייה בתחלואה בעיר בימים האחרונים. אמש, כפי שפורסם בצומת השרון, הודיעה עיריית רעננה כי בגלל העלייה בתחלואה היא מחמירה את ההגבלות על האירועים והפעילות העירונית, כחלק מהמאבק במניעת התפשטות הקורונה בעיר, ומגבירה את האכיפה על הנחיות הבריאות. (כנסו כאן לקרוא על ההגבלות החדשות ברעננה).

בין היתר, יבוטלו האירועים הפרונטליים בשיתוף התושבים לחנוכה, ותתאפשר פעילות מקוונת בלבד, יבוטלו פעילויות הספורט לנוער ופעילויות הקריוקי לבני הנוער לחנוכה ותצומצם פעילות פארק רעננה ושעות פעילות מגרשי הספורט. כמו כן עם החזרה ללימודים מחופשת חנוכה יבוטלו הסעות התלמידים.

על פי הנתונים שפרסמה אתמול העירייה, מספר החולים בעיר עומד על 103 חולים פעילים ובעיר 703 תושבים אשר נמצאים בבידוד. עוד על פי נתונים משרד הבריאות, שיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על שני אחוז ומספר החולים החדשים ל -10,000 נפש בשבוע האחרון הוא 10.7.

עיר צהובה מוגדרת כמי שקיבלה את הציון שבין 4 ל-5.5 ועיר כתומה מוגדרת כמי שקיבלה את הציון שבין 5.5- 7. צבע הרשויות המקומיות מתעדכן מדי יום באתר משרד הבריאות בהתאם לרמות התחלואה. הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע  בימי רביעי.

אחת המגבלות על עיר כתומה לפי אתר פיקוד העורף היא שכיתות ה' ומעלה לא יוכלו ללמוד בבתי הספר אלא רק בלמידה מרחוק.

מהעירייה נמסר: "לאור העלייה ברמת התחלואה, עיריית רעננה נוקטת בשורת צעדים אופרטיביים, לעצור את התפשטות התחלואה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר