מור עזרא-פרטי
מור עזרא-פרטי

ביקור בגאגוס | “למרות שאני נהנה, אני לא חולם לפתוח מקום משלי”

מור עזרא, מנהל הליינים של הגאגוס, מזמין אתכם לליין חדש המיועד להורים וילדים בצהרי יום שבת שנפתח כבר בשבת הקרובה

פורסם בתאריך: 30.5.19 15:53

קצת על עצמך: מור עזרא, רווק בן 22, נולד בקדימה בשרון, לאחרונה מתגורר בשנקין בתל אביב. מגיע בכל סופ’’ש לעבודה ברעננה. “אני מנהל את כל הליינים בגאגוס”, הוא מספר. “מאז שאני זוכר את עצמי אני בליין ואני ממשיך את זה באופן טבעי גם בעבודה”.
איך החיים שעובדים בלילה? “אלו חיים מאתגרים, אבל מצד שני זה מאוד כיף כי אני מכיר מלא אנשים ועושה את מה שאני אוהב”.

קצת על הבר: “הגאגוס נפתח לפני שבע שנים על ידי שלושה שותפים: קובי מעוז עומר חסיד ואלירן רבי, כולם מגיעים מחיי הלילה. הם פתחו את המקום כי היה צורך עבור בלייני האזור. הבר מביא את תל אביב לשרון. מדובר בעצם בגג עם בר ענק באמצע תחת כיפת השמיים שפועל באביב ובקיץ. המקום שמשלב בין אווירה של מינגלינג למסיבה. ככה שאפשר גם להיראות וגם ליהנות, לשתות ולרקוד”.

רקע בתחום: “כאמור נכנסתי לתפקיד שלי אחרי שהייתי בליין במקום לפני הצבא. כשהתגייסתי חשבתי איך אני יכול להרוויח כסף טוב ולעשות פאן בזמן השירות שלי בקריה ואז התחלתי ליחצ”ן. כל הזמן שאלתי שאלות ורציתי לדעת מה עושים ואיך וככה התקדמתי בעסק. אם אתם שואלים, למרות שאני מאוד נהנה – אני לא חולם לפתוח מקום משלי”.

המשקה שלך? “קורונה, רצוי קרה. ברור”.

מה שותים הכי הרבה בבר? “הכל. אם זו מסיבה שווה עם די ג’י אז יש לנו ליין של שבת שתיה ואז הלקוחות שותים הרבה בירות, אבל גם ערק, וודקה ושלל צ׳ייסרים. אם זה בשישי בערב אז גם יין או וודקה חמוציות”.

הכי מיוחד במועדון? “האווירה. המקום נמצא תחת כיפת השמיים וכל מי שנכנס מרגיש כמו על גג בניו יורק. הלקוחות שלנו גם מפרגנים לנו בחזרה עם סרטונים, תמונות וסטוריז של המקום. מי שמגיע פוגש במקום את החברים שלו, אם זה מהטירונות ואם זה מהלימודים. המסיבות פה מטורפות עם מפיות באוויר”.
הכי קשה? “איך אפשר להגיד קשה על משהו שכיף לעשות? זה לא קשה”.

הכי כיף? “לראות את החוגגים שלנו בשמיים עם חיוך ענק. אנשים ממש עפים ואומרים תודה”.

הליין הכי מצליח: “ערבי שישי שלנו פונים לחיילים, למשוחררים ולסטודנטים. בשבת אחר הצהריים חיילים – מה שנקרא שבת שקיעה. אבל החל מהשבת הזו אנחנו נקיים שבת הורים וילדים בצהריים. מי שיזמה את זה, ביחד עם אורן צפתי, היא מאור שירי, רעננית בת 28, שעובדת בבנק לאומי שחיפשה בעצמה מקום לבילוי משותף עם הילדים. זה מתחיל ב-11 בבוקר ומסתיים בחמש אחר הצהריים. אפשר להביא הורים, סבים וסבתות, דודים ודודות עם הילדים הקטנים. האווירה קייצית ומרעננת, יהיו מוזיקה וריקודים וגם אטרקציות כמו עמודת איפור, בלונים, משחקי שולחן ועוד”.

היום הכי מיוחד בשנה: “אולי מסיבת יום ההולדת של המקום. אנחנו עושים כל הזמן מסיבות מושקעות”.

אם לא חיי לילה: “הייתי עושה הכל בשביל למצוא עבודה שמביאה איתה את היתרונות של חיי הלילה. אולי ברמן כי אני אוהב לדבר עם אנשים. אגב אני עובד על אפליקציה שהיא מועדון הטבות לחיילים ומתכנן בעתיד ללמוד בבינתחומי”.

טיפ לצעירים ששותים: “תהנו מכל רגע. תשתו את אותו משקה כל הערב ורק אצלינו במקום. פחות להגיע שיכורים”.

טיפ לבעל בר מתחיל: “תעשה את הדברים מהלב. לא לפתוח עסק רק בשביל כסף אלא גם בשביל ההנאה”.

משקה השבוע: אפרול פיץ

קוקטייל צילום באדיבות טמפו.

קוקטייל צילום באדיבות טמפו.

המרכיבים:
90 מ”ל פרוסקו – יין לבן מבעבע
60 מ”ל אפרול
נגיעה של סודה
פלח תפוז לקישוט

אופן ההכנה:
ממלאים כוס (רצוי כוס יין) ברח. מוזגים מעל את המרכיבים ומערבבים קלות. מקשטים בפלח תפוז ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר