נזק כבד לבית הכנסת הוותיק בהצפות, נפתח קמפיין גיוס תרומות לשיקומו | צפו בהצפות

הגשמים העזים שירדו אתמול בערב ובלילה, פגעו גם בבית הכנסת הוותיק ברעננה, בית מדרשו של האדמו"ר מקליוולנד זצוק"ל, שהוצף. מתפללי בית הכנסת מבקשים כעת את עזרת הציבור כדי לשקמו

פורסם בתאריך: 17.12.20 12:18

הגשמים העזים שירדו במהלך אתמול בערב והלילה, פגעו גם בבית הכנסת הוותיק ברחוב הר סיני ברעננה – בית מדרשו של האדמו"ר מקליוולנד זצוק"ל שהוצף. האדמו"ר נפטר השנה, לפני כעשרה חודשים. המתפללים שהיו באזור חילצו את ספרי התורה מארון הקודש ואת ספרי הקודש מהארונות. נזק כבד נגרם לרהיטים ולמבנה בית הכנסת. בעקבות ההצפה במקום, הגיעו אל בתי הכנסת נציגי העירייה וראש העירייה חיים ברוידא, יחד עם צוות מתנדבים ועובדי עירייה על מנת לנקז את המים באמצעות משאבות מיוחדות.

צפו בהצפות בבית הכנסת:

צבי פרנקל, נכדו של האדמו"ר מקליוולנד, אמר לצומת השרון: "בעקבות הנזקים הכבדים שנגרמו למבנה יצאנו בקמפיין לגיוס תרומות כדי שנוכל לשקם את הנזקים הקשים בתשתיות הניקוז והחשמל. רצפת בית הכנסת ספגה כמויות מים והריצוף מתפורר, רהיטים וספרי קודש ניזוקו קשות. בעזרת הציבור נצליח לשמור על מורשתו של הסבא הקדוש האדמו"ר זצוק"ל שהקים מקום לתורה ולתפילה ברעננה".

מבית הכנסת נמסר כי ניתן לתרום בכרטיס אשראי באמצעות מערכת נדרים פלוס (היכנסו כאן) או באמצעות פנייה טלפונית אל מנהלי בית הכנסת בטל' – 052-8830500, 052-7627387.

קיראו גם:

צפו בהצפות ברעננה: תושבת נלכדה ברכב, מים חדרו לארונות חשמל, אדם חולץ מביתו


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. עידן רעננה

    להשקיע בחינוך טכנולוגי במקום בעולם התורה המיושן והמיותר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר