שרית חדד צילום עדי אורני

העירייה הודיעה: בשל סירוב לשידור בפייסבוק בוטלה הופעת חדד. תגובה זועמת של יח"צ הזמרת

רק 500 איש יכולים היו לצפות במופע, בעירייה ביקשו לדבריהם שידור בפייסבוק תמורת תשלום מידתי. משרד היח"צ של חדד: "העירייה מתנהלת באופן בריוני"

פורסם בתאריך: 5.3.21 08:11

עימות חריף בין עיריית רעננה למשרד היח"צ של הזמרת שרית חדד. העירייה הודיעה אתמול למנהלה האישי של שרית חדד ולתקשורת על ביטול המופע החי שתוכנן להתקיים ברחבת האגם בפארק רעננה ב-9.3. לאור מגבלות הקורונה, רק 500 תושבים יכלו לצפות בהופעה החיה בפארק, וכדי לאפשר לשאר תושבי העיר לקחת חלק בפעילות ולצפות בהופעה, פנתה העירייה לסוכנות בבקשה לאפשר לשדר את ההופעה בשידור בלייב בפייסבוק העירוני, תמורת תשלום מידתי נוסף. ההופעה ל-500 אנשים היא בעלות של 66,690 שקלים וזאת בנוסף לעלות של 40,000 שקלים להוצאות כגון ציוד נלווה, יצירת קפסולות, אבטחה וביטחון. לטענת העירייה, הסוכנות המייצגת את חדד דחתה על הסף את בקשת העירייה לשידור ההופעה בפייסבוק, והציעה לעירייה לחלופין להזמין בתשלום שתי הופעות חיות או הופעה שתעבור בזום ל-1,000 תושבים בלבד. כלומר, תשלום מלא של הופעה נוספת על ההופעה הקיימת.

ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "ממניעים עקרוניים, מהותיים וערכיים, הודעתי למנהלה של שרית חדד על ביטול הופעתה הצפויה בפארק רעננה. במהלך כל השנה החולפת הוצאנו סכומים גדולים עבור אמנים בפלטפורמות השונות; גם לטובת הציבור וגם לעידוד וחיזוק התרבות במדינה. ודווקא לאור העובדה הזו, אני מאוכזב מהתנהלות מנהלי המופע שבוחרים לנצל את מגבלות התקופה במקום לפעול לטובה הדדית של הציבור והאמנים. בכוונתי לפנות לעמיתי ראשי הרשויות ולמרכז השלטון המקומי ולייצר הסכמה סביב עניין עקרוני שאלה נסיבותיו".

תגובת משרד יחסי הציבור של חדד: "עיריית רעננה מתנהלת באופן ביריוני. לבקשתם הוזמן מופע מול קהל של שרית חדד לתושבי רעננה. לאחר מכן ביקשו לשדר את המופע באופן חופשי הפתוח באונליין לכלל התושבים, משמע שכל מי שירצה יוכל פשוט להיכנס לפייסבוק של העירייה מכל הארץ! ההפקה של חדד נענתה בחיוב ואף הציעה פתרונות לשילוב הפעילות בהנחה של חמישים אחוז! האם מישהו מעובדי העירייה ברעננה מתעורר בבוקר ומבצע את עבודתו ללא תשלום? מדובר בשני מוצרים שונים, שלשניהם תמחור נפרד! מדיניות החינם והזלזול בתרבות לא בבית ספרנו. חבל שתושבי רעננה צריכים לשלם על ההתנהלות הבריונית של העירייה שלה. אנו כהפקה הדואגת לקהל, נפעל לטובת התושבים שנרשמו למופע הנל על מנת שיגיעו למופע של שרית שיתקיים בכל עיר אחרת בארץ".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

תגובה אחת
  1. פ. הלפרן

    ששרית חדד תשאר לשבת בבית או במשרד היח"ץ שלה. היא כנראה עוד לא הפנימה כי העולם השתנה מאז הקורונה וכי עבודה היברידית היא הנורמה החדשה, וזאת עבודתה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר