מדור פאבים. שי לוי
מדור פאבים. שי לוי

"אני אוהב את המוזיקה, את האנשים, את הוויב"

אם שי לוי לא היה הבעלים של המרפי'ס, הוא היה רוצה להיות רופא. עד שזה יקרה הוא מתפעל שני ברים, עם אווירה של חו"ל ומוצ"ש ישראלי

פורסם בתאריך: 29.4.19 19:27

קצת על עצמך: "אני שי לוי, בן 39, הבעלים של מרפי'ס, בר אירי באזור התעשייה ברעננה. אני רווק. גדלתי בנתניה וגרתי בה כל חיי. כילד הייתי משחק כדוריד. יש לי תואר במינהל עסקים ממכללת רופין ואני חי ונושם את עולם חיי הלילה קרוב לעשרים שנה. התחלתי עם ליינים של מסיבות ואירועים ואחרי שפתחתי את הבלו בר המיתולוגי בכפר סבא פתחתי את רשת הברים מרפי'ס כי רציתי מקום שאפשר לבלות בו ולשתות בירה כמו בחו"ל, ולא פחות חשוב לאכול כמו שצריך".

איך החיים כשעובדים בלילה: "עובדים ביום ובלילה, לא רק בלילה. יש בזה יתרון כי נשארים צעירים ברוח וגם נהנים מהעבודה".

קצת על הבר: "פתחתי את המרפי'ס ברעננה לפני שבע שנים, אחרי הסניפים בהרצליה (שסגר אחרי 14 שנה) ופולג שחוגג עכשיו 11 שנה. המקום הוא בעצם בר מסעדה אירי באווירה אירופאית, עם עיצוב וקונספט מודרני ועכשווי, מקום שמתאים לבילוי אבל גם לאירועים. לבר מגיע קהל מגוון וגם מבוגר, מגילאי 22 ועד 60, שרוצה ליהנות ממשקה וארוחה טובה. זה הקטע של המרפי'ס, לא רק האווירה. הבר גם כשר כך שמגיעים אלינו גם חילונים וגם דתיים שנהנים ממוזיקה טובה, ליינים מגניבים ומבצעי אוכל ואלכוהול, כמו עסקיות שוות".

רקע בתחום: "אחרי שירות צבאי ב-8200, התחלתי לעבוד בפסטיבלים ואירועים עם זיו רשף. הגעתי לתחום הברים אחרי שהחלטתי לפתוח את הבלו בר בכפר סבא בשנת 1999, העסק הראשון שלי. מכרתי אותו לפני שש שנים ואז עברתי למרפי'ס שהפך לרשת ברים עם הסניף בהרצליה שהיה קיים 14 שנה בארנה במרינה שהפסיק למשוך אנשים, וכיום נשארו רק נתניה פולג ורעננה, שבקרוב יתרחבו לעוד סניפים שאני פותח".

המשקה שלך: "המשקה שלי זה יין אדום. לא משנה לי אם זה מרלו או איזה בלנד טוב. אני אוהב יינות אדומים".

מה שותים הכי הרבה בבר: "בירות. הלקוחות אצלי בבר שותים בירות מכל הסוגים והרבה, ובקיץ שותים יותר קוקטיילים. יש לנו תפריט קוקטיילים מיוחד כך שכל אחד מוצא מה שמתאים לו".

הכי מיוחד בבר: "במרפי'ס יש אווירה משפחתית מאוד, קהל קבוע ומוזיקה טובה שהופכת את הבילוי במקום לחוויה. יש לנו גם עסקיות וכל מיני ערבים מיוחדים, כמו מוצ"ש ישראלי. אנחנו גם מקרינים משחקים על המסכים במקום ועוד".

הכי קשה: "בעבודה בתחום חיי הלילה הכי קשה זה למצוא עובדים. במיוחד כאלה שיישארו הרבה זמן".

הכי כיף: "להישאר צעיר. לפגוש אנשים חדשים כל היום, לחשוב על מנות, קוקטיילים וערבים מיוחדים. המוח לא מפסיק לעבוד. אני אוהב את חיי הלילה. את המוזיקה, את האנשים, את הוויב".

הליין הכי מוצלח: "במוצ"ש יש לנו מוזיקה ישראלית במקום עם אווירה טובה ויש לנו ערבים מיוחדים לפי לוח השנה עם עסקיות ומבצעי אלכוהול ואוכל".

היום הכי מיוחד בשנה: "אצלי במקום זה יום כיפור כי המקום סגור והולכים לנוח".

אם לא חיי לילה: "סביר להניח שהייתי רופא. אני חושב שזו העבודה הכי חשובה שיש ומתגמלת מבחינת מיצוי עצמי".

טיפ לצעירים ששותים: "לא לערבב בין סוגי משקאות. לשתות רק משקה אחד ואם מערבבים אז לשתות מים, גם אחרי, כל הערב. ולהגיע עם נהג תורן".

טיפ לבעל בר מתחיל: "אל תכנס לתחום הזה במדינת ישראל. ואם אתה כבר עושה את זה אז רק עם מישהו שיש לו ניסיון ולא לבד".

קוקטייל השבוע: אליס בארץ הפלאות

מדור פאבים.קוקטייל אליס בר המרפיס רעננה צילום פרטי

מדור פאבים.קוקטייל אליס בר המרפיס רעננה צילום פרטי

המרכיבים:
60 מ"ל ליצ'י
30 מ"ל פסיפלורה
60 מ"ל רום
2 כפיות פירות יער
פלח לימון ונענע לקישוט

אופן ההכנה:
מערבבים בשייקר את כל המרכיבים, מוזגים לכוס גבוהה ומקשטים בפלח לימון ועלה נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר