שליח של וולט בפעולה
שליח של וולט בפעולה

כמעט כל מסעדה שתרצו: מהפכת משלוחי המזון של Wolt מתרחבת לשרון. מתי היא תגיע לרעננה?

חברת שליחויות המזון הפינית מתרחבת מתל אביב מגיעה להרצליה ותתחיל תקופת הרצה ביום שני הבא. המנכ"ל אמרי גלאי: "בטווח הבינוני נתרחב גם לכפר סבא ורעננה"

פורסם בתאריך: 14.11.19 14:03

ביום שני הקרוב תתחיל חברת השליחויות Wolt ישראל לספק את שירותיה בהרצליה ובכפר שמריהו השכנה. מהשבוע הבא תתחיל Wolt הרצה עם 50 בתי עסק באיזור, שרובם כלל לא הציעו שירות משלוחים עד היום, בהם מון סושי, פיתה בסטה, גלידת גולדה, מאפיית בן עמי, רוברטה בורגר וסוסו אנד סאנס.

השירות יינתן בתקופת ההרצה בין השעות 11:00 בבוקר עד 23:00, באמצעות האפליקציה של Wolt. בחברה טוענים כי כיום זמן ההמתנה הממוצע למשלוח באזור הרצליה עומד על 90 דקות, ועם כניסת השירות של Wolt לאיזור יוכלו תושבי הרצליה לקבל משלוח בזמן ממוצע של 31 דקות ובכך תביא החברה לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה ותתאים אותם לסטנדרט הבינלאומי.

החברה נוסדה בפינלנד ב-2014 וכיום היא פועלת ב-20 מדינות בעולם. היא החלה את דרכה בישראל לפני שנה, בנובמבר 2018, בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. הרצליה היא הראשונה מערי השרון שאליה מתרחבת פעילות החברה והבאה בתור היא רמת השרון. המשלוחים מתבצעים באמצעות שליחים עם אופנועים, אופניים, קורקינטים או מכונית, בהתאם לעיר ולתנאי מזג האוויר. מהחברה נמסר כי עד כה גויסו עשרות שליחים לאזור החדש ובנוסף ידוע לחברה על שליחים שעובדים באזור תל אביב ומעוניינים לעבור לאזור זה. בוולט רשימת המתנה של 500 שליחים שרק מחכים להזדמנות לעבוד, ולכן לא צופים בחברה קושי בגיוס שליחים לאזור החדש. לאחר תחילת ההרצה ב-18.11 יגדל מספר השליחים בהתאם לביקוש.

"קיבלנו הרבה מאוד בקשות מאנשים שגרים באיזור ומעוניינים בשירות וממסעדות באיזור שיש להן גם מסעדות בתל אביב וביקשו שנתרחב גם לאיזור הזה", מסביר מנכ"ל Wolt ישראל אמרי גלאי את כניסת החברה להרצליה, "אנחנו גם מזהים פוטנציאל באיזור ואנחנו רוצים להיות בפריסה ארצית, במוקדם או במאוחר היינו מגיעים להרצליה. נתחיל תקופת הרצה ביום שני ונשתדל שהיא תהיה מהירה וקצרה. אנחנו צופים הרבה ביקושים ואנחנו מקווים שאלפים ישתמשו בשירות בהרצליה".

אמרי גלאי, מנכ"ל Wolt ישראל

עכשיו יוכלו תושבי הרצליה להזמין גם ממסעדות בתל אביב?

"לא, הם יוכלו להזמין רק מהרצליה פיתוח ומרכז העיר. אנחנו מאמינים שאוכל צריך להגיע מהר וממסעדות קרובות בגלל זה אנחנו מגבילים את הלקוחות להזמין רק מהמסעדות שבאיזור שלהם. זה שומר על הטריות של האוכל שיגיע חם וכמו שצריך. בתור התחלה השירות יינתן בכל ימות השבוע בין השעות 11:00 בבוקר עד 23:00. בהתאם לביקושים נאריך את שעות הפעילות".

כמה שליחים יש לכם בהרצליה?

"יש לנו עשרות שליחים שיתחילו איתנו את ההרצה ביום שני ואנחנו כמובן נגייס עוד בהמשך לפי הצורך. יש לנו הרבה שליחים שעובדים איתנו בתל אביב ואולי ירצו לעבוד גם בהרצליה. אנחנו יודעים לעשות התאמה שלנו לביקושים, כמו שעשינו בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. אם הרצליה תעבוד כמו תל אביב אז אנחנו מאוד נשמח. השליחים שלנו עושים משלוחים כמעט על כל כלי תחבורה אפשרי, כולל קורקינטים. בהרצליה המרחקים קצת יותר גדולים אז יכול להיות שקורקינט זה לא יהיה כלי התחבורה האידיאלי, אבל אנחנו ננסה. השליחים יכולים לעבוד מתי שבא להם, כמה שעות ביום או כל היום. אנחנו עובדים עם הרבה מאוד אנשים מהמקצועות החופשיים – מעצבים, פרילנסרים ואמנים, שזו אחלה השלמת הכנסה בשבילם. אחרי שהם עוברים הכשרה ומקבלים את הציוד, הם יכולים להתחבר לאפליקציה של Wolt ולעבוד מתי שנוח להם".

מה היעד הבא שלכם?

"בהמשך אנחנו מקווים להתרחב לרמת השרון ואני מאמין שזה יקרה יחסית מהר ובטווח הבינוני נתרחב גם לערים אחרות בשרון כמו כפר סבא ורעננה. יש לנו שאיפות לעבוד בכל איזור השרון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר