דנה רביב ליברמן
דנה רביב ליברמן

פרויקט סירי לידה מחפש מתנדבות

לאחר הפסקת פעילות עקב חוסר במתנדבים ומתנדבות, החליטה מקימת המיזם, תושבת העיר, דנה רביב ליברמן, להחיות אותו ומבקשת מכן להתנדב

פורסם בתאריך: 21.11.17 18:50

לאחר תקופה בה פרויקט "סירי לידה" היה רדום, הוא חוזר לרעננה ומחפש מתנדבות שמעוניינות לעזור ליולדות טריות בכך שיבשלו עבורן. הפרויקט שנוצר לפני כשנתיים בקבוצת הפייסבוק, "סירי לידה רעננה, פרויקט קהילתי", הוקם על ידי שתי תושבות העיר, ביניהן דנה רביב ליברמן שהחליטה להחיות בימים אלו את הפרויקט לאחר שפנו אליה מספר יולדות טריות בבקשה לעזרה."האמת שהפרויקט היה רדום כי היה לנו קשה להשיג מתנדבות" אומרת רביב ליברמן, "הקמנו את הפרויקט לפני יותר משנתיים ועזרנו כבר למספר גדול של יולדות בעיר".

סירים שבישלו המתנדבות

סירים שבישלו המתנדבות

הפרויקט נוצר עבור תושבות רעננה שילדו בשלושה חודשים האחרונים וזקוקות לעזרה. כך מתנדבות הפרויקט ידאגו להן לשני סירי אוכל בשבוע, במהלך חודש. המתנדבות מתבקשות לבשל אוכל חם ומזין, ארוחת בוקר, או אוכל אחר ליולדת ומשפחתה.  ועליה להביא את האוכל לבית היולדת בתאום מראש מולה.לכל יולדת משובצות מספר מתנדבות כך שהיא תקבל מינימום של שני סירים בשבוע. המתנדבות כמובן בוחרות את הימים בהם נוח להן לבשל ולהביא את האוכל ליולדת.

 

"כל מי שיולדת ורוצה להתנדב פונה אלי בפייסבוק או דרך הקבוצה", מוסיפה דנה, :"בכל שבוע אני מעדכנת בקבוצה כמה יולדות יש ושואלת מי יכולה להתנדב. אנחנו מתאימות את האוכל לפי הדרישות ובהתאם ליולדת. עכשיו פנו אלי מספר יולדות שזקוקות לעזרה והחלטתי לעורר לחיים את הפרויקט".

כל מי שיכולה להתנדב מוזמנת לפנות לדנה או לקבוצה בפייסבוק: dana raviv liberman או: סירי לידה רעננה פרויקט קהילתי.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר