ערן כהן ובתו עמית שירה הכהן שירה

ערן כהן זקוק בדחיפות לתרומת כליה: "אני צריך את עזרתכם אנשים טובים"

מצבו של ערן כהן, תושב רעננה הסובל מאי ספיקת כליות, התדרדר והוא זקוק להשתלת כליה. לאחר שבני משפחתו לא נמצאו מתאימים לתרומה הם פונים לעזרת הציבור

פורסם בתאריך: 31.5.21 08:27

מצבו של ערן כהן, תושב רעננה הסובל מאי ספיקת כליות מזה שנה וחצי התדרדר באחרונה והוא זקוק בדחיפות לתרומת כליה. כהן, מטופל בדיאליזה כ-4-5 פעמים בשבוע. משפחתו פתחה את דף הפייסבוק 'תרומת כליה עבור ערן כהן'.

"החיים לצד הדיאליזה הם קשים ביותר עבורי, מרכז החיים שלי ושל משפחתי הפך להיות מכון הדיאליזה שרוב ימי השבוע אני נמצא שם", אומר ערן. "הימים עוברים בין הניסיון להרגיש טוב, לבין הדיאליזות התכופות. "אני איש עבודה, לפני המקרה שחוויתי עבדתי ימים כלילות והקדשתי את כל חיי לדאגת ופרנסת משפחתי. ביום בהיר אחד קיבלתי שני אירועים לבביים, כתוצאה מכך עברתי ניתוח מעקפים, ומאז השקט לא חזר לחיים שלי שהשתנו במאה שמונים מעלות. החיים לימדו אותי להיות עצמאי ולסמוך בעיקר על עצמי ועל משפחתי, אך הפעם, זה לא מספיק. אני צריך את עזרתכם – אנשים טובים – בהפצת המסר וגם בהסכמתכם להתחיל בהליך בחינת ההתאמה לתרומה".

כהן מסביר שלבעיית הכליות שלו אין פתרון מלבד השתלת כליה שתציל את חייו: "מאחר ובני משפחתי לא נמצאו מתאימים לתרומה, אני נאלץ לבקש תורם כליה שאינו אחד מבני משפחתי, על מנת שאוכל להמשיך לחיות את החיים שבניתי לעצמי באושר. תרומת כליה אשר תאפשר לי לחיות חיים של רוגע ושמחה ולחזור למסלול החיים האהוב והמוכר ביחד עם משפחתי האהובה, והאמת הדבר שאני הכי מתגעגע אליו זה לשתות כמו שצריך".

ערן כהן ומשפחתו

ערן נשוי לדינה ואבא לשלושה ילדים: ירדן בן 27, עמית בת 25 ועידו בן 20. בתו, עמית שירה כהן, אומרת: "אבא שלי אדם צעיר, רק בן 58 עם נפש צעירה, 'איש עבודה', אך לצערי הרב והעצוב מכונת הדיאליזה הזאת קשה מאוד ושואבת ממנו את שארית החיים וכוחותיו. בכל פעם שהוא חוזר מטיפול הוא חוזר עייף, עצבני ומתוסכל. רק מי שהיה בזה יודע ומבין את הסבל והצער. ואת התלות הבלתי נסבלת הזאת, במכונה שמעניקה לך חיים, אבל גם הורגת אותך".

עמית מוסיפה: "אני פוחדת מהגרוע מכל, נראה שהזמן ממש לא לטובתו. פתאום המחשבות הללו בגיל 25 שאני צריכה לחשוב על איך אני מצילה את אבא שלי. אני רוצה לשמח אותו ומסרבת להרים ידיים. אני מבקשת מהציבור לסייע למצוא תורם כליה".

המעוניינים לתרום מתבקשים להתחיל הליך של תרומת כליה וצריכים להיות מעל גיל 25. כל סוגי הדם מתאימים. הנתונים הם: נשים צריכות להיות כאלה שסיימו ללדת. המצב הרפואי של המועמדים והמועמדות צריך להיות ללא מחלות רקע.

ניתן לפנות למשפחה בטלפון – [email protected] | 050-8510-772 או לעמותת מתנת חיים – השתלות כליה. טל 02-5000755 ,או במייל [email protected].

חשוב לציין בפניה בדיקות לטובת ערן כהן.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר