נמי יעקב בבית הקפה פרונט ברעננה

"יש אנשים שחשבו שאני משוגע" | דווקא השבוע פתח נמי יעקב בית קפה ברעננה

נמי יעקב הוא יועץ כספים שתמיד רצה לפתוח בית קפה בסגנון איטלקי מיוחד. "אני יודע שפתחתי בתקופה הכי גרועה שיכולה להיות, אבל אני מקווה לטוב ומסתכל קדימה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 23.10.20 08:42

שלשום (יום שלישי) פתח נמי יעקב את בית הקפה "פרונט" ברחוב החרושת 34 באיזור התעשייה ברעננה. על אף משבר הקורונה ושני הסגרים יעקב לא התייאש ופתח בית קפה איטלקי באווירה מיוחדת של שנות ה-60 כשבית הקפה מעוטר בפריטי וינטאג' רבים. הרעיון להקים את העסק עלה אצל יעקב במרץ השנה וכשהיה במשא ומתן ובשלבי תכנון המקום פרצה המגפה.
"רציתי לפתוח ואז הגיע הסגר הראשון הגיע והסגר השני", אומר יעקב, "אחרי הסגר השני החלטתי שאני בכל זאת רוצה לפתוח את בית הקפה. אני יודע שפתחתי בתקופה הכי גרועה שיכולה להיות והכל די מת פה מסביב, אבל אני מקווה לטוב ומסתכל קדימה. יש אנשים שחשבו שאני משוגע, אבל אני אופטימי. אני מכיר את הסיכונים והתקופה הזאת וחיפשתי בכל זאת להשקיע. ידוע לי שאני אצטרך לממן את העסק עכשיו ולא אכסה את ההשקעה בשלב הראשון, אולי כשתיגמר הקורונה. אני פטריוט באופי שלי ואני מחפש לעזור לאנשים וכשראיתי שאנשים מחפשים עבודות בתור טבחים החלטתי שאלך על זה ואפתח. יש לי שני טבחים – אחד היה שף במלון ואחד היה טבח במסעדה ברעננה".

בית הקפה פרונט

יעקב, בן 48, הוא גם יועץ כספים, ותמיד רצה לפתוח בית קפה איטלקי ביתי ומיוחד כמו שהכיר בחו"ל. הוא אמנם חדש בתחום הקולינריה אך הוא מאמין שילמד את התחום במהרה. "אני מאוד אוהב כריכים ותמיד חיפשתי לפתוח עסק כמו רשת מאפיות ובתי קפה צרפתיים בשם פול או כמו רשת אנדריי ברומניה ובפולין", הוא אומר, "פתחתי מקום בסגנון המאפיות האיטלקיות שרואים בשדות התעופה באירופה. התאמתי את האוכל קצת לטעם הישראלי, לרגולציה הישראלית ולכשרות, כי ברעננה דורשים כשרות. זה אמנם העסק הראשון שלי בתחום הקולינריה, אבל אני לומד ואני יודע לנהל דברים בצורה מאוד טובה ואני מניח שאני אשחה כאן מהר מאוד ואתאים את עצמי למציאות ולעבודה הזאת".
מה מיוחד בבית הקפה שלך?
"אני מנסה ליצור מקום עם אווירה מיוחדת, שכיף לשתות בו קפה ולאכול בו ארוחת צהריים. מקום עם מוצרים טובים של פעם, עם הטעמים של פעם. כל המתכונים הם של מאכלים שסבתא ואמא שלי מכינות – עיג'ה, שזה לביבת תפוחי אדמה עם הרבה ירק שכבר לא עושים בשום מקום כי זה מורכב מאוד, לביבות ירק וטונה אורטיז, דברים שגדלתי עליהם. המטרה היא להזכיר את הטעמים של פעם. אני מנסה לשלב את המאכלים הביתיים והזמן יגיד אם זה עובד. בהמשך תהיה לנו גם פיצה ברמה גבוהה. עבדתי בצרפת הרבה שנים ואני מכיר את תרבות האוכל שם ומי שכבר לא תייר יודע שקפה טוב וסנדוויצ'ים זה הדבר העיקרי שם. המאפיות המקומיות הן התרבות שם".
אתם עובדים עם משלוחים?
"כרגע אנחנו עובדים רק עם טייק אווי לפי הנהלים של התו הסגול".
ואיך הולך בינתיים?
"אנחנו כרגע בהרצה. יש אנשים שבאים מרחוק במיוחד כדי לטעום מהאוכל וזה מאוד נחמד ומרגש. המשפחה מפרגנת וגם חברים מהצבא ומהעבודה. אני מפרסם עכשיו הרבה את העסק וזה עוזר שאני מכיר הרבה אנשים. אני מסתכל על הטווח הארוך ומקווה שהעסק יצליח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר