הלוויתו של עדן שמעוני ז"ל
הלוויתו של עדן שמעוני ז"ל

כאלף משתתפים בהלוויתו של עדן שמעוני. "עברת מאי שתיארת אותו גן עדן לגן עדן של מעלה", ספדה לו אחותו

דודו של עדן, חבר המועצה יוסי קוממי, שזיהה את הגופה, סיפר שהתאונה באי ארובה בקריביים אירעה בשלוש לפנות בוקר כשעדן התנגש במכולה

פורסם בתאריך: 20.12.18 11:13

כאלף קרובי משפחה, חברים, מכרים ותושבים ליוו היום (רביעי) בצהריים, בדרכו האחרונה, את עדן שמעוני ז"ל, בן 26, שהובא למנוחות בבית העלמין החדש בהרצליה. שמעוני, תושב העיר, נהרג ביום ראשון בלילה בתאונת דרכים באי ארובה שבאיים הקריביים, כשהתהפך עם רכבו כששב ממסיבה.

"זו הייתה הלוויה גדולה ומכובדת מאוד, הגיעו לפחות 1,200 איש", מספרת אחותו של עדן, ירדן שנאמה בהלוויה. ראש העירייה משה פדלון, האחות שלו ירדן, חברה של האמא, הרב של האבא וחברים של עדן נשאו לעדן הספדים. "עדן שלי, דוני שלי, הגעת אלינו בדרך הכי קשה שאפשר לקבל אותך חזרה", ספדה לו אחותו ירדן, "כל כך חיכיתי לפתוח בפניך את הזרועות ולחבק אותך שאתה קורא לי 'אחותי היפה' ואני מאושרת בזרועותייך. דוני שלי, היית לי אי של שפיות, של חום, של אהבה, של צחוקים… כמה שאהבנו לצחוק ביחד. היית הנכד, הבן, האח והדוד הכי טוב בעולם. חיממת את לבנו בכל יום מחדש, נישקת, חיבקת, פרגנת, עטפת את כולנו באהבה עצומה. דוני שלי, כמה שדאגתי לך ואהבתי לאהוב אותך. אני רואה אותך כשאני עוצמת את העיניים., את החיוך שלך, את הגומות שלך, את האור שבעיניים שהיה לך ועכשיו הוא כבה ומשהו בתוכי כבה יחד איתו. אני רוצה לקיים את צוואתך ולהמשיך לאהוב ולחיות את החיים – זה יהיה קשה, אני יודעת. ואני יודעת שאתה תמיד תישאר איתי. דוני שלי, הלב מדמם והכאב גדול כמו שהמילים לא יצליחו לתאר. עברת מאי שתיארת אותו גן עדן לגן עדן של מעלה. הבאת איתך את האור לכל מקום שהגעת, אין לי ספק שהארת גם את המקום בו אתה נמצא עכשיו. ועכשיו זה הזמן שלך לנוח למנוחות עולמים. מתגעגעת ואוהבת תמיד.

"תודה לאלוהים על המתנה שהוא נתן לנו אותך 26 שנים של אושר ואהבה אינסופית איתך. תודה על זיכרונות אינסופיים, תודה על אמסטרדם, הטיול האחרון שלנו יחד. תודה שהיית שם בלילות שהייתי צריכה אותך ותמיד היית שם, גם כשלא היית בארץ. הייתי הולכת לישון במיטה שלך כדי להרגיש קרובה. תודה שהיית הגבר הכי טוב ואמיתי בחיים שלי. זכיתי להיות אחותך הגדולה. אני מעריצה שלך. בבקשה שמור עלינו מלמעלה, ואני מבטיחה לך שאני אשמור פה על כל המשפחה".

הלוויתו של עדן שמעוני

הלווייתו של עדן שמעוני

דודו של עדן, חבר המועצה יוסי קוממי, סיפר: "הוא הלך לעבוד ולטייל באיים הקריביים ועשה תאונה והלך לעולמו בגיל 26. "אנשים הגיעו ללוויה מכל קצות הארץ. מתחילת הרחוב, בכל רחבה, הכל היה מלא במכוניות, היו שם מאות אנשים. לא ראו את הסוף של בית העלמין, לא של המכוניות ולא של האנשים. אנחנו משפחה גדולה של 12 אחים. ראש העיר נאם, האחות שלו ירדן, חברה של האמא, הרב של האבא וחברים של עדן. כולנו הצטמררנו כשדיברו עליו. אני הלכתי לעשות את הזיהוי. הוא היה שלם, רק עם כמה שריטות. כנראה שבר את המפרקת. אנחנו מחכים עכשיו לניירות של הרופא מהאיים הקריביים ולדוחות של המשטרה שם. הוא עשה את התאונה בשלוש לפנות בוקר, נכנס במכולה. הוא ילד חייכן, טוב לב ונשמה טובה. שבוע לפני שהוא יצא לחו"ל הוא נפגש איתי. לא ראיתי אותו לפני כן איזה שנה. הוא סיפר לי שהוא הולך לעבוד וליהנות. נתתי לו את ברכת הדרך ואמרתי לו שרק ייהנה ושישמור על עצמו. אבל אלה דברים שכבר לא תלויים בנו ולא בו. זה קשה".

גם ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ספד לעדן. "משפחת שמעוני וצארום, קהל קדוש, מכובדי כולם, עצוב וכואב למשפחה, עצוב וכואב לתושבי הרצליה", ספד פדלון בלוויה, "אנחנו מלווים היום למנוחת עולמים את עדן, תושב העיר הרצליה והוא רק בן 26 שנאסף אל אבותיו בטרם עת. עדן נולד, גדל והתחנך בעיר הרצליה שכל כך אהב. עדן סיים את לימודיו בהצלחה בתיכון הראשונים. התגייס לצה"ל ושירת בחיל התותחנים ומשם שובץ לשירות בבית הספר לנהיגה בבה"ד 6 .את השירות סיים בהצלחה ומפקדיו סיפרו עליו שהיה חייל למופת. המשפחה והחברים מגדירים את עדן כבחור מיוחד: המון שמחת חיים, עושה טוב לכולם, מלא אנרגיות, עוזר לכולם, מוקף בהמון חברים, המון אהבה למשפחה ולזולת. דואג לכולם ולאהובים שלו. עדן מאוד אהב לטייל ולעשות ספורט. הוא החל לבנות את עתידו בחוץ לארץ ולצערנו נהרג בתאונת דרכים וכל החלומות נקטעו. איך נזכור את עדן ילד קסום, צנוע, חברותי, חייכן. הוא היה – עדן עדין נפש, והכי חשוב עדן היה איש שאוהב אנשים. יהי זכרו ברוך. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר