לין אלפי (צילום חן דאודי/עמית שמיר) ולין עם בתה (צילום פרטי)
לין אלפי (צילום חן דאודי/עמית שמיר) ולין עם בתה (צילום פרטי)

נפרדה מבית האח הגדול: לין אלפי ואביה, צלי, מסכמים 46 ימים בבית הכי מפורסם במדינה

לין אלפי הפתיעה ביום שישי כשהחליטה לעזוב את הבית: "הניצחון שלי הוא שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון". האב צלי: "עכשיו הזמן של אלה, הנסיכה שלנו, לקבל את כל האהבה והזמן שלה עם לין"

פורסם בתאריך: 16.7.23 11:29

הגעגוע הכריע ולין חזרה הביתה: 46 ימים לאחר שנכנסה לבית "האח הגדול", עזבה ביום שישי לין אלפי מהרצליה את הבית המפורסם בארץ וחזרה לחיק הוריה ובתה בהרצליה.

לין אלפי ובתה, צילום פרטי

לין אלפי ובתה, צילום פרטי

לין (21) הדהימה את המדינה כאשר סיפרה בכניסה לבית האח הגדול את סיפורה האישי שכלל הריון קריפטי, בו לא ידעה עד רגע הלידה שהיא בהריון, ממנו נולדה בתה אלה, כיום בת שנה וחצי. במשך כל שהותה בבית דיברה לין על הגעגועים למשפחתה ולבתה שגברו בשבוע האחרון, עד שביום שישי האחרון ביקשה מהפקת התכנית לעזוב את בית האח הגדול ולשוב לחיק משפחתה בהרצליה – הוריה צלי ודנה ובתה הקטנה אלה.

צלי אלפי, אביה של לין, אמר ל"צומת השרון": "ביום שישי בשעות הערב המאוחרות קיבלנו טלפון מהפקת האח הגדול שבישרו לנו שלין לא מעוניינת יותר להישאר בבית האח הגדול ובעצם רוצה לצאת. כמובן שבמשך יום שלם ניסו בהפקה לשכנע את לין להישאר אבל כל הניסיונות כשלו. לין קיבלה החלטה אמיצה ביותר ולא הצטערה גם כשיצאה והבינה את כוחה מחוץ לבית. התגעגענו כל כך לאנרגיות שהיא מביאה איתה בכל מקום שהיא נמצאת".

צלי ממשיך ומספר על החוויה מנקודת המבט שלו: "ידענו ומאוד רצינו שלין תגיע עד הסוף והכיוון היה כמובן הגמר. אנחנו גאים בה מאוד, אוהבים ומחבקים אותה, לין חוזרת לאט לשגרה. בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לכל התומכים הרבים מכל הארץ. זה פשוט מרגש ולין רוצה לחבק את כולם, אבל כנראה שזה יהיה קשה. אנחנו מאמינים בלין שלנו ויודעים שתגיע רחוק בכל מה שתחליט לעשות. עכשיו הזמן של אלה, הנסיכה שלנו, לקבל את כל האהבה והזמן שלה עם עם לין. אנו המשפחה נעשה הכל שתהיה ללין נחיתה רכה חמה, תומכת ואוהבת".

אתמול (שבת), העלתה לין פוסט בדף הפייסבוק שלה, בו סיפרה על החלטתה וסיכמה את התקופה שלה בבית האח הגדול. לין כתבה: "וואו אין לי מושג מאיפה להתחיל. אני קודם כל רוצה להגיד תודה רבה מכל הלב לכל מי שתומך בי, זה עושה לי כל כך טוב על הלב לראות את כל האהבה שלכם כלפי. צחקתם איתי, בכיתם איתי, כעסתם, רקדתם והמון פעמים גם שרתם איתי. הניצחון שלי היה זה שהתבגרתי ולמדתי על עצמי המון כי גם חודש וחצי זה לא קצת. לקחתי את מה שרציתי לקחת איתי הביתה ובנקודה שהרגשתי שזה הזמן שלי לעזוב אז זה גם קרה".

לין אלפי צילום חן דאודי/עמית שמיר

לין אלפי צילום חן דאודי/עמית שמיר

עוד היא כתבה: "אני באתי לבית האח הגדול הכי אמיתית מהלב, באתי ליהנות ולחוות. אין לי שום מילה רעה על ההפקה, על הליהוק או על הפורמט, ידעתי לאן אני נכנסת ועשיתי זאת בגדול. המצב שלי בבית בזמן האחרון לא היה הכי נוח מצבים שלפעמים היו מסתכלים על האוכל, שיח לא תמיד נעים שגם היה חלק מסיבת העזיבה. היה המון שיח סביב זה שעליתי קילו שניים בחודש אבל זה בית האח הגדול ומי שלא היה בפנים לא יבין. ומעבר לזה, היו את הסיבות שהרגשתי שמיציתי, שעשיתי את שלי וזה הניצחון הכי גדול שלי. תודה לכולם על הכל ותודה גם לאח הגדול. והיי, לא נעלמתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר