תאונת דרכים ברעננה, צומת נווה זמר
תאונת דרכים ברעננה, צומת נווה זמר

תושבים מתלוננים על ריבוי תאונות ועל סכנה בצומת הכניסה לנוה זמר

התלונות הן על צומת הרחובות הנשיאים - וייצמן - נעמי שמר. אחד התושבים מציע לבנות במקום גשר עבור הולכי רגל

פורסם בתאריך: 22.10.20 08:14

תושבים מרעננה מתלוננים שהצומת בכניסה לשכונת נווה זמר, צומת הרחובות הנשיאים – וייצמן – נעמי שמר, הוא צומת מסוכן מאוד ומידי שבועיים בערך מתרחשת במקום תאונת דרכים. לטענת אחד התושבים, הפחד הכי גדול הוא של הולכי הרגל, אשר צריכים לעבור במעברי החצייה, אך מכוניות נוסעות שם במהירות גבוהה ולא תמיד הנהגים מספיקים לבלום כאשר האור ברמזור מתחלף.

"הכביש שמוביל מאזור התעשייה לכיוון נווה זמר (רחוב ויצמן), הוא כביש מאוד ארוך ואנשים מרשים לעצמם לנסוע שם מהר. מותר לנסוע 50 קמ"ש, אבל אנשים נוסעים 80 ואפילו יותר. אנשים תוך כדי נסיעה גם עסוקים בטלפון ולא פעם מבקשים לגנוב את הרמזור הירוק שמתחלף ואז נוצרות תאונות", מסביר אחד התושבים. "הפחד הוא בעיקר מילדים צעירים. לא מעט ילדים חוצים שם את הצומת משכונת נווה זמר לספורטק, ואני באופן אישי לא מרשה לילדים שלי לחצות לבד, כי זה מאוד מסוכן. לדעתי, צריך לשים במקום גשר משכונת נווה זמר לספורטק, לפתור את הבעיה של הולכי רגל וכן לחשוב לשים פסי האטה, או לשים במקום מד מהירות, שאנשים ייראו על כמה הם נוסעים. גם מצלמה יכולה להיות פתרון. ברגע שאנשים יידעו שיש מצלמה, הם יורידו את הרגל מהגז".

מעיריית רעננה נמסר: "אנו עדים לירידה של 47% בתאונות הדרכים ברחבי העיר במהלך 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד 2019. גם בצומת הנשיאים היו השנה שתי תאונות דרכים, לעומת 4 תאונות בשנה שעברה. הצומת נבדקה בעבר על ידי משטרת ישראל והוחלט לא להציב בה מצלמות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמוליק

    צומת בעברית – זכר. אז הצומת נבדק ולא נבדקה.
    חבל שאין לשונאי אצלכם במערכת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר