החומוסיה המשופצת. קרדיט: אסי זאודה
החומוסיה המשופצת. קרדיט: אסי זאודה

"המסעדה השתנתה לגמרי, אבל החומוס נשאר אותו הדבר"

החומוסיה של אסי זאודה במרכז פוזין, המוכרת היטב לתושבים, נפתחה מחדש לאחרונה לאחר שעברה שיפוץ יסודי. לכבוד הפתיחה המחודשת, מספר זאודה מה ישתנה בתפריט, וגם נותן את המתכון הסודי שלו לחומוס

פורסם בתאריך: 14.5.19 18:56

אסי זאודה, הבעלים של מסעדת החומוס המוכרת במרכז פוזין הממוקם ברחוב אחוזה 124, פתח שוב את החומוסיה לאחר ששיפץ אותה מן היסוד. "עשינו התחדשות של המקום, מא' עד ת'", מספר אס, "פירקנו את הכול והתחלנו מאפס, בנינו את הכול מחדש לרווחת הסועדים. הקמנו דלפקים חדשים, כיסאות בר. גם הכיסאות בחוץ חדשים. שיפצנו את המטבח גם, עשינו רמונט לחלוטין מחדש. החלטתי לשפץ בשביל הנראות של המקום, כדי שיהיה נעים לאכול".

מה התגובות שקיבלת?

"הרבה פידבקים טובים מאוד, גם מסועדים קבועים וגם מאנשים שפחות מכירים את החומוס".

יש משהו חדש בתפריט?

"נכון לעכשיו זה אותו תפריט אהוב, אבל בקרוב מאוד נכניס סלטים חדשים לתפריט, ועוד מנות טעימות וביתיות כמו קוסקוס עם ירקות. מה שכן, החומוס לא השתנה, והמתכון נשאר אותו מתכון אהוב ומוכר לכולם. המסעדה השתנתה לגמרי, אבל החומוס נשאר אותו הדבר".

אסי זאודה בחומוסיה. קרדיט: פרטי

המתכון הסודי לחומוס של אסי

החומוס של אסי. קרדיט: פרטי

מצרכים:

חצי קילו גרגירי חומוס של "הדס"

רבע כפית מלח

כף כמון

חצי כף שום טחון

רבע קילו טחינה גולמית

אופן ההכנה:

לוקחים קערה, בה שמים את גרגירי החומוס וממלאים מים עד שקו המים עובר את הגרגירים. לילה שלם משרים את הגרגירים במים. בבוקר שמים את הכול בסיר, ועם אותם המים מבשלים את הגרגירים על אש קטנה כשעה. אחרי הבישול, מוציאים את הגרגירים, שיתקררו. שמים את הגרגירים, יחד עם כל התבלינים, הטחינה וכוס מים בבלנדר של MAGIMIX וטוחנים, עד לקבלת מרקם של חומוס. אפשר לקשט מעל עם שמן זית, פטרוזיליה וצנוברים.

בתיאבון!

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר