תאונת דרכים ברעננה, צומת נווה זמר
תאונת דרכים ברעננה, צומת נווה זמר

"אחד הצירים המסוכנים ברעננה". תלונות רבות על צומת הכניסה לנווה זמר

כחצי שנה אחרי שתושבים התלוננו על הסכנות הרבות שבצומת, דבר לא השתנה. אחד התושבים: "הנושא מוכר כבר שנתיים וכלום לא מתקדם". העירייה: "עבודות ההרחבה של הצומת יתבצעו בקיץ"

פורסם בתאריך: 5.4.21 09:11

תושבים ברעננה ממשיכים להתלונן על כך שהצומת בכניסה לשכונת נווה זמר, צומת הרחובות הנשיאים – ויצמן – נעמי שמר, הוא צומת מסוכן מאוד ובשנים האחרונות התרחשו במקום תאונות רבות. לטענת התושבים שאף העלו פוסט בדף הפייסבוק 'פורום תושבים רעננה', מדובר באחד הצמתים המסוכנים בעיר ובשנים האחרונות התרחשו במקום תאונות רבות. הפעם הראשונה בה פורסם נשמעו תלונות לגבי צומת זה הייתה באוקטובר 2020 (ראו בהמשך רקישור לפרסום בצומת השרון).

"צומת זה הוא ציר מרכזי ברעננה, מעבר לכמות המכוניות האדירה, יש גם הולכי רגל רבים, רוכבי אופניים ועוד. נשאלת השאלה, איפה עיריית רעננה בנושא הטיפול בצומת? הנושא מוכר וידוע כבר שנתיים (מאז החל איכלוס נווה זמר) וכלום לא מתקדם", כתב אחד התושבים, והתגובות לא איחרו להגיע. אנשים ציינו שמדובר על צומת עמוס מאוד, שמידי יום יש במקום פקקים, שהנתיב ישר לנווה זמר וימינה לויצמן הוא בעצם אותו נתיב ושמהנתיב השמאלי ניתן להמשיך גם ישר. תושבים ציינו גם שמעבר החציה הוא מסוכן מאוד. "זה אחד הצירים המסוכנים ברעננה", אומר אחד התושבים, "מדובר בכביש שיוצא מאזור התעשייה לכיוון נווה זמר, מאחר וזה כביש יחסית ארוך, אנשים מרשים לעצמם לנסוע מהר ולא תמיד שמים לב לרמזור שמתחלף ולכן מתרחשות תאונות. היו הרבה פניות לעירייה, הצענו לשים במקום במפרים, מצלמות שיצלמו את מי שעושה עבירות וכן דיברו על הקמת גשר שיחצה את הכביש", מוסיף התושב. "הבנתי שתוך כמה חודשים מתחילים לעבוד על הרחבת הצומת ואני מקווה שסוף סוף נראה שינוי".

מהעירייה נמסר: "עיריית רעננה תבצע בחודשי הקיץ עבודות שדרוג והרחבה של הצומת, בהתאם לתוכנית תנועה מקצועית שגם נותנת מענה לנפחי תנועה עתידיים. הצומת יורחב ויוסדרו נתיבי נסיעה ופניות לכל הכיוונים, במטרה לספק לתושבי האיזור את המתווה המיטבי והבטיחותי ביותר".

קיראו כתבה קודמת בנושא:

תושבים מתלוננים על ריבוי תאונות ועל סכנה בצומת הכניסה לנוה זמר


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר