דניאל סורקין
דניאל סורקין

ביקור ברוף טופ בר | "הכי כיף לשמוע את ה'וואו' מלקוחות שרואים לראשונה את הנוף המרהיב”

דניאל סורקין, המנהל של ה"רופ טופ סקיי בר", הבר הכי גבוה בשרון, מבטיח לכם שלא תמצאו בשום מקום אווירה כזו ונוף כזה. ויש לו גם מתכון למשהו אדום

פורסם בתאריך: 1.8.19 18:11

קצת על עצמך: "אני דניאל סורקין, בן 26. גדלתי ברעננה ולאחרונה עברתי לעיר הגדולה תל אביב. סיימתי לא מזמן תואר ראשון במשפטים ומינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. בשנתיים האחרונות אני מנהל את ה'רופ-טופ סקיי בר' ברעננה, הבר הכי נחשק באזור השרון. מגיל 21 אני חי ונושם את עולם המסעדנות ועבדתי במספר מסעדות נחשבות, בחלקן אף לקחתי חלק בשלבי ההקמה והניהול".

רקע בתחום: "אני לא מגדיר את עצמי כאיש חיי לילה. מהיום הראשון שהתחלתי לעבוד בתחום המסעדות והברים עבדתי במקומות שהמטרה שלהם היא לשדר קלאסיות ויוקרה. הרופ טופ סקיי בר הוא למעשה בר שבה לספק את הצורך של תושבי אזור השרון בחוויה שונה ומיוחדת".

איך החיים כשעובדים בלילה: "אי אפשר להגדיר את זה כעבודה בלילה. העבודה היא מסביב לשעון בכל רגע ורגע ביום. משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה כשאחרון הלקוחות יוצא עם חיוך ומבטיח שיחזור. בשגרה מהסוג הזה כל רגע ביום מחושב יותר, ולכן חשוב לדעת לנצל את הזמן ולהפיק את המרב ממעט הזמן שנותר פנוי, אם בכלל".

קצת על הבר: "אירופה זה כאן. הבר נמצא בקומה ה-12 של מלון העסקים פרימה מילניום ברעננה. האווירה במקום יוצאת דופן, כזאת שלא רואים בהרבה מקומות בישראל, הרבה בגלל אופי המקום ואורחי המלון – אנשי עסקים, אנשי הייטק ומנכ"לים של חברות מובילות בארץ ובחו"ל. מדובר בחוויה יוצאת דופן המשלבת בצורה מושלמת תפריט אוכל ייחודי לצד קוקטיילים מפתיעים, אלכוהול איכותי ותפריט יינות מגוון המורכב ממיטב היינות הישראליים. ברקע מוזיקה ונוף מהפנט הצופה על כל אזור השרון, כזה שאי אפשר שלא להתמכר אליו".

המשקה שלי: "אם יש משהו שלמדתי בלימודי המשפטים זה להגיד "תלוי". אז בהחלט תלוי. ביום קיץ חם בירה קרה ומזיעה ובשעות הלילה אני בהחלט מעדיף יין, אדום, לבן או רוזה ולפעמים כולם. יש יינות מדהימים בישראל, רק צריך לדעת מה לשתות".

מה שותים הכי הרבה בבר: "גם פה התשובה היא תלוי. קהל הלקוחות שלנו מאוד מגוון ולכן גם ההעדפות משתנות. אורחי המלון שותים בעיקר בירות ו-וויסקי (בכמויות שישראלי ממוצע לא מאמין שמתהלכים בינינו בני אדם שמסוגלים לשתות כמות כזאת). ישראלים יעדיפו יינות ובירות.

הכי מיוחד בבר: "האווירה והנוף. כשאני אומר אווירה אני מתכוון לבריזה, לשקט, לכוס יין בטמפרטורה המדויקת והברוסקטה שלצידה. והנוף! החל משקיעת השמש המטורפת והציורית, ועד שעות הלילה כשלרגלי הבר נפרש נוף אורבני עצום".

הכי קשה: "השאיפה שהכל יהיה מושלם מצריכה המון השקעה ואנרגיות. צוות הבר, הברמנים, המלצרים והטבחים שמאחורי הקלעים – כולם נותנים את הכל כדי שהלקוחות שלנו ייהנו מכל רגע".

הכי כיף: "החיוך של הלקוחות והמחמאות על האוכל והקוקטייל שלצדו. וכמובן ה-"וואו" ששומעים כל כך הרבה מלקוחות שמגיעים לראשונה ורואים את הנוף המרהיב".

הליין הכי מצליח: "כשתגיעו ביום חמישי לבר (בהנחה שהזמנתם כמה ימים מראש) לא תאמינו שאתם ברעננה. הבר שוקק חיים ומלא עד אפס מקום. קהל נפלא ואיכותי מוזיקה טובה והרבה אלכוהול. מה אפשר לבקש יותר?".

אם לא חיי הלילה: "בקרוב אני יוצא לדרך חדשה. אני מתחיל התמחות במחלקת הנדל"ן של משרד עורכי דין פישר בכר. אעדכן אותך בעוד שנה אם יש תחליף לסיפוק שבעולם המסעדנות".

טיפ לצעירים ששותים: "מידתיות. צריך לדעת ליהנות מאלכוהול ולא לסבול ממנו. תכירו את הגוף שלכם ותשתו באחריות. וכמובן – כששותים לא נוהגים!".

טיפ לבעל בר מתחיל: "תן את כל כולך! תשקיע את כל המרץ! תקשיב לעובדים, תקשיב ללקוחות ויותר מכל תשאף ליצור אווירה משפחתית. יש תחרות עצומה בענף ואווירה משפחתית בעסק שלך בהחלט יכולה לעזור להתגבר על הקושי הזה".

משקה השבוע: משהו אדום

 קוקטיל "משהו אדום"

קוקטיל "משהו אדום"

המרכיבים:
15 מ"ל מחית תות
20 מ"ל מיץ לימון טרי
30 מ"ל חמוציות
15 מ"ל אפרול
40 מ"ל קטל וואן

אופן ההכנה:
מכניסים את כל המרכיבים לשייקר לפי הסדר הרשום, מוסיפים קרח, נותנים שקשוק חזק וארוך ולבסוף סינון כפול לכוס חדשה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לרי

    איזה חמוד, תשובות מספקות. בהחלט עשית חשק להגיע.. מקווה שיהיה לי דייט שיקח אותי לשם, ואם לא אדאג שיקח אותי :).

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר