מדור פאבים. עדי נופרבר
מדור פאבים. עדי נופרבר

“מצאנו את השילוב המושלם בין עולם האוכל לעולם הקוקטיילים”

עדי נופרבר ושותפיו רצו מקום שאפשר לשתות בו כמו שצריך, ולא פחות חשוב – לאכול כמו שצריך. אז הם פתחו את שלדי, בר האוכל החדש בהרצליה פיתוח. תכירו

פורסם בתאריך: 5.4.19 12:48

קצת על עצמך: “אני עדי נופרבר, בן 30, רווק, גדלתי בהרצליה ומתגורר בה על היום. אני שותף ומנהל את בר האוכל שלדי בהרצליה פיתוח. בתור ילד הייתי מבלה שעות בבריכת שחיה בקאנטרי ומתחרה בתחרויות של בני הרצליה. למדתי תואר ראשון B.A מנהלים ברופין. אני חי ונושם כבר תשע שנים את עולם המסעדנות”.

איך החיים כשעובדים בלילה: “אף פעם לא משעמם. האמת, אין הרבה שעות שינה. העבודה אף פעם לא נגמרת”.

קצת על הבר: “פתחנו את השלדי לפני שלושה שבועות והוא בתקופת הרצה עכשיו. הרעיון לפתוח בר אוכל הגיע מהצורך שחלקנו בני 30 ואין הרבה מקומות בילוי בהרצליה בערב שמשלבים מנות חלוקה איכותיות עם אלכוהול, והנסיעה לתל אביב ארוכה ופקוקה. אני חושב שהצלחנו לענות על הצורך של האוכלוסייה המבוגרת יותר באזור. אנחנו שישה שותפים: שלדון שיין, איתי נחמיאס, מתן הרשנזון, נמרוד מרקובסקי, רונן לוי ואני. לקבוצה יש שבעה מקומות בבעלותה בהרצליה ובכפר סבא. השותפים שלי חיים את עולם הברים יותר מעשר שנים ובשלדי מצאנו את השילוב המושלם בין עולם האוכל לעולם הקוקטיילים והאלכוהול יחד עם מוזיקה מגוונת ואוירה משוחררת. הקונספט הוא פתיחת שולחן ומנות שכיף לחלוק לצד תפריט אלכוהול מגוון”.

רקע בתחום: “לאחר שירות קרבי התחלתי לעבוד במסעדת עד העצם. לאחר חצי שנה עבדתי במסעדת ים 7 בהרצליה. התחלתי שם כמלצר ואחמ”ש ובשנתיים האחרונות ניהלתי אותה, דבר שהיה מעין סגירת מעגל עבורי. מאז שאני זוכר את עצמי היה לי חלום לפתוח מקום. ולאחר ים 7 חיפשתי את האתגר הבא. אני בטבע שלי אוהב אתגרים חדשים. מתן, שהוא חבר ילדות שלי, הציע לי להצטרף לקבוצה ולמקום חדש שאנחנו פותחים. לפתוח מקום חדש זה אתגר משמעותי ומבחינתי חלום שהתגשם”.

המשקה שלך: “יין אדום, רצוי קברנה סוביניון”.

מה שותים הכי הרבה בבר: “הקוקטייל המיוחד שלנו Hay Papito”.

הכי מיוחד בבר: “חווית האירוח. חשוב לנו בשלדי שכל לקוח שמגיע יקבל חווית שירות יוצאת דופן. האוכל האלכוהול המוזיקה והאווירה”.

הכי קשה: “האינטנסיביות. אין הרבה זמן לנוח. העבודה מתבצעת ביום ובלילה. ולפעמים דברים לא צפויים. הזמינות היא 24/7 לטובת העסק כמובן שמדובר בעסק חדש”.

הכי כיף: “לפגוש אנשים חדשים, לשתות איתם. הידיעה שהם נהנו אצלך במקום שקיבלו חוויה מיוחדת זה הדבר שנותן לי את הכוח לעשות את זה יום יום”.

הליין הכי מצליח: “פתחנו לפני שלושה שבועות ואנחנו בתקופת הרצה, אבל ערבי חמישי מסתמנים כחגיגה גדולה. בקרוב נתחיל עם יום ראשון אוריינטלי. שווה לחכות”.

היום הכי מיוחד בשנה: “עוד אין לנו יום מיוחד, אבל הייתי בוחר בראש השנה, סימון של יעדים חדשים, הרגשה של דף חדש”.

אם לא חיי לילה: “היית מוצאת אותי במטבח. תמיד עניין אותי העולם הקולינרי. העבודה במסעדה גרמה לי יותר להתחבר למטבח. בחגים אני מבשל למשפחה מנות מיוחדת וכיף לראות כמה הם נהנים”.

טיפ לצעירים ששותים: “לא לשתות ולנהוג – זאת לא קלישאה. ולא לערבב בין צ’ייסרים”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “להאמין בעצמך, לא לפחד לקחת סיכונים להיות נחוש והכי חשוב לחיות את העסק”.

קוקטייל השבוע: Hay Papito

מדור פאבים. קוקטייל Hay Papito

מדור פאבים. קוקטייל Hay Papito

המרכיבים:
60 מ”ל וודקה
30 מ”ל מחית פסיפלורה
30 מ”ל גומקס אננס
20 מ”ל לימון

איך מכינים:
מוזגים הכל לתוך השייקר, משקשקים ומוזגים ללא סינון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר