צח סויסה
צח סויסה

“כדאי להגיע אלינו עם ראש פתוח”

לצח סויסה הכי כיף להוציא לקוח שמח, הוא מזמין אתכם לנסות לפחות חלק מ-55 סוגים שונים של בירה ויש לו מתכון לקוקטייל משהו ספיישל

פורסם בתאריך: 28.3.19 15:17

קצת על עצמך: צח סויסה, רווק בן 26, מנהל את בר 55 במתחם אושילנד ברחוב עתיר ידע בכפר סבא מזה חמישה חודשים. הבר עצמו נפתח לפני שלוש שנים. סויסה הוא יליד כפר סבא ומתגורר בשכונת הדרים.

איך נראים החיים כשעובדים בלילה? “זה לא מתאים לכל אחד. צריך באמת לאהוב את זה, כי רוב האנשים אוהבים לקום, להיות בעבודה בשמונה בבוקר, לחזור בחמש ויש להם את הערב פנוי. אני אוהב לעבוד דווקא בלילה. ולמרות זאת אני מתעורר בתשע בבוקר מתוך הרגל. במהלך היום אני נפגש עם חברים, עובר בסניף ורואה אם יש בעיות, יש סחורה וספקים לטפל בהם. זה שהמקום פתוח בלילה לא אומר שבבוקר נחים”.

הבר: “מדובר בבר מסעדה שמציע מגוון גדול של בירות. כשמו, קיימים בו 55 ברזים שונים של סוגי בירה איכותיים ויש גם אוכל איכותי וטעים במיוחד. בין הבירות המיוחדות אפשר למצוא למשל את בירת הדובים, שזו בירת ITA טעימה, בלו מון שהיא בירת חיטה עם טעמי תפוז וברבר בלונד שזו בירה בהירה עם טעמי דבש. יש גם בירות ללא אלכוהול בבקבוק. בבר יש כ-130 מקומות ישיבה. בחודש הבא אנחנו פותחים הרחבה והמקום יגדל לקרוב ל-200 מקומות ישיבה. הבר פתוח כל ימות השבוע. בראשון, שני ושישי החל מהשעה 18:00 ובשלישי, רביעי וחמישי מ-17:00. בשבת החל מ-13:00 עם ארוחות עסקיות”.

רקע בתחום: “הגעתי ל-55 אחרי שאיחמשתי בבמבו ביצ’ בחוף פולג בנתניה. לפני כן שימשתי כברמן ואחמ”ש בברים בפתח תקוה. בסך הכל אני נמצא בתחום המסעדנות וחיי הלילה מזה שלוש שנים. אפשר לומר שהפכתי להיות מנהל בגיל די צעיר ותוך תקופה קצרה יחסית שנכנסתי לתחום”.

המשקה שלך: “אני בן אדם של אניס – עראק, אוזו ודומיהם”.

שותים הכי הרבה בבר: “סטלה ו-ווינשטפן. זה מוזר ולא מוזר מבחינתי. אני תמיד אומר למלצרים שאם מבקשים את הבירות הללו כדאי להציע בירה שונה שדומה. כלור, שחבל שבנאדם שמגיע אלינו ישתה את הבירה שהוא מכיר ולא יתנסה בבירות חדשות. אם אתם מגיעים אלינו, כדאי לבוא עם ראש פתוח, המלצרים מאוד מנוסים ויודעים לתת מענה על כל בירה שתשאלו עליה”.

הכי מיוחד בבר: “מלבד העובדה שאנחנו מציעים כל כך הרבה סוגי בירות, 55 הוא בר עם אווירה מאוד טובה ומשפחתית. אנחנו מאוד קשובים ללקוח וכיף לבוא לכאן. יש לנו גם המון מבצעים מיוחדים שאנחנו עושים מדי חודש מלבד חברות מועדון שאנחנו מציעים”.

הכי קשה: “זו שאלה שמופנית לבנאדם הלא נכון. אם אתה אוהב את החיים האלה אז אין דבר שיהיה לך קשה. אבל בוא נגיד שכיום, עם חוק הטיפים החדש, מאוד קשה לגייס מלצרים. זה נהיה משימה לא קלה, אבל אנחנו מסגלים עור של פיל וממשיכים הלאה”.

הכי כיף: “לשרת אנשים. ברגע שאתה משרת לקוח והוא מבסוט, לוחץ את היד ואומר ‘תודה, נהניתי’ – זה שווה הכל בשבילי. הכי כיף זה להוציא לקוח שמח”.

הליין הכי מצליח: “אין לנו ליינים מסוימים כרגע, אבל יש לנו את ערבי הספורט בהם אנחנו משדרים משחקים של ליגת האלופות, מכבי תל אביב בכדורסל ונבחרת ישראל. יש אווירה טובה ויש בשביל מה לבוא”.

היום הכי מיוחד בשנה: “הסילבסטר הוא בהחלט יום שונה בבר עם הרבה אווירה ושמחה וגם פורים – אבל יש את יום ההולדת של הסניף שזה היום הכי מיוחד אצלנו בקרב העובדים, וכדי להשרות את האווירה גם על הלקוחות אנחנו מביאים דיג’יי וצלם”.

אם לא חיי לילה: “לפני שנכנסתי לתחום חשבתי ללכת ללמוד אבטחת מידע, אז לך תדע”.

טיפ לצעירים ששותים: “ברור שלא לשתות ולנהוג. תמיד צריך בן אדם אחראי על ההגה. אבל אם כבר שותים שיגיעו אלינו וישתו באיכות הכי גבוהה שיש”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “לא לקפוץ מעל הפופיק על ההתחלה. לא תמיד צריך לנסות להיות הכי חדש ומחודש ומגניב שיש כי יש סיכונים שלא מצליחים”.

קוקטייל השבוע: ספיישל 55

קוקטייל השבוע ספיישל 55

קוקטייל השבוע ספיישל 55

המרכיבים:
60 מיל’ וודקה קטל וואן ציטרון
15 מיל’ מחית פסיפלורה
10 מיל’ סירופ (מונין) תה אפרסק
60 מיל’ מיץ חמוציות
20 מיל’ מיץ לימון

הגשה:
כוס בל

איך מכינים:
שמים את הכל בשייקר, משקשקים ומסננים לכוס בל עם קרח גרוס.

קישוט:
פלח לימון, כמה עלי נענע וטיפה אבקת סוכר מעל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר