שנקין בר, רעננה. צלם: אור כרמל
שנקין בר, רעננה. צלם: אור כרמל

איפה חוגגים את הסילבסטר ברעננה ובסביבה?

הספירה לאחור מתחילה בקרוב: כל אירועי הסילבסטר השווים ברעננה ובסביבה. תיהנו

פורסם בתאריך: 31.12.18 13:26

ג'מס ביר פקטורי

בג’מס ביר פקטורי ברעננה מזמינים אתכם לחגוג את השנה החדשה לצד הדיג’יי מארי ג’ורני, שתנגן מוזיקת דיפ האוס לאורך כל הערב. הכניסה חופשית, וכמיטב המסורת במקום, כל האורחים יוזמנו לצ’ייסר עם הספירה לאחור. “אנחנו חוגגים סילבסטר יחד עם מוזיקה מעולה וחברים, ומגישים את מגוון הבירות המצוינות שלנו”, אומר מיכאל קקון, הבעלים, “אם אתם רוצים לקבל את פני השנה החדשה באווירה שכונתית ומזמינה, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו ולהרים איתנו צ’ייסר בחצות”.מתחילים בשעה 21:00.

ג'מס ביר פקטורי רעננה. קרדיט רון שלף

ג'מס ביר פקטורי רעננה. קרדיט רון שלף

שנקין בר

לכבוד השנה החדשה השנקין בר ברעננה מקיים נשף סילבסטר חגיגי, כשעל המוזיקה יהיה אחראי דיג’יי גל בכר, או בשמו המוכר – דיג’יי PONGO. כרטיסים לאירוע יימכרו מראש, כשכל כרטיס עולה 70 שקלים וכולל כוס שתיה ואוכל. “זו הפקה מהמושקעות ביותר שהיו באזור השרון”, אומר אור כרמל, הבעלים, “וההפקה הכי גדולה שהייתה לנו בשנה האחרונה, מבחינת עיצוב המקום, מבחינת החסויות המסיבה היא בחסות חברת הוויסקי ‘גלנפידיך’. יהיה מצוין, מומלץ להגיע”. נשף הסילבסטר יתחיל בשעה 22:00.

שנקין בר, רעננה. צלם: אור כרמל

שנקין בר, רעננה. צלם: אור כרמל

AMORA

ליין המסיבות AMORA מזמין אתכם לחגוג איתו את סוף השנה במסיבת סילבסטר חד פעמית “ביג אין רעננה” בסגנון שנות השמונים והתשעים. על עמדת התיקלוט יהיה אחראי שי גולדשטיין מרדיו 103 FM, ואתם תוכלו לחזור בזמן ללהיטים האהובים משני העשורים. לפני שתקבלו את שנת 2019. מחיר כרטיס כניסה 85 שקלים, המסיבה תתקיים ברחוב המסגר 8, מתחילים ב־21:30.

AMORA בר ברעננה

AMORA בר ברעננה

בהיישה בר בכפר סבא חוגגים סילבסטר זו השנה השלישית עם תפריט שף ייחודי מידיהם המוכשרות של שף זהר גבאי ושף אורח אריאל כהן. מתוך אוירת מנות השף, שיוגשו החל מ-20:00, יתקדם הערב למסיבת סילבסטר בניצוחו של דיג'יי ברק וייס. יהיה שמח כמו שרק היישה יודעת לעשות.

בטמפל בר בכפר סבא עושים סיבלבסטר שמח במיוחד עם צמד דיג'ייז, צלם מגנטים וחלוקת כוסות קאווה בחינם. בשעה 12:00 בלילה לקראת הנשיקות, מתוכננת אווירה מיוחדת, המקום יהיה מקושט בצורה מרהיבה ויחולקו צופרים מגניבים ללקוחות. עומר קקון, אחד הבעלים: "תבואו לחגוג עמנו, יהיה טירוף".

טמפל בר כפר סבא

טמפל בר כפר סבא

בטיילר דרדן בכפר סבא מביאים דיג'יי ועורכים מסיבה מטורפת לכבוד הסילבסטר והשנה החדשה. מספר האנשים במקום מוגבל ובטיילר ממליצים לבוא מוקדם. הבעלים עידן ראובך: "מי שרוצה לבוא ולרקוד ולהינות ממסיבה טובה לכבוד השנה החדשה הטיילר הוא המקום בשבילו".

טיילר דרדן. צילום יח"צ

טיילר דרדן. צילום יח"צ

מי שרוצה לחגוג בערב עם אווירה שמחה ומוזיקה מקפיצה מכל הזמנים, לאכול אוכל טוב ולשתות קוקטייל מעניין – מוזמן להגיע לחגוג את השנה החדשה בד"ר גונזו בכפר סבא. הבעלים עידן ראובך: "אנחנו מביאים גם דיג'יי ויכולים להבטיח חוויה שאף כפר סבאי עדיין לא חווה".

בסניף הכפר סבאי של רשת הבירה והאוכל 55, שבמתחם אושילנד בכפר סבא, חוגגים את השנה האזרחית החדשה עם איך לא, נהרות של בירה! במקום מתקיימת ממסיבה עם דיג׳יי, קאווה חינם בחצות, והמון פינוקים.

השנה יתקיים בפעם השביעית בדולי פרטון בהרצליה נשף סילבסטר לשנת 2019 עם תפאורה מיוחדת, ליין אפ מוזיקלי יוצא דופן ואווירה ייחודית. על המוזיקה: די.ג'יי ELVY, שמנגן בדרך כלל בהפקות גדולות בתל אביב ומחמם אמנים גדולים שמגיעים מחו"ל. בבר מבטיחים ערב שמתחיל בקבלת פנים והופך למסיבה מטורפת. יש לרכוש כרטיסים למסיבה, והכרטיס שעלותו 50 שקל יזכה אתכם בכוס שתייה על הבר לבחירתכם. כמות הכרטיסים מוגבלת. הכניסה מגיל 23 ומעלה. הכניסה מהשעה 20:30.

לכבוד חגיגות סוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה חדשה החליטו ברומר בהרצליה להשיק את הקוקטייל החדש, קינג פרננד, של המנהל גל סילבר, הלוא הוא זוכה תחרות שגריר קוארבו בישראל. על המוזיקה במסיבה שתתקיים במקום אחראי דיג'יי סער לגזיאל (מהצמד טימוורקס). הכניסה ללא עלות, רצוי לשריין מקומות מראש. פתיחת דלתות ב-21:00. מבצעים: וודקה, וויסקי וערק, חמישה צ'ייסרים ב-88 שקלים.

סילבסטר ברומר בשנה שעברה. צילום: דניאל אדרי

"אז נכון שאנחנו חובבי תאריכים עבריים אבל בכל זאת אנחנו אוהבים את החיים! ועדיין אם נרצה או לא, השנה האזרחית מתחלפת לה…", כך אומרים בבר FS9 בהרצליה ומבטיחים מסיבת שנה אזרחית באווירה אותנטית יחד עם הסלון של אלייב – Alaev's salon, כשישר אחריהם יעלה לנגן הדיג'יי תומר אלוני. ב-FS9 מבטיחים הרבה פינוקים במשך הערב. בשעה 20:00 מתחילים ומומלץ להגיע מוקדם. הכניסה חופשית.

בגרגא פיטיץ' בהרצליה מבטיחים גם השנה מסיבת סילבסטר משוגעת. DJ EVY יתקלט כל הלילה, יהיו גולדסטאר, קאווה ולמברסוקו ללא הגבלה ב־59, שקלים, תפאורה מטורפת שכוללת רצפה מכוסה בפתיתי קלקר, תפריט ספיישלים בשיתוף מותג הוויסקי האירי טולמור דיו, צלם, אווירה מיוחדת וספירה לאחור עד השנה החדשה. מתחילים בשעה 22:00 והכניסה חופשית.

גרגא פיטיץ' הרצליה - מדור ברים. צילום אלון אדר

גרגא פיטיץ'. צילום אלון אדר

בפוזה בהרצליה יחגגו השנה בפעם הראשונה סילבסטר. באותו הערב תהיה מוזיקה מיוחדת של פאנק ודיסקו באווירת הסבנטיז שאותה ישמיעו הדי ג'ייז דודי & בן. בפוזה ישיקו תפריט חדש באותו ערב, עם פיצות מטורפות שעוד לא היו (מה דעתכם על פיצה פולנטה וראגו פטריות בחמאת כמהין, או פיצה עם קרם פרמז'ן, גבינת עיזים, שברי פקאן מסוכר ורוקט?). יהיה מבצע לזוגות על ארוחת של פיצה ובקבוק יין לכבוד הערב. כניסה חופשית מ-19:00.

אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי הרצליה מפיקה בפעם השלישית את ״נשף סילבסטר הבינתחומי הרצליה״ בגן האירועים שפיים. אירוע אקסקלוסיבי ייחודי לסטודנטים הלומדים במרכז הכולל גאלה, להקת קאברים, דיג׳ייז שונים והפתעות נוספות רבות. מחיר כרטיס סטודנט – 60 שקלים, מחיר כרטיסי אורחים (לאורחי הסטודנטים בלבד) – 120-100 שקלים. מחירי הבר – 17 שקלים לכל המשקאות.

מסיבת סילבסטר של המרכז הבינתחומי בהרצליה. צילום אליאב אוזן

מסיבת סילבסטר של המרכז הבינתחומי בהרצליה. צילום אליאב אוזן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר