לייזר סטריט. צילום לייזר סטריט
לייזר סטריט. צילום לייזר סטריט

השבוע בעיר: לייזר סטריט ורחצה לילית

וגם: סדנת מיניאטורה בהנחייתה של האמנית נאווה שטיינמץ בספריית העיון והרצאה על בצד האפל של האנושות ממבט פסיכולוגי בשנקין בר

פורסם בתאריך: 12.8.18 08:05

תכירו את מיכל לויטין, זמרת וסטנדאפיסטית תותחית שמגיעה לרעננה למופע יחיד בו היא תדבר על החיים של כולנו מנקודת מבטה שלה. יום ראשון (12.8) בשעה 20:00, אודיטוריום בית יד לבנים.

ביום שני (13.8) תתקיים בספריית העיון ברעננה סדנת מיניאטורה בהנחייתה של האמנית נאווה שטיינמץ. מיכל טל, אחראית על אירועי תרבות למבוגרים בספרייה: "מדובר בסדרת מפגשים שמטרתה היא לדמיין וליצור דברים לקיץ במינאטורה, כיסא ים, שולחן, וכו'. מדובר על חמישה מפגשים לאורך חודש אוגוסט, אבל ילדים יכולים לבוא לכמה מפגשים שהם רוצים. הסדנא היא לילדים מגיל 6 ומעלה. המפגש יתקיים ביום שני (13.8) בשעה 09:00 בספריית העיון ברחוב אופסטרלנד 6, רעננה. כניסה: 10 שקלים.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


השינקין בר מצטרף לברים שהופכים לערב אחד למקום המשלב בין הרצאה מעניינת לאלכוהול משובח. מה זה אומר? שאם ממש בא לכם לשמוע הרצאה בנושא הצד האפל של האנושות ממבט פסיכולוגי, אתם מוזמנים לשריין מקום ביום שני, 13.8, בשעה 20:00, ולשמוע את אפרת הראל-היימן, פסיכולוגית ומטפלת בנפגעי פסיכופתיה ומערכות יחסים הרסניות, שתספר לכם מה עומד מאחורי הרוע האנושי, מיתוסים בנושא וכיצד מזהים פסיכופתים. כניסה: 50 שקלים.

Jokers & Thieves Live At Murphy’s. לאור ההצלחה של המופעים הקודמים של הלהקה הכה מגניבה הזו, הם חוזרים לעוד הופעה במרפיס רעננה. זה יקרה ביום שני  בשעה 21:00. לכם רק נשאר לשריין מקומות ולהתייצב.
שי לוי, הם שוב חוזרים?
“כן. הקהל אוהב אותם ויש דרישה להופעה שלהם. למי שמגיע מחכה ערב מיוחד הכולל הופעה חיה ומוזיקה טובה המשלבת בין להיטי שנות השישים והשבעים עם להיטים מוכרים של אמנים מובילים כמו אריק קלפטון, ברוס ספרינגסטין, רולינג סטון, בראיין אדמס ואחרים. הכניסה חינם”.

מרפיס

מרפיס

בני הנוער מוזמנים ביום שלישי (14.8) בין השעות 21:30- 01:30 לקריית הספורט והנופש לפעילות חווייתית בבריכה. כניסה: 20 שקלים בלבד.

זו השנה השנייה שעיריית רעננה יוזמת פעילות קיץ לבני נוער בתחום הלייזר ולוחמה מדומה. מיכל נדלר, מנהלת היחידה לנוער והכנה לצה"ל: "הלייזר סטריט הוא חלק מפעילות הקיץ לנוער ולצעירים שעיריית רעננה מארגנת. כל מי שמעוניין צריך להירשם מראש וההרשמה היא לפחות לקבוצה של שמונה, אם הקבוצה קטנה יותר, יש סיכוי מאוד גדול שנאחד קבוצות. אנחנו מזמינים את כל בני הנוער ליהנות מפעילות ספורטיבית עם חבריהם". הפעילות תתקיים ביום רביעי (15.8) בשעה 20:00, ברח' הסדנא 2 אזור התעשייה רעננה. כניסה: 15 שקלים.

לייזר סטריט. צילום לייזר סטריט

. צילום לייזר סטריט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר