ערן רוטמן, שיר ושירי צילומים פרטי
ערן רוטמן, שיר ושירי צילומים פרטי

ביקור בבית הבירה | "יש אצלנו בירה טובה ואוכל טוב. ממש כמו באירופה"

ערן רוטמן רצה מקום שבו אפשר להירגע עם בירה קרה לצד צלחת של דגים מלוחים או נקניקים, אז הוא פתח את בית הבירה ברעננה. ויש לו גם קוקטייל שיקרר לכם את הקיץ

פורסם בתאריך: 4.7.19 16:06

קצת על עצמך: "אני ערן רוטמן, בן 37, הבעלים של בית הבירה, ברחוב בורוכוב 6 ברעננה. אני לנשוי לדינה ואבא של מיכאל, שרה ובן. נולדתי וגדלתי ברעננה וכיום אני מתגורר בהוד השרון. בית הבירה הוקם לפני כעשר שנים מתוך אהבה לתחום הקולינריה המזרח אירופאית ורצון לשלב אותה עם המטבח הישראלי המקומי. יש אצלנו בירה טובה ואוכל טוב. ממש כמו באירופה".
איך החיים שעובדים בלילה: "העבודה בלילה לא פשוטה, במיוחד כבעל משפחה, אך בזכות אשתי דינה, עורכת דין במקצועה, שמנהלת את הבית בצורה יוצאת מן הכלל, אני מרגיש רגוע ומשלים שעות עם ילדי בסופי שבוע".

קצת על הבר: "המקום הוקם במטרה להביא לרעננה הבורגנית בר שישלב חמארה מקומית ססגונית ואינטימית, כפי שקיימות באיזור דרום תל אביב, עם בר אלכוהול שמבוסס בעיקר על בירות ומטבח מזרח אירופאי במיטבו. יש בתפריט מגוון של מזטים כמו דגים מלוחים, איקרה ונקניקים שמוגשים לצד המשקאות, וגם מטבח חם של מגוון מאכלי עדות. המומחיות שלנו היא נקניקיות בייצור ביתי במגוון סגנונות. יש לנו מבחר גדול של אלכוהול כמו וויסקי, קוניאק, ברנדי, יינות, משקאות אניס ועוד, אבל הקטע שלנו זה בירות מכל קצוות העולם, מהחבית ובבקבוקים".

רקע בתחום: "אני שף במקצועי. למדתי בבישולים ובדן גורמה, בית הספר הגבוה לבישול. הגעתי לתחום אחרי שעבדתי בכמה מסעדות כמו אוקלוהומה ובתי המלון אמבסדור ודן אכדיה. החלטתי לפתוח את בית הבירה כדי לשלב את האהבה שלי למטבח ואת הרצון להביא משהו שונה בנוף המקומי לעיר".

המשקה שלך: "ג'וני ווקר בלק לייבל. ויסקי טוב ואיכותי".

מה שותים הכי הרבה בבר: "בעיקר בירות מהחבית, שנמזגות אצלנו במזיגה איטית ומוגשות צוננות".
הכי מיוחד בבר: "האווירה הביתית והאינטימית. מגיעים אלינו אנשים מכל קשת האוכלוסייה ובכל הגילאים ויוצרים פסיפס מיוחד של קהל, ממש מיקרוקוסמוס. כל אחד מרגיש אצלנו בנוח".

הכי קשה: "העבודה סביב השעון. המקום אמנם נפתח בשעה 14:00, אבל יש הכנות לפני הפתיחה ולאחר הסגירה בשעות הקטנות של הלילה. אבל אני נהנה לעבוד עם אנשים וזה נותן סיפוק רב".

הכי כיף: "הידיעה שאנשים באים ליהנות, להתנתק מעט מלחצי היום יום ופשוט להשתחרר אצלנו".

הליין הכי מצליח: "בימי שישי, החל משעות הבוקר ועד כניסת השבת, המקום הופך לסוג של מסיבת רחוב. אנחנו עורכים מין קבלת שבת מאולתרת וססגונית, עם מוזיקה מגוונת. אנשים באים ליהנות בין הסידורים או אחריהם ולהירגע מכל השבוע".

היום הכי מיוחד: "כל פעם שלקוח מבקש לחגוג יום הולדת במקום ומקבל חגיגה עליזה ומרגשת, כשלרוב כל הלקוחות משתתפים. כולם קמים על רגליהם ופשוט רוקדים. המלצריות שיר ושירי, שהן חלק בלתי נפרד מהמקום ומהאווירה בו, מצטרפות גם כן לחגיגה".

טיפ לצעירים ששותים: "זה אולי מעט בנאלי, אבל הטיפ הכי חשוב הוא לא לנהוג תחת השפעת אלכוהול. אם אין אפשרות למנות נהג תורן צריך לחזור הביתה במונית. זה פשוט מציל חיים".

טיפ לבעל בר מתחיל: "להיכנס לתחום מתוך אהבה ורצון לתת שירות לאנשים. יש בהתחלה קשיים רבים, אך צריך להאמין בעצמך ולתת את כולך".

משקה השבוע: בריזר קייצי

בריזר קיצי צילום פרטי

בריזר קייצי צילום פרטי

המרכיבים:
50 מ"ל וודקה
15 מ"ל ליקר תפוזים/אפרסקים
30 מ"ל מיץ תפוחים

אופן ההכנה:
משקשקים את כל המרכיבים יחד, מוזגים לכוס היי בול עם קרח, וסוגרים עם שוופס ג'ינג'ר אייל. לקישוט נענע או פלחי פירות הדר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר