ניב ברנשטיין צילום פרטי
ניב ברנשטיין צילום פרטי

“מאז שהפוזה נפתח הפכתי למשוגע לפיצות”

ניב ברנשטיין, כבר שבע שנים אחד הבעלים של הדולי פרטון בהרצליה, פתח עם שותפיו בר פיצות חדש על חורבות המקלרנס, וגם משפחות מוזמנות

פורסם בתאריך: 14.3.19 17:41

קצת על עצמך: “בן 32, נשוי פלוס 2, גדלתי בהרצליה, למדתי בהראשונים ואני גר בהרצליה גם היום. שותף בדולי פרטון ובפוזה. מהרגע שהמאמן בכיתה א’ נכנס לכיתה ושאל מי רוצה להצטרף לחוג כדורגל, מיד קפצתי. הגעתי לשיעור הראשון ומאז יש בינינו סיפור אהבה. בעברי הרחוק הייתי כדורגלן במכבי הרצליה ובמכללות בארה”ב. יש לי תואר במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי”.

איך החיים כשעובדים בלילה: “הלילה זה עולם אחר לחלוטין מהיום, והמשפט הקבוע של לקוחות שאני פוגש ברחוב במהלך היום, ‘אז ככה אתה נראה ביום’, מגדיר בצורה מושלמת את חיי הלילה. זה תמיד מעלה בי חיוך”.

קצת על הבר: “פוזה הוא בר פיצות שף שמשלב בין האפשרות לאכול פיצות ברמה גבוהה ביותר עם שלל שילובים משוגעים לבין אווירת בר כיפית עם קוקטיילים מעולים ובירות מצוינות. הבר נבנה על חורבותיו של הבר הוותיק בהרצליה המקלרנס. כשהמקלרנס נסגר קפצנו על ההזדמנות והתחלנו לחשוב על קונספט למקום. בסוף החלטנו על פיצה בר שזה מאוד ייחודי ויכול להתאים לכולם. יש לא מעט משפחות שמגיעות בין 18:00 ל-21:00 והילדים ממש מבסוטים ואוהבים את הפיצה. מי שעשה לנו את התפריט הראשוני הוא הפיציולו רענן נוסל, שהוא הבן של המייסדים של רשת דומינו והוא עובד בעסק המשפחתי ועושה ייעוץ קולינרי ואף שופט בתחרויות. מאז אנחנו חברים מאוד טובים”.

רקע בתחום: “לפני שפתחתי את הבר הראשון שלי לא היה לי רקע בחיי הלילה. החבר הכי טוב שלי, מאור, הציע לי לפתוח איתו בר וקפצתי על הרעיון. לא היה לי מושג בכלל למה אני נכנס ומה זה להיות בעל בר/מסעדה. בגיל 25 אני ושותפיי פתחנו את הדולי פרטון בהרצליה. בזמנו זה היה הבר הרציני הראשון שנפתח במרכז העיר ומאז עברו כבר שבע שנים. ממש לפני כמה חודשים פתחנו את המקום החדש שלנו, הפוזה, שהוא שונה מאוד מהדולי”.
המשקה שלך: “וויסקי, אבל אני פתוח להכל”.

שותים הכי הרבה בבר: “בירות כמובן”.

הכי מיוחד בבר: “חד-משמעית הפיצות. אני לא הייתי בנאדם של פיצות לפני הפוזה ומאז שהפוזה נפתח הפכתי למשוגע לפיצות. אני כל הזמן מחפש טעמים חדשים ומיוחדים כדי לגוון את התפריט ולאתגר את הלקוחות בטעמים מיוחדים ותוספות לא שגרתיות”.

הכי קשה: “המון שעות עבודה. עובדים גם ביום וגם בלילה. לעומת זאת, דווקא יוצא לי לבלות לא מעט עם הילדים ואפילו לאסוף את הבן שלי מהגן באופן קבוע. אני תמיד נמצא בהאכלה ובהרדמות”.

הכי כיף בתחום: “הסיפוק! למשל בפוזה, כשלקוח אוכל פיצה ואני שומע אותו אומר לחברים שלו אחרי הביס הראשון ‘וואו איזה טירוף’, מבחינתי עשיתי את שלי. המטרה היא, לפני הכל, שאנשים ייהנו. כשהלקוחות נהנים וטוב להם אז גם לך בתור בעל העסק יש אנרגיות ותחושות טובות”.

הליין הכי מצליח: “יש לנו ליין חדש בכל יום שני של פיצה ובירה או יין ללא תחתית ובלי הגבלה, במחיר ממש משתלם”.

היום הכי מיוחד בשנה: “ לא יום, אלא סופ”ש פורים! החג הכי כיף בשנה”.

אם לא חיי לילה: “אני מאמין שהייתי בספורט בצורה כלשהי, ובעיקר כדורגל. אשתי מורה למתמטיקה וממש טוב לה בעבודה. יכול להיות שאם לא הייתי עצמאי, הייתי מורה לספורט ומאמן כדורגל. זה פחות הרדיפה אחרי ההישגיות ויותר משהו לנפש. ספורט זה משהו שאני יותר מתחבר אליו באופן טבעי”.

טיפ לצעירים ששותים: “נהג תורן תמיד, ושתו בכיף ולא בהגזמה”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “תאמין בדרך שלך, תמיד תחפש לחדש, תקשיב ללקוח ותדע שלומדים רק מטעויות. אבל בשורה התחתונה, הכי הכי חשוב, קח בחשבון שאין גבול לעבודה קשה בתחום הזה”.

משקה השבוע: קוקטייל קאמפשן

קוקטייל קאמפשן

קוקטייל קאמפשן

מוזגים לכוס:
45 מ״ל קטל וואן ציטרון
30 מ״ל ליים
40 מ״ל תפוז
20 מ״ל אפרול
15 מ״ל מונין פסיפלורה
מעבירים לשייקר עם קוביות קרח ומשקשקים. מוזגים עם סינון לכוס עם קרח עד לקבלת שכבה לבנה בחלק העליון. מקשטים עם עלי נענע ומעט אבקת סוכר מעל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר