ליטל שוורץ צילום: אוהד רומנו
ליטל שוורץ צילום: אוהד רומנו

סטנד אפ, הפנינג באחוזה, ודרייב אין: העירייה תקיים אירועי פנאי ותרבות במהלך אוגוסט

האירועים יתקיימו בחניון היובל במתכונת של דרייב אין. בשל הביקוש הרב ומגבלת המקום, יחוייב כל מזמין בעלות של 20 שקלים לרכב, שתוחזר למזמין באם הגיע לפעילות

פורסם בתאריך: 4.8.20 18:28

לאורך חודש אוגוסט תקיים עיריית רעננה, בהובלת אגף תרבות נוער ופנאי, שלל אירועים חינמיים במוקדי העיר השונים, לכל המשפחה. בין הפעילויות יהיו מופעי תרבות, מופע סטאנדט אפ של ליטל שוורץ (ב-26.8, פרטים נוספים בהמשך), הצגות לילדים, הקרנת סרטים ב"דרייב אין" שהחלו במהלך חודש יולי והיו הצלחה ועוד. המופעים והסרטים יתקיימו במסגרת אירועי הדרייב אין, בהם ניתן יהיה לצפות ישירות מרכבי התושבים, באמצעות אוזניות ומשדר. האירועים יתקיימו בחניון היובל בעיר, ברישום מראש במוקד "קול טיקט", בכניסה מוגבלת ל- 80 רכבים. בשל הביקוש הרב לכרטיסים ומגבלת המקום בהתאם להוראות משרד הבריאות, יחוייב כל מזמין בעלות של 20 שקלים לרכב, עלות זו תוחזר למזמין באם הגיע לפעילות.

החל מיום חמישי ה-13.8.20, יתקיים לאורך רחוב אחוזה בעיר הפנינג ססגוני לתושבי העיר, שיכלול מופעי תיאטרון רחוב ומופעי מוסיקה להנאת התושבים, וכחלק ממערך התמיכה במגזר העסקי. הפעילות תתקיים מדי שבוע, בין השעות 17:00-20:00, לאורך רחוב אחוזה במקטע הרחובות ברנר-בן גוריון.
ביום חמישי הקרוב (6/8) יתקיימו במתחם הדרייב אין שני אירועי תרבות – הצגת ילדים והקרנת סרט למבוגרים.
בשעה 18:00 תתקיים הצגת הילדים "רונן בארץ הסיפורים" – התיאטרון שלנו – מופע מוזיקלי המבוסס על תולי התולעת, שופי-שוף הינשוף ולף העטלף, דיירי היער הקסום, מצפים בכיליון עיניים להגעתו של ספר אגדות חדש. כשהספר אינו מגיע, מוטלת על רונן משימה חשובה: לצאת למסע בארץ הסיפורים ולעזור לארבעה גיבורים מארבע אגדות שונות. רק לאחר מכן, יקבלו החברים את הספר הנכסף. במסעו פוגש רונן את כיפה אדומה, את הברווזון המכוער, את הנסיכה על העדשה ואת שושה המכשפה. כל האגדות מקבלות חיים על הבמה, ומלוות בתפאורה מרהיבה ובתלבושות ססגוניות. מיועד לגילאי 3-7.
בשעה 21:00 – סרט למבוגרים "האישה" – תפקידה היחידי של ג'ואן קסטלמן במהלך שנות נישואיה הוא לשמש כיד ימינו של בעלה, הסופר והנדיב הנודע ג'ו קסטלמן. למרות כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה, ג'ואן ויתרה על קריירה מפוארת כסופרת, וחיה את חייה בצלו של ג'ו. ערב זכייתו של ג'ו בפרס נובל לספרות, מחליטה ג'ואן לעזוב אותו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר