שיטפונות ברעננה - צומת קרן היסוד אחוזה , צולם מעל סופרמרקט ויקטורי. צילום ענת קראוס

צפו בהצפות ברעננה: תושבת נלכדה ברכב, מים חדרו לארונות חשמל, אדם חולץ מביתו

לאחר שבמהלך יום אתמול לא היו אירועים חריגים, בשעות הערב דווח על הצפות במקומות רבים ברעננה. ברחוב רמחל נזקק אדם לצוות כיבוי אש כדי להיחלץ מביתו המוצף. 114 מ"מ של גשם ירדו אתמול ברעננה, מהם 35 בתוך כשעה

פורסם בתאריך: 17.12.20 07:59

מזג האוויר הסוער לא פסח גם על רעננה. לאחר שאתמול (רביעי) במהלך שעות היום ירדו גשמים חזקים אך לא נגרמו הצפות, בשעות הערב דווח על הצפות במקומות שונים ברחבי העיר.

בכיבוי אש דיווחו כי הוזעקו לטפל במספר אירועי הצפה בעיר. ברחוב הרצל נלכדה תושבת ברכב עם ילדיה והיא חולצה טרם הגעת צוות לוחמי האש. ברחוב נעמי שמר נכנסו מים לארונות חשמל בבניין והאירוע טופל על ידי צוותי הכיבוי. ברחוב רמחל בעיר הוצף ביתו של אדם שנזקק לסיוע של לוחמי האש. הצוות שהגיע למקום סייע לאדם לצאת למקום מבטחים.

תושבים דיווחו על הצפות בצומת קרן היסוד ואחוזה, וברחובות ברנדיס, הר סיני, כנרת, הרצל ורחובות נוספים. לטענת תושבים, מידי שנה הצומת ברחוב אחוזה קרן היסוד מוצפת כאשר יורדים גשמים חזקים ויש לתת על כך את הדעת. תלונות דומות ניתן לשמוע גם מתושבי הר סיני, אשר טוענים שבכל שנה כאשר יש גשמים חזקים יש במקום הצפה.

ראש העירייה חיים ברוידא ציין אתמול בערב: "מה שנראה לכאורה מובן מאליו, אינו המובן מאליו. מבקש להודות ולהוקיר את עובדי עיריית רעננה, המופלאים והמסורים שפועלים בשעות האחרונות בטיפול בכמה מוקדי הצפות. 114 מ"מ של גשם ירדו מהבוקר ברעננה ובשעות הערב בפרק זמן של פחות משעה נמדדו 35 מילימטרים. עובדי העירייה ביחד עם המתנדבים המדהימים של יחידת החילוץ העירונית, הוזעקו מבתיהם, ועסקו שעות ארוכות אל תוך הלילה עבודות בשטח. תודה רבה לכם יקרים. כל ההערכה על הדבקות והנחישות. אתם משמשים השראה ודוגמה לרשויות מקומיות רבות בישראל".

רחוב הר סיני- צילום דבי ציזיק

מדוברות העירייה נמסר: "בעקבות כמות חריגה של משקעים אשר ירדה ברעננה בטווח זמן קצר נוצרו מספר מוקדים בהם עלו המים והצטברו. צוותי העירייה היו פרוסים ברחבי העיר ונתנו מענה, כולל הפעלת כלי שאיבה, ביוביות, ושופל לפתיחת צירי התנועה. המוקד העירוני עומד לרשות התושבים 24/7 ונותן מענה לכל פניה.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר