אילן אלקבץ צילום פרטי
אילן אלקבץ צילום פרטי

ביקור בפארקר | "כיף לראות את המקום צומח ואת הפרצופים המוכרים חוזרים שוב"

ארבעה שותפים אחראים להקמת הפארקר, הבר החדש בחלק הצפוני של הפארק העירוני בהרצליה. הוויב שלהם, השמחה והניסיון שלהם מורגשים בכל פינה

פורסם בתאריך: 13.6.19 13:07

קצת על עצמך: אילן אלקבץ, רונן אבני, דן נורדמן, ברק גוטמן מגיעים מעולם המסעדנות וחיי הלילה של תל אביב. ‘’כולנו בני 40 פלוס ומחזיקים רזומה מפואר של ברים ומסעדות. פגשנו ממש במקרה מבנה עץ מהמם בחלק הצפוני של פארק הרצליה (שלב ב') והפכנו אותו לבר ייחודי שנותן מענה לבילוי ערב/לילה בהרצליה’’, מספר אלקבץ, שותף במקום והבעלים של ספיריט בר (שירותי בר לאירועים), מועדן הקלרה, אולמות האירועים שבע וקולטורה.

איך החיים כשעובדים בלילה: "זה רק נראה שעובדים רק בלילה. אנחנו חיים את הפארקר יום ולילה. כל אחד בתחום אחריותו וכולנו כצוות. רואים את מי שמגיע, דואגים לצוות העובדים וישנים מעט. אבל זה לגמרי עושה לנו את זה".

קצת על הבר: "נתחיל מהחיצוניות. פארקר הוא בר גארדן עטוף בטבע ונראה כחלק ממנו. 'פארקר' אוהב אנשים ומתוך הגישה זו נבחר הסלוגן שמלווה אותו – Beer with us. נבנתה גם סביבת ישיבה מחוץ למבנה העץ החם ובתוכו – עולם. חוץ מזה, יש לו בר אלכוהול עשיר ומגוון ומבחר בירות מטורף. למי שמגיע אלינו מחכה אווירה צעירה, מוזיקה מעולה שמתנגנת בווייב ובווליום הנכון. ציור קיר מטורף מקבל את באי החלק הפנימי ופינות ישיבה שמכילות החל מזוגות לבילוי שקט ורומנטי ועד שולחנות לחבורות שלמות של סטודנטים שרוצים לנקות את הראש. יש אצלנו מה לשתות ולאכול החל מפופקורן מהסרטים ומנות פתיחה שחייבים לצד כל מה ששותים: קרפצ'יו מתובל בבייבי ארוגולה, סינטה צרובה עם טעם של 'מה, נגמר?', קלמרי מטוגן, כנפיים וגבינות, סלטים מפנקים ועד המבורגרים ממש מומלצים".
רקע בתחום: "כולנו מגיעים מתחום חיי הלילה והמסעדנות של תל אביב. למדנו אותו על בשרנו, אנחנו יודעים את הדקויות הקטנות והדברים הגדולים שפשוט עושים את המקומות שלנו מזמינים, איכותיים וכאלה שנשארים בנוף הרבה זמן. ברזומה שלנו תמצאו את מועדון הקלרה, הבלנד, הגולדן בר, קלאביס, הגורדו, טאפאצ'ולה, מלון קוקו, אולם אירועים שבע ועוד".

המשקה שלי: "אנחנו על בירה. גולדסטאר. הכי עושה לנו טוב".
מה שותים הכי הרבה בבר: "בירה, מכל הסוגים. תפריט המשקאות שלנו כל כך רחב עד שלפעמים החבר'ה שמגיעים נותנים למלצרים להחליט מה להביא להם. הבר מציג מגוון ענק של בירות חבית ובקבוקים, צ'ייסרים לחיזוקים, אלכוהול איכותי, קוקטיילים מטורפים ויינות לבנים, אדומים, רוזה ומבעבעים. מה שכיף זה לראות טעמים שונים ולכל משקה יש קהל יעד".

הכי מיוחד בבר: "בפארקר אפשר לקנות חבית בירה! ויש לנו happy hour מהממת כל יום חול עד שמונה בערב".
הכי קשה: "ההתחלה. הידוק הקונספט והתאמה לאוכלוסייה שמגיעה. בכל עסק שפתחנו היה את מה שתכננו ועם הזמן הכיוון התיישב עם מה שהקהל הכתיב".

הכי כיף: "וואוו, הכל. פשוט הכל. לראות את המקום צומח, את הפרצופים המוכרים שחוזרים שוב ושוב, לקבל פידבקים חיוביים על המקום. להרגיש את האנרגיות של האנשים שמגיעים ולעבוד יחד".

הליין הכי מוצלח: "אין ליינים בפארקר, אבל ניתן לערוך במקום אירועי חברות בשעות הבוקר והצהריים. הבר ישדר אירועי ספורט מיוחדים. ומידי פעם נפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו מופע אקוסטי חי".

היום הכי מיוחד בשנה: "יום הפתיחה שלנו. היה מרגש. בלי השקת ענק, עם פרסום סביבתי נטו. הערב התחיל רגוע ולאט לאט הגיעו אנשים יפים שהשתלבו בפארקר כאילו היה כאן מאז ומתמיד".

אם לא חיי לילה: "הייתם מוצאים אותנו בסרי לנקה גולשים על כל גל טוב".

טיפ לצעירים ששותים: "בין דרינק לדרינק – שתו כוס מים ודעו את הגבולות שלכם. עדיף ראש טוב מאשר לצאת שיכורים".

טיפ לבעל בר מתחיל: "תחשוב טוב ולמד את קהל היעד שלך. דע כל תפקיד שעושים אנשי הצוות ובעיקר – תאהב את זה. אחרת, זה פשוט לא יצליח".

משקה השבוע: דאקירי אננס

קוקטייל דקירי אננס

קוקטייל דקירי אננס

המרכיבים:
2 כדורי סורבה אננס
מנה רום הוואנה קלאב
זילוף טריפל סק 40 אחוז
זילוף לימון סחוט
דומדמניות כחולות או דובדבנים
4 קוביות קרח

אופן ההכנה:
מערבלים את כדורי הסורבה, את הקרח, את הטריפל סק ואת הלימון הסחוט בבלנדר, מוזגים לכוס, מקשטים בדומדמיות ומגישים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר