בר גוטליב
בר גוטליב

ביקור בגוטליב פיצה בר | “פתחנו את הבר ממקום של אחדות, אחווה ותשוקה עזה לפיצה”

שני שפים, מנהל ברים ואיש חיי לילה עומדים מאחורי הגוטליב פיצה בר, שבו תמצאו פיצה עם קרמל מלוח ליד הרבה בירה ופלייבור ג’ין. ויש גם מתכון לג’ין סאוור

פורסם בתאריך: 25.7.19 15:17

קצת על עצמך: "אני עמית זורסקי , בן 24, שותף ובעלים של הגוטליב פיצה בר, פיצה בר משוגע בדימרי סנטר בשכונה הירוקה בכפר סבא. אני רווק , נולדתי וגדלתי בכפר סבא. למרות שאני בא מתחום השיווק והמכירות (ניהלתי תיקי לקוחות במשרדי פרסום גדולים), מאז שאני זוכר את עצמי תחום חיי הלילה תמיד משך אותי, וליתר דיוק עולם הברים. בבר לא משנה מי בא אליך, אתה תמיד תקבל אותו בזרועות פתוחות ואוזן קשבת. זו הסיבה העיקרית שבגללה נורא התחברתי לעולם הזה. כולם פה שווים".

איך החיים כשעובדים בלילה: "רוב האנשים חושבים שאם אתה עובד בלילה אז אתה עובד רק בשעות הלילה, אבל לא. אתה עובד כל היום ורוב הלילה כדי ש’המכונה’ תמשיך לפעול כמו שצריך. היתרון הגדול בסוג עבודה שכזו הוא שאתה ממש מרגיש שאתה גם עוזר לאנשים, נותן להם פינה חמה ואוהבת אחרי יום שאולי לא כל כך חייך אליהם, והם צריכים בירה טובה, פיצה מדהימה ואוזן קשבת".

קצת על הבר: "הגוטליב הוא לא פיצה בר רגיל. זה מקום שתמצאו בו מגוון מטורף של אלכוהול ובהתאמה גם את הפיצות הכי מטורפות, מושחתות ומשוגעות שתראו. למשל, פיצה עם פסטה שחורה, פיצה עם קרמל מלוח ועוד דברים משוגעים וכשרים כמובן. לכל פיצה יש גם אחות תאומה ללא גלוטן. כל חומרי הגלם, מרמת הרוטב, נעשים במקום. מגוון הגילאים אצלנו רחב מאוד, אפשר לראות חברה בני 50 נהנים מפיצה ובירה בירה אחרי יום עבודה, ואילו בשעות היותר מאוחרות של הלילה חבר’ה צעירים שבאו להשתגע".

רקע בתחום: “פתחנו את הבר, אני והשותפים האלופים שלי ולדי בגרנובסקי, רון אוטמזגין וליעד גורן, מתוך מקום של אחדות, אחווה ותשוקה עזה לפיצה. כי תכלס, מה יותר מאחד מפיצה ובירה טובה?. כל השותפים הם מהתחום: אני חי שנים את התחום, כולל ליינים שווים בתל אביב, ועסקתי גם ביחסי ציבור. ליעד נמצא שנים בתחום חיי הלילה, הוא ניהל ברים גדולים וחזקים באיזור השרון. ולדי ורון הם שפים במקצועם, שבנו תפריטים למסעדות מאוד גדולות וניהלו מטבחים חזקים באיזור. כשנפגשנו ידענו שאנחנו הולכים לבנות קונספט אוכל משוגע וכשר ביחד. אני חושב שהדבר שמחבר את כולנו הוא שכולנו באמת קצת (הרבה) מטורפים".

המשקה שלך: "בירה לאגר כהה טובה ומזיעה".

מה שותים הכי הרבה: "במהלך השבוע אנשים אוהבים את הבירה/יין שלהם ליד הפיצה. בסופ”ש מתחיל הטירוף והפלייבור ג׳ין האגדי שלנו מתחיל לעוף".

הכי מיוחד: "שלא משנה מי אתה ומהיכן באת, יש לך מקום אצלנו. לכן המקום גם כשר".

הכי קשה: "האתגר הכי גדול בבר הוא למצוא עובדים טובים שיישארו איתך לתקופה ארוכה".

הכי כיף: "בבר יוצא לך להכיר אנשים מכל הסוגים ואתה מעשיר את הידע שלך ואת החוויות שלך בכל רגע שבו אתה מבלה במחיצתם. זה יתרון עצום שאין בהרבה תחומים".

הערב הכי חזק: "שלישי ״משפחתי״ או חמישי ״טירוף״ בגוטליב. מה זה אומר? שבשלישי יש מבצעים קבועים על הפיצות והאלכוהול ובחמישי מבצעים יצירתיים מתחלפים".

היום הכי מיוחד בשנה: "כשהמקום יעבור שנה אגיד לכם. כרגע מדובר בערב הפתיחה שהיה פשוט מטורף, ושנה הבאה אנחנו כמובן נחגוג שנה לגוטליב האהוב שלנו".

טיפ לצעירים ששותים: "תשתו לאט לאט ובזהירות".

טיפ לבעל בר מתחיל: "חשוב שיהיה קונספט טוב, אנשים שבאים מהתחום והמון מוטיבציה".

משקה השבוע: ג’ין סאוור פסיפלורה

ג'ין סאוור

ג'ין סאוור פסיפלורה

המרכיבים:
60 מ”ל ג׳ין
60 מ”ל סאוור
45 מ”ל מונין פסיפלורה
לימון
נענע

אופן ההכנה:
מערבבים בשייקר את כל המרכיבים ביחד. מוזגים על כוס מלאה בקרח. מקשטים בפלח לימון ועלה נענע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר