שופר בפארק. צילום: אור תורה סטון

חגי תשרי ברעננה: מופע "שרים סליחות" ברחבת יד לבנים ואירועי "שופר בפארק"

אירועי שופר בפארק יתקיימו בראש השנה בארבעה מקומות בעיר, בשיתוף פעולה של מספר גופים. עוד לפני כן תקיים העירייה את המופע "שרים סליחות" ברחבת יד לבנים

פורסם בתאריך: 9.9.20 08:19

בימים אלה בהם אנשים מנסים כמה שפחות לשהות במקומות סגורים, יקיימו תוכנית 'יחד' מבית רשת 'אור תורה סטון' בשיתוף ארגון רבני צהר והחברה למתנ"סים את אירועי 'שופר בפארק' ברעננה תחת מגבלות הקורונה. האירועים ייערכו השנה ביום ראשון ה-20.9 (היום השני של ראש השנה) בשעה 11:00 בבוקר בבית הספר מגד הסמוך לגן העירייה, ובלב הפארק, ובשעה 17:00 יתקיימו אירועים  בבית הספר דקל ובפארק נווה זמר (פרטים נוספים באתר יחד-זהות). האירועים יתקיימו תוך הקפדה על עטיית מסיכות ובחלוקה לקפסולות בהתאם להנחיות ההתקהלות של משרד הבריאות.
הרב כתריאל ברנדר, נשיא וראש מוסדות 'אור תורה סטון': "מיזם שופר בפארק יאפשר לאלפי ישראלים בכל רחבי הארץ לשמוע תקיעת שופר במרחב הציבורי והפתוח תוך שמירה על בריאותם וביטחונם. דווקא כעת, כשאנחנו בתקופת הקורונה, ושומעים מסביבנו לא אחת שיח של קיטוב ופילוג, חשוב מתמיד לחבר בין ציבורים וקהלים שונים על רקע הסמלים המשותפים לכולנו".
יו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו: "האתגר השנה הוא עצום, אנו מעריכים שאנשים יחששו להגיע להגיע ולכן עושים את כל המאמצים לתת את תחושת הביטחון המרבית עבור כלל ישראל ומזמינים את כל מי שחפץ להגיע לשמוע שופר, אירוע מרומם נפש לכל יהודי באשר הוא".

שי אברמסון. צילום גיא יחיאלי

# # #

עוד לפני כן, עיריית רעננה, בהובלת מינהל קהילה, תקיים לקראת חודש הסליחות את המופע "שרים סליחות". המנצח רפי ביטון יארח את הפייטן בנימין בוזגלו והחזן שי אברמסון, שיבצעו את מיטב השירים, הניגונים ופיוטי הסליחות ממזרח ומערב. המופע יתקיים ב-15.9.2020 בשעה 21:00, תחת כיפת השמיים ברחבת יד לבנים. לטובת התושבים בבית, המופע ישודר בלייב בעמוד הפייסבוק של עיריית רעננה. הכניסה למופע מיועדת לתושבי רעננה בלבד, בעלות של 10 שקלים לכרטיס בהזמנה מראש. ההושבה תתבצע בקפסולות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. להזמנת כרטיסים: מוקד "קול טיקט" בטלפון tickets.raanana.muni.il *8864 או במחלקה להשכלת מבוגרים 09-761038.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר