לאון שניידרובסקי. צילום יח"צ
לאון שניידרובסקי. צילום יח"צ

"אני מאוד מתחבר בתקופה הזו לחשיבה המחודשת". ליאון שניידרובסקי עושה מסיבות יצירה בזום

למרות שנפח העבודה שלו ירד בכ-40 אחוז, ליאון שניידרובסקי עדיין עסוק וגם עובד על פרויקט חדש. "אני מאמין שזה ייגמר בעוד חודש", הוא אומר

פורסם בתאריך: 1.5.20 13:51

הוא סטייליסט, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול, בלוגר, יוטיובר, מנחה סדנאות סטייל ואופנה, מגיש תוכניות ובעלים ומייסד של סוכנות טאלנטים המייצגת כוכבי רשת. למרות שגם אצלו נפח העבודה ירד, ליאון שניידרובסקי מרעננה מספר שהוא עסוק מאוד גם בימים אלה. "אני עושה סדנאות, הרצאות וקייטנות והכל בזום", הוא מציין. "אני עושה פעילויות גם לילדים של עובדי חברות הייטק וגם לאנשים פרטיים בנושאים של יצירה, כמו תכנית היצירה שיש לי בערוץ הילדים".

איך זה עובד?

"הילדים של העובדים עולים לזום ותוך כדי פעילות אנחנו מלמדים אותם ואומרים להם איזה חומרים להביא ויוצרים ביחד. זו ממש חוויה משפחתית. לצד זה קיבלתי גם כל מיני קמפיינים שקשורים ליצירה והכל בעידן של DIY, עשה זאת בעצמך".

איך פגע משבר הקורונה בנפח העבודה שלך?

"נפח העבודה שלי בתקופה הזו ירד בכ-40 אחוז בהשוואה למה שהיה לפני הקורונה. אבל אני מאמין שאחרי שנחזור, הדברים יסתדרו. אני כבר חושב קדימה".
והמפגש האישי לא חסר?
"הוא מאוד חסר. המפגשים של ימי ההולדת, ההנחיות, חגיגות הבת מצווה. זה מאוד מבאס. אבל אני מאמין שלאט לאט דברים יתפתחו. זה ייקח זמן וצריך סבלנות ולכן אנחנו מחפשים את הדברים שהם לא מפגשים אישיים".
מה אתה חושב על התקופה הזו?
"כמובן שיש אנשים שפחות מתחברים ויש אנשים שיותר, זה תלוי כמה אתה יודע לתעל את היצירה שלך ולעבוד בתקופה שהיא מותאמת לזמן. אני מאוד מתחבר בתקופה הזו גם למנוחה, לחשיבה המחודשת, להתנעת המנועים. היו לי תקופות מאוד לחוצות לפני וזה הזמן להרגיע ולחזור בכל הכוח. אני עושה רשימות, חושב על רעיונות שיעלו אחרי שהקורונה תעבור. אני עושה הרבה דברים שלא היה לי זמן אליהם כמו לבשל, לאפות, יצירה בבית ומשפץ. אני גם עושה המון כושר ומזיז את הגוף וזה דברים חיובים".
איך העברת את יום העצמאות?
"בערב יום העצמאות הייתי ממש לבד. הכנתי לעצמי אוכל וראיתי את המשדר כמו כולם. זה נראה לי הפעם הראשונה שראיתי אותו, כי תמיד בשעות האלה אני יוצא ו-וואלה היה משדר יפה. למחרת נפגשתי עם חברים מאוד קרובים על האש על גגות תל אביב".
המשפחתיות חסרה לך?
"אנחנו מדברים כל הזמן ויש שיחות וידאו, כמובן שיש געגוע ורוצים יותר. את סבתוש בת ה-83 אני לא רואה ועם אבא אני לפעמים נפגש, אנחנו מנסים כמה שפחות ומרחוק. אני מאמין שהשבוע נתראה יותר כמובן מרחוק ועם מסכות. את האח התאום שלי והמשפחה שלו אני רואה יותר, לפחות פעם בשבוע".
רואה כבר את הסוף של המשבר?
"אני מאמין שיום ראשון נחזור לשגרה ואני מאמין שזה ייגמר עוד חודש, ברגע שהילדים יחזרו לבתי ספר".
מה התוכניות העתידיות?
"אני עובד על פרויקט של קופסאות של יצירה שיאפשר לכל ילד בישראל ליצור ביחד כל המשפחה. תיכף תעלה בטלוויזיה התוכנית גולדסטאר שהשתתפתי בה וצולמה בברזיל עם אייל גולן. צילמנו בסוף מאי וזה היה מהמם, הכרתי שם הרבה חברים מדהימים,  למרות שכדורגל באופן אישי אני לא אוהב ולא משחק. סיימתי לצלם עונה חדשה של תוכנית 'הקופסא' בערוץ זום של ערוץ הילדים ואני מחכה שיחזירו את המופע תיק תוק שהתבטל בגלל הקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר