אור מנהל הדי בר
אור מנהל הדי בר

ביקור בדי בר | "תמיד יש אקשן, אף פעם לא משעמם"

מנהל הבר ב"די בר", אור כהן, מבטיח אווירה מחשמלת ומחירים הוגנים, משתדל לא לשתות בעבודה, לו ולאבא שלו יש עסק משותף ויש לו גם מתכון לקוקטייל טרופי

פורסם בתאריך: 12.9.19 18:46

קצת על עצמך: קוראים לי אור כהן, בן 27 מנהל הבר בדי בר בהרצליה מזה שנה וחצי. אני רווק ושוכר דירה באבן יהודה. לפני הדי בר עבדתי בבר אקטיבי.

רקע בתחום: אני כבר עשור בערך בתחום חיי הלילה והמסעדנות. עבדתי קודם לכן בברים של אירועים ובקייטרינג כרב מלצרים. אני כל חיי עובד עם אנשים, חיי לילה וכל החבילה הזו. לא מכיר משהו אחר. חוץ מזה, לי ולאבא שלי שושו יש עסק. אנחנו הבעלים של הבאגט הלוהט בנתניה. זה לא קל לעשות הכל, אבל מסתדרים כי אני רוצה להספיק הכל.

איך החיים כשעובדים בלילה: לא קלים. אנשים בדרך כלל מנהלים חיים ביום ואני בלילה, וזה משפיע. אני פחות רואה ופוגש אנשים וגם את המשפחה שלי יוצא לי לראות פחות. אבל יש לזה הרבה יתרונות כי אני מסדר לעצמי את הלו"ז ואם אני רוצה להתנהל בבקרים אז אני יכול. זה לא השפיע על הזוגיות שנגמרה, כי היא לא נגמרה בגלל חיי הלילה אלא בגלל חוסר תקשורת.

אם לא חיי לילה: הייתי פותח עוד עסק, אולי בר סושי או משהו שקשור לזה.

קצת על הבר: הדי בר הוא מקום בילוי מושלם, עם ותק של 17 שנים, במיקום מושלם בלב אזור העסקים של הרצליה פיתוח. יש חנייה חופשית בשפע – מה שאין בתל אביב, תפריט אוכל עשיר ומגוון שנדיר למצוא במועדונים בארץ, בר אלכוהול מובחר עם מחירים הוגנים, שירות מעולה, מוזיקת מיינסטרים נדירה ואווירה מחשמלת – המפיות והזיקוקים הם רק חלק ממאפייני השמח שיש אצלנו, בשילוב צוות בר מקצועי. מגיעים אלינו בליינים מכל הארץ, וגם תיירים שחוזרים אלינו מדי שנה.

המשקה שלך: אני שותה טובי וצ'ייסרים, או בלאק וויסקי, תלוי מי איתי. אבל בגדול אני משתדל לא לשתות בעבודה. זה גם תלוי גם במה התחלתי לשתות באותו ערב, כי אני לא מערבב.

מה שותים הכי הרבה: מבחינת וודקה זה פינלנדיה, מבחינת משקאות אנרגיה אז זה בלו ומבחינת ויסקי זה בלאק!

הכי מיוחד: האנשים, האווירה. תמיד יש אקשן, אף פעם לא משעמם. תמיד יש אנשים ויש תנועה ותקלות שצריך לפתור בעבודה, וזה מרגש.

הכי קשה: לחזור בבוקר בשש או שבע בבוקר ולראות את האור עולה. לא ממש הולכים לישון אחרי העבודה כי יש דברים לעשות כמו להוציא את הכלב, לסדר את הבית, סידורים.

הכי כיף: העובדים. הצוות זה משפחה אחת גדולה ויש אנשים שבאמת נותנים את הנשמה בשביל המקום. וזה שאתה עושה כיף לאנשים ומשמח אותם.

הערב הכי חזק: ליין חמישי הוא ליין הדגל של המקום. תוסס וכייפי במיוחד ומגיע קהל יפה, ויש מוזיקה ואווירה מדהימה כמו בבר בניו יורק. יש לנו גם ליין חזק של הופעות של אמנים מובילים במוצ"שים, כולל אמנים בתחילת דרכם וגם אומנים מובילים כמו עדן בן זקן, איתי לוי, סטטיק ובן אל , נסרין ועוד ועוד.

היום הכי מיוחד בשנה: יום ההולדת של המקום. אנחנו מציינים את חגיגות השנה של הדי בר בהפקות מטורפות ממש ומושקעות כולל מופעים מיוחדים כמו מופע על חלל ועוד הפקות מדהימות שעשינו פה. אגב, אנחנו עובדים בימים אלו על הפקה נוספת וזה יהיה מטורף אבל מאחר ומדובר בהפתעה אני לא יכול לתת פרטים.

טיפ לצעירים ששותים: שלא ישתו וינהגו!

טיפ למנהל בר מתחיל: תמיד להגיע עם סבלנות לעבודה ולדעת להאציל סמכויות בין העובדים.

משקה השבוע: Luce Del Sole

Luce Del Sole

Luce Del Sole

המרכיבים (כמויות לפי הטעם):
60 מ"ל בקרדי
30 מ"ל מיץ לימון סחוט
30 מ"ל מיץ אננס
30 מ"ל סירופ פסיפלורה
20 מ"ל שמנת מתוקה
15 מ"ל סירופ שקדים

אופן ההכנה:
לערבב הכל בשייקר ולמזוג לכוס גבוהה עם קרח

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר