שרון בוננו בתוכנית בואו לאכול איתי (צילום כאן 11) ובביתה (צילום פרטי)
שרון בוננו בתוכנית בואו לאכול איתי (צילום כאן 11) ובביתה (צילום פרטי)

החלום של המורה שניצחה ב'בואו לאכול איתי': לבשל ארוחה לטונה ולרביד פלוטניק

היא מלמדת במגמת תקשורת בהרצליה ולתלמידים שלה היא מרצה נגד תוכניות ריאליטי. אז איך היא מסבירה את זה שהיא עצמה השתתפה? התשובות בכתבה, ויש גם מתכון

פורסם בתאריך: 16.9.22 09:10

היא אמא לארבעה ילדים בוגרים, גרה בפתח תקוה, מלמדת בתיכון חדש בהרצליה במגמת תקשורת ומחנכת כיתת י"ב. אבל אתם כנראה מכירים אותה כמנצחת הגדולה של העונה הזו של בואו לאכול איתי, הדוקו ריאליטי קולינרי המוצלח של כאן 11. את הריאיון אנחנו עושות באחת עשרה בלילה, כי זאת השעה היחידה בה היא פנויה. "את יודעת איך זה תחילת שנת לימודים", היא אומרת כשהיא מלאת אנרגיות למרות השעה המאוחרת.

המורה שלהם בריאליטי, איך היו התגובות של התלמידים?
"וואו, פחדתי מתגובות של תלמידי עבר שלי, אחרי שאני מחנכת לאנטי ריאליטי, שנים אני אומרת כמה ריאליטי זה לא ולא. פחדתי ממה שיגידו, אבל עשיתי לזה פרומו, הצגתי את זה כדוקו ריאליטי, ולא כריאליטי רגיל, זה ריאליטי ברמה גבוהה. איך התלמידים הגיבו, חלק בשוק, חלק התאכזבו, אבל תלמידי עבר שלי יצרו איתי קשר והתגובות היו נהדרות. דיברתי עם כאלה שהיו תלמידים שלי לפני עשרים שנה והחוויה הייתה טובה, הם פרגנו".

שרון בוננו צילום פרטי

שרון בוננו צילום פרטי

ואיך התגובות של התלמידים הנוכחיים שלך? 
"זה מגניב אותם, מצחיק אותם. התגובות מפרגנות. תראי, חלק התאכזבו אבל הרוב פרגנו ועקבו. הגעתי לתכנית כשאני כמו אחת מהתלמידים, הם לא מאוד הופתעו שהגעתי לתכנית כזאת, הם מכירים אותי בלי מסכים, הם מכירים אותי, הם רואים בהופעות של טונה ושל רביד פלוטניק אליהן אני הולכת לא מעט, אז הם מפרגנים. אני דמות שמאוד מזכירה את מה שהם ראו בתכנית, הם היו בעדי מאוד. הם מכירים אותי כקצת משוגעת, אז הם לא נפלו מהרגליים כשראו אותי בטלוויזיה".

איך זה לצפות בעצמך בתכנית טלוויזיה?
"הייתי בטוחה שזו תהיה הפדיחה של החיים שלי, הרי כשאתה רואה את עצמך אתה רואה את כל הפגמים, את כל הכתמים והקמטים, לפני התכנית בכלל לא אהבתי להצטלם. הכרחתי את עצמי לעשות סלפי, לצלם את עצמי, לקחתי את זה כפרויקט, עבודה על עצמי. אני לא מצטערת לרגע, הייתי עושה את זה שוב".

חשבת שתנצחי?

הרגשה נורא כייפית, ״הופתעתי לא תכננתי לנצח, אני לא תמיד מנצחת בחיים בכל מה שאני עושה. באתי ליהנות אבל ניצחתי וזו הרגשה נפלאה, הרגשה מאוד כיפית".

יש הצעות או מחשבות לפרק נוסף בטלוויזיה?
"לא, לא לא. לא הישרדות, לא האח הגדול, לא המירוץ למיליון – כלום. אני נגד הדברים האלה".

שרון בוננו בבואו לאכול איתי, צילום כאן 11

שרון בוננו בבואו לאכול איתי, צילום כאן 11

אבל השתתפת בריאליטי.
"אני מאוד אוהבת את כאן 11, אני חושבת שהתכנים שלהם מעולים ושזה אחד הדברים הטובים שקרו בתקשורת. האח הגדול לא מעניינת אותי, אני לא חושבת שזה מיקרו קוסמוס של החברה הישראלית, אני חושבת שלוקחים אנשים ומכניסים אותם לתוך מאחורי סורג ובריח ובעיני זה מזעזע. אני מחנכת ילדים להיות חבר טוב, לא לתקוע סכינים בגב למשל, ואז מגיעה תכנית כמו הישרדות והורסת כל ערך שלימדתי. זה נורא".

אם אחד מהתלמידים שלך יבקש ללכת לריאליטי אחרי ההרצאות שלך נגד?
"אני לא יכולה להגיד לו מה לעשות, אבל אני אתן לו בראש לפני שאגיד לו בהצלחה".

 

את מודעת לזה שיש קצת סתירות בגרסאות שלך, מצד אחד את נגד ומצד שני משתתפת.
"נכון, החיים הם לא שחור ולבן. אני נורא נגד החלוקה הזאת למשל של או שאתה שמאלני או שאתה ימני, או שאתה ציוני או שאתה אנטי ציוני. הכל נורא שחור ולבן כאן ומאוד קשה לי עם זה, כי בחיים יש מלא אפור. אז נכון אני אנטי ריאליטי, ובתכנית הזאת ידעתי שיהיו הערות, יהיו תגובות, אבל באתי ליהנות ואני שלמה עם זה לחלוטין, לא מצטערת לרגע אחד".

איך פתח תקוה בעיניך?

״אני לא מחוברת לוייב של פתח תקוה, אפילו שאני כאן כל החיים. גדלתי כאן בכפר גנים והיום אני גרה בנווה עוז ועדיין לא מרגישה מחוברת לוייב. מצד שני, יצאו מפה שני הראפרים הטובים בישראל, רביד פלוטניק וטונה".

מה החלום שלך?
לבשל ארוחה מקסיקנית לרביד פלוטניק ולטונה ואני אגשים את החלום הזה".

ואי אפשר בלי מתכון:

מתכון של שרון / צ'ילי קון קרנה

מנה ראשונה – צ'ילי קון קרנה פיקנטי עטוף בטאקו עם חסות מרעננות לצד סלט קיסר בסטייל מקסיקני.

המרכיבים:

1 בצל
2 שיני שום
1/4 פלפל חריף
2 עגבניות
1/2 קילו בשר בקר טחון
1 קופסא רסק עגבניות
פפריקה מתוקה לפי הטעם
מלח לפי הטעם
1 קופסא שעועית ברוטב עגבניות
מים רותחים

אופן ההכנה:

1. קוצצים בצל ושום ומטגנים במעט שמן בתוך סיר עמוק. קוצצים את העגבניות והפלפל ומוסיפים לסיר.

2. מוסיפים את הבשר הטחון ומפוררים אותו עם כף עץ. כשהבשר שחום מוסיפים את רסק העגבניות, הפפריקה והמלח. מוסיפים מים רותחים עד לכיסוי ומבשלים כשעה.

3. אחרי שעה שופכים לתוך הסיר את השעועית וממשיכים לבשל על אש קטנה עוד חצי שעה.

בתיאבון!


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר